Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Warszawa: roboty remontowo- malarskie w wytypowanych pomiesczeniach Pogotowia Opiekuńczego Nr2
Numer ogłoszenia: 180547 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2, ul. Św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8421722.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowo- malarskie w wytypowanych pomiesczeniach Pogotowia Opiekuńczego Nr2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA PODSTAWIE ART. 39 PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 40.000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca nie może być wykluczony na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na spełnienie warunków należy dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 5 (patrz pkt. 3.6) oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 3.8 do 3.13. 2.2. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane. 2.3. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową. Na potwierdzenie należy do oferty dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej (patrz pkt. 3.12). Chodzi o posiadane środki, a nie np. obroty. 2.4. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie należy do oferty dołączyć polisę lub inny dokument potwierdzający (patrz pkt. 3.13).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTA. 3.2. Przedmiar robót, sporządzony w oparciu o kosztorys ślepy -zał. nr 1 Wykonawca podaje w ofercie cenę obliczoną na podstawie kosztorysu ślepego robót, uwzględniając roboty i materiały dodatkowe, które mogą wystąpić podczas realizacji przedmiotu umowy (wg uznania Wykonawcy). Przedmiar robót może zawierać większą ilość pozycji, aniżeli kosztorys ślepy. Kalkulacja ryczałtowej ceny oferty powinna zagwarantować wykonanie całości zadania. Ewentualne niezgodności z kosztorysem robót nie będą podstawą do odrzucenia oferty. Podobnie wszystkie błędy matematyczne i inne nie będą podstawą do odrzucenia oferty, ponieważ cena oferty jest ryczałtowa. Przedmiar jest pomocny podczas rozliczania zamówień uzupełniających, robót zamiennych oraz podczas odbiorów częściowych. 3.3. Wypełnione wszystkie rubryki i podpisany załącznik nr 3 -INFORMACJE OGÓLNE O OFERENCIE. Gdy ofertę podpisują w imieniu Oferenta osoby inne jak ujawnione w KRS, Zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć aktualne pełnomocnictwo (oryginał lub ksero potwierdzone notarialnie), o którym mowa w pkt. 6.12. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale. Kopie powinny być poświadczona przez notariusza za zgodność oryginałem. Zgodnie z art. 106 Kodeksu cywilnego, pełnomocnik nie może ustanowić dalszych pełnomocnictw bez upoważnienia go do tego przez mocodawcę. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum np. spółka cywilna osób fizycznych, do oferty należy dołączyć aktualne pełnomocnictwo (oryginał lub ksero potwierdzone notarialnie), o którym mowa w pkt. 6.13. Pełnomocnika wspólnicy ustanawiają na niniejsze postępowanie. Dopuszcza się dołączenie do oferty kserokopii umowy konsorcjum, z której jednoznacznie wynika, że jego członkowie upoważniają lidera do reprezentowania w postępowaniu całego konsorcjum. 3.5. Podpisane Oświadczenie o zaznajomieniu się i akceptacji SIWZ wraz z załącznikami -załącznik nr 4. 3.6. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 5. 3.7. Parafowany i podpisany na każdej stronie wzór umowy. 3.8. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie (o posiadaniu wpisu) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dopuszcza się potwierdzenie aktualności przez właściwy Urząd na kserokopii zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (patrz pkt. 2.3). 3.12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.13. Referencje wykonania robót z co najmniej 3 firm. Jeżeli ofertę składa konsorcjum (podmioty występujący wspólnie), spółka cywilna osób fizycznych, to każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 3.8. Brak wypełnionego pola formularza ofertowego lub załącznika nie musi oznaczać, że oferta musi być odrzucona. Jeśli powtarza ono jedynie postanowienie wynikające z innej części oferty, to Zamawiający uzna ją za poprawną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowieopiekuncze.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 w warszawie przy ul. Bonifacego 81.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofert należy składać w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowości Mniszek w Gminie Małogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji, wymiany źródła ciepła oraz budowy instalacji fotowoltaicznej w budynku użyteczności publicznej Myszyniec ul. Sienkiewicza 1, 07-430 Myszyniec
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





