eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Zakopanem,ul. Szymony 14:zadanie nr 1- Meble biurowe,zadanie nr 2 - Fotele biurowe, zadanie nr 3 - Meble gięte, zadanie nr 4- Meble metalowe,zadanie nr 5- Wieszaki, zadanie nr 6- Meble kuchenne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Kraków: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Zakopanem,ul. Szymony 14:zadanie nr 1- Meble biurowe,zadanie nr 2 - Fotele biurowe, zadanie nr 3 - Meble gięte, zadanie nr 4- Meble metalowe,zadanie nr 5- Wieszaki, zadanie nr 6- Meble kuchenne
Numer ogłoszenia: 180604 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 130448 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, fax 012 255 74 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Zakopanem,ul. Szymony 14:zadanie nr 1- Meble biurowe,zadanie nr 2 - Fotele biurowe, zadanie nr 3 - Meble gięte, zadanie nr 4- Meble metalowe,zadanie nr 5- Wieszaki, zadanie nr 6- Meble kuchenne, zadanie nr 7-Regały magazynowe, zadanie nr 8-Meble warsztatowe, zadanie nr 9-Meble gabinetowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.I.zadanie nr 1: Biurko-79 szt, Biurko pod komputer-37 szt, Kontener - 3 szufladowy- 50 szt;szafka - 34 szt; Szafa ubraniowa-34szt , Szafki - 1szt. Regał 1 szt,Blat roboczy-1 szt,Regał - 1szt,Regał - 1 szt., Regał-1 szt., Regał- 1 szt.,Stolik- 15 szt. Szafa -3 szt,Szafa-1szt.,Szafa-1 szt,Szafa - 1 szt,Stół dla informatyków - 7 szt, zadanie nr 2:Fotel biurowy - 79 szt,Fotel biurowy - 4 szt.,Ławka z 3 siedziskami - 10 szt. zadanie nr 3: Krzesła drewniane zwykłe - 104 szt,Krzesła tapicerowane do sali konferencyjnej - 50 szt.,Krzesła tapicerowane do Sali narad - 15 szt.,Stolik - 6 szt.,Stół dla informatyków- 7 szt. zadanie nr 4: Szafy metalowe -84 szt.,Szafy metalowe -3 szt,Nadstawka do szaf - 87 szt.,Sejf meblowy-3 szt.,Sejf na nośniki magnetyczne- 1 szt.,Szafa ubraniowa z ławeczką - 2 szt.,Szafka na klucze - 1 szt. zadanie nr 5: Wieszaki- 3 szt; zadanie nr 6:Zestaw szafek przy sekretariacie - 1 szt., Zestaw szafek- pokoje socjalne - 3 szt, Zestaw szafek - pokój gościnny - 1szt,Zestaw szafek - pokój gościnny- 2 szt,Lodówka duża - 1 szt,Lodówka mała - 6 szt,Płyta indukcyjna dwustanowiskowa - 1 szt,Kuchenka elektryczna 4-stanowiskowa - 3 szt Zmywarka - 1 szt. zadanie nr 7 - Regały magazynowe - 12 szt., zadanie nr 8 - Stół warsztatowy - 1 szt., szafa na narzędzie - 1 szt, zadanie nr 9 - Meble gabinetowe: Stół konferencyjny - 14 szt,Stół - 1szt, Komoda - 4 szt, Biurko do pracy z kontenerem - 2 szt, Biurko do pracy z kontenerem - 1 szt.,Biurko pod komputer - 3 szt,Fotel gabinetowy - 3 szt,Szafa aktowa - 2szt.,Szafa aktowa -1 szt,Szafa z częścią ubraniową i częścią przeszkloną - 1szt.Szafa aktowo ubraniowa -1 szt, szafa aktowo ubraniowa- 1szt,Witryna -1szt.Obudowa sejfu o wymiarach - 1 szt.,Stolik okolicznościowy - 2 szt Stolik okolicznościowy - 1 szt,Krzesła do stolika - 10 szt., Krzesła dla stron - 2 szt., lada za częścią prostą i łukową z kontenerem mobilnym oraz szklanym blatem górnym - 1 szt,Szafa aktowa - 1 szt,Szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt,Zestaw krzeseł dla klientów 2-osobowy - 1 szt,Krzesła dla klienta - 2 szt,Stolik dla klienta - 1 szt II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i wyposażenie pomieszczeń gospodarczych w siedzibie Urzędu Skarbowego w Zakopanem, ul. Szymony 14. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia wg Załącznika A do SIWZ. Na dostarczone meble Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy oraz rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. III. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. IV. Dla prawidłowego i niebudzącego zastrzeżeń wykonania zamówienia Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Zakopanym. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale w takim przypadku Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania ofert bez dokonania wizji lokalnej. Wykonawcy mogą uczestniczyć w wizji lokalnej w następujących terminach 19.06.2008 oraz 27.06.2008 godz.11.00. Na tę okoliczność Zamawiający sporządzi listę obecności. V. Dla zadania nr 9 Wykonawca winien dostarczyć graficzną propozycję rozmieszczenia mebli - Załącznik B do SIWZ rzuty właściwych pomieszczeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 28.52.13.00 - Sejfy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.13.00 - Sejfy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 289280 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych - meble gięte.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H. COLO-ROLO Sp.zo.o., ul. Sienkiewicza 171, 90-363 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27252
  • Oferta z najniższą ceną: 27252 / oferta z najwyższą ceną: 33176
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa mebli biurowych-meble gabinetowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KFM - Krakowska Fabryka Mebli - G. Kostrz, M. Pieprzyca - Ptasznik, R. Kaszowski, ul. Kościuszki 36, 30-108 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 47820
  • Oferta z najniższą ceną: 47820 / oferta z najwyższą ceną: 96680
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.