eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż. do ukończenia szkoły średniej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż. do ukończenia szkoły średniej
Numer ogłoszenia: 118135 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.efs-pcpr.pulawy.pl; www.pcpr.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż. do ukończenia szkoły średniej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupy wsparcia z doradztwem zawodowym, kursem z zakresu podstawowej obsługi komputera oraz szkołą przetrwania, warsztatami z zakresu autoprezentacji i warsztatami z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych podczas 10- dniowego wyjazdu dla 20 osób tj. wychowanków rodzin zastępczych w wieku od 15 roku życia do ukończenia szkoły średniej, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. Termin wykonania zamówienia: w okresie pomiędzy 1.08.2010r. - 26.08.2010r. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji była jedna z miejscowości, które są usytuowane na terenie jednej z niżej wymienionych gmin lub powiatów: - powiatu nowosądeckiego, - powiatu suskiego, - powiatu limanowskiego, - powiatu nowotarskiego, - gmin: Istebna, Ustroń, Wisła- w powiecie cieszyńskim, - gmin: Lipowa, Milówka, Węgierska Górka- w powiecie żywieckim, - gmin: Duszniki Zdrój, Polanica Zdrój, Kudowa Zdrój, Międzylesie, Bystrzyca Kłodzka, Lądek Zdrój - w powiecie kłodzkim, Wymagalny minimalny zakres tematyczny zajęć realizowanych w ramach zamówienia: a.grupa wsparcia - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, - rozpoznawanie i wyrażanie emocji, uczuć, b.warsztaty z zakresu autoprezentacji - autoprezentacja, - zasady poprawnej komunikacji, mowa ciała, c.warsztaty z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych - zarządzanie czasem, - priorytety dnia codziennego, - skuteczne planowanie własnego rozwoju, - zwiększenie motywacji do działania i poprawy swojej sytuacji, - wzmacnianie wizerunku własnej osoby, - wzmacnianie pamięci, d. doradztwo zawodowe - wyszukiwanie informacji zawodowych, - poradnictwo dotyczące technik i metod rekrutacji, - przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, e.szkoła przetrwania - zajęcia podnoszące umiejętność współpracy i współdziałania grupie, - planowanie celów do realizacji, - poprawa komunikacji ( tj. poprzez gry terenowe, sport amatorski, techniki militarne), - nabycie wiedzy o przetrwaniu w trudnych warunkach, - formy rekreacji i kształcenia na wolnym powietrzu f.kurs z zakresu podstawowej obsługi komputera - podstawy z zakresu obsługi oprogramowania Windows, MS Office ( Word i Excel), - podstawowe pojęcia systemowe, - konfiguracja ustawień użytkownika, - klasyfikacja oprogramowania, Sposób prowadzenia szkoleń oraz czas trwania:Zajęcia mają być zrealizowane poprzez warsztaty grupowe, jak i zajęcia indywidualne. Czas trwania poszczególnych zajęć: a)grupa wsparcia-8 godzin zajęć, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut; b)warsztaty z zakresu autoprezentacji-3 godziny zajęć, przy czym 1 godzina warsztatów zajęć to 45 minut zajęć; c)warsztaty z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych-5 godziny zajęć, przy czym 1 godzina warsztatów to 45 minut zajęć; d)doradztwo zawodowe-zajęcia grupowe - 5 godzin zajęć, przy czym 1 godzina warsztatów to 45minut, oraz zajęcia indywidualne - 2 godziny zajęć na każdą osobę, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut; e)szkoła przetrwania-2 dni po 8 godzin zajęć tj. łącznie 16 godzin, przy czym 1 godzina zajęć to 60 minut; f) kurs z zakresu podstawowej obsługi komputera 10 godzin szkolenia, przy czym 1 godzina szkolenia to 45 minut dydaktycznych; 6. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia: a. grupa wsparcia-wykształcenie wyższe psychologiczne, b. warsztaty z zakresu autoprezentacji-wykształcenie wyższe psychologiczne, c. warsztaty z zakresu umiejętności i kompetencji społecznych - wykształcenie wyższe psychologiczne, d. doradztwo zawodowe- wykształcenie wyższe z uprawnieniami doradcy zawodowego, e. szkoła przetrwania -osoba prowadząca zajęcia winna mieć uprawnienia trenera reprezentującego poziom kompetencji zgodny z profilem Trenera odpowiadający poziomowi EQF 4 lub wyższy wg. Europejskich Ram Kwalifikacyjnych potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez ośrodki szkoleniowe dla trenerów, f. kurs z zakresu podstawowej obsługi komputera wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym bądź co najmniej 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera; przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadzącą tego typu szkolenia, kursy; Inne wymagania: 1. Wykonawca powinien zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: a) transport autokarowy uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar wyposażony ma być w klimatyzację, b) suchy prowiant na czas powrotu, c) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników, d) bazę noclegową: -zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku, - zakwaterowanie uczestników w 10 pokojach 2- osobowych, - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), f)opłatę klimatyczną, miejscową lub inną związaną z pobytem uczestników za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana, g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie na uczestnika, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), i ) kierownika wyjazdu, do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia i w tym zakresie współpraca z opiekunami uczestników, nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, j) dostęp do opieki medycznej, k) 2 opiekunów uczestników tj. osoby posiadające wykształcenie wyższe pedagogiczne z uprawnieniami wychowawcy kolonijnego lub uprawnieniami wychowawcy placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży na czas wyjazdu (łącznie z podróżą), do których zadań należeć ma m.in. sprawowanie całodobowej opieki nad powierzonymi uczestnikami, współpraca z kierownikiem wyjazdu w zakresie realizacji programów zajęć/szkolenia i harmonogramu wyjazdu, organizacja czasu wolnego, sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem uczestników, ł) zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej ( tj. np. boiska do gier zespołowych) jak również dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV, oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie, 1 uroczysta kolacja) m) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w krzesła, stoły, oraz w przypadku szkolenia komputerowego sala szkoleniowa ma być wyposażona w co najmniej 20 stanowisk komputerowych z niezbędnym oprogramowaniem, n) wykonawca ma zapewnić uczestnikom napoje (soki owocowe, woda mineralna, herbata) owoce, ciastka, słone paluszki, cukier podczas zajęć grupowych, 2.Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu podstawowej obsługi komputera które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Przy czym za spełniony niniejszy warunek zamawiający uzna m.in. wykonanie przez wykonawcę( tj. rozpoczęcie i zakończenie)w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług szkoleniowych o tożsamym bądź zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie tematycznym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej Wojewódzki Urząd Pracy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a.zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia, b.zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c.zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8, e.za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; f.zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy( np. żałoba narodowa)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs-pcpr.pulawy.pl; www.pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków rodzin zastępczych od 15 r.ż. do ukończenia szkoły średniej realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach,jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.