Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Pszczyna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2007/2008
Numer ogłoszenia: 180655 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 43,6 km administrowanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008 Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 46,4 km administrowanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestniczenia w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.800,00zł słownie: pięć tysięcy osiemset złotych najpóźniej do dnia 12.10.2007r. do godz. 8.00. W przypadku składania ofert częściowych, wadium na poszczególne części zamówienia wynosi: - na Zadanie I - 2.500,00 zł - na Zadanie II - 3.300,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że ma dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg publicznych. III.Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej: Zadanie I: Wymagane minimum podstawowe: · Pługo - piaskarko - solarki - min. 2 szt. · Pługi - min. 3 szt. Wymagania dodatkowe : · Pług wirnikowy - min. 1 szt. Zadanie II: Wymagane minimum: · Pługo - piaskarko - solarki - min. 2 szt. · Pługi - min. 3 szt. Wymagania dodatkowe : · Pług wirnikowy - min. 1 szt. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta (wzór - formularz nr 1a lub-i nr 1b do SIWZ); II.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp (wzór - Formularza 3 do SIWZ). III. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IV.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające (referencję lub protokoły odbioru) informacje zawarte w Formularzu 4. V.Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny), należy przedstawić zgodnie z treścią Formularza 5a lub-i 5b. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.2. VI.Kosztorys ofertowy (Formularz nr 2a lub-i 2b).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 12.10.2007r. do godziny 800 czasu lokalnego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 43,6 km administrowanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części zamówienia - zadanie I jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o długości 43,6 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 46,4 km przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części zamówienia - zadanie II jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o długości 46,4km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz osobowej obsługi szatni w 2026 roku.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2005/2026
- Dozór i ochrona mienia w obiektach Zamawiającego w Toruniu i Piastowie
- Usługa odśnieżania dachów obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o. II /2025
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach, na skwerach i rabatach miejskich w latach 2026-2028
- Świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu - Wspólnoty Mieszkaniowe
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





