eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie, ul. Szpitalna 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Chełm: Remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie, ul. Szpitalna 14
Numer ogłoszenia: 180695 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera, ul. Szpitalna 14, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653888, fax 082 56404488.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iilo.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie, ul. Szpitalna 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera w Chełmie ul. Szpitalna14 Zakres zamówienia obejmuje: a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2m2 , podokienników betonowych z lastryko o szer. 30 cm, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach. Montaż okien o pow. ponad 1,5 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - szyby zespolone - szyba wewnętrzna odporna na uderzenie piłką. b) docieplenie ścian zewnętrznych budynku BSO - systemowe z przyklejeniem styropianu, warstwy siatki na ścianach pełnych, wyprawa akrylowa ziarno 1,5mm. c) remont i renowacja loggi - wykucie z muru podokienników, wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o pow. 25mm, skucie nierówności betonu na ścianach lub podłogach, wykonanie tynków wew. zwykłych kat. I, rozebranie ścianki z cegieł o gr. ¼ ceg - ścianki z pustaków szklanych, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, wykonanie tynków wew. zwykłych kat. III, zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego, wykonanie posadzki z płyt kamionkowych GRES, demontaż balustrad balkonowych, wykonanie balustrady konstrukcji ze stali szlachetnej - nikl d) malowanie kratownic stalowych i sufitu ( płyty dachowej ) wyrobami jednoskładnikowymi; e) wymiana tynków wewnętrznych na ścianach z zaprawy cementowo - wapiennej; f) malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych; g) remont i renowacja magazynu sprzętu sportowego, h) wymiana podłogi sportowej, rozebranie z deszczułek, rozebranie posadzki z desek na legarach, ułożenie posadzki z deszczułek bukowych o gr. 22mm. i) wymiana drzwi wejściowych j) remont instalacji co. i wentylacji k) wywiezienie materiałów porozbiórkowych z uprzątnięciem terenu. Do obowiązków Wykonawcy należy: - wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym, projektem budowlanym ; - uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego; -poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budownictwo ogólne, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty, każda polegająca na wykonaniu robót remontowych ogólnobudowlanych zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć: 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 roboty, każda polegająca na wykonaniu robót remontowych ogólnobudowlanych, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. 3.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie budownictwo ogólne, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z załączeniem: - zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego członkostwo; - dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia. Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iilo.chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Szpitalna 14 - sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofert należy składać w sekretariacie II Liceum Ogólnokształcącego w Chełmie, ul. Szpitalna 14 lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.