eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Modernizacja ujęcia i hydroforni wraz z budową studni w Górnej Grupie - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Dragacz: Modernizacja ujęcia i hydroforni wraz z budową studni w Górnej Grupie - II etap
Numer ogłoszenia: 180508 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dragacz, Dragacz 7a, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3324969, fax 052 3324974.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dragacz.bazagmin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: bip.dragacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ujęcia i hydroforni wraz z budową studni w Górnej Grupie - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Modernizacja ujęcia i hydroforni wraz z budową studni w Górnej Grupie - II etap. 2. . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: A) Technologia SUW : - demontaż istniejących urządzeń oraz instalacji do uzdatniania wody (aeratory, filtry, armatura, instalacje rurowe i inne), - demontaż urządzeń do zasilania wodociągowej sieci odbiorczej w wodę (pompy drugiego stopnia, hydrofory, instalacje towarzyszące i inne), - montaż aeratora dynamicznego d-1600mm, - montaż pięciu filtrów ciśnieniowych d-1800mm, - wypełnienie filtrów złożem żwirowym oraz warstwą złoża brausztynowego o wysokości 0,8m, - wykonanie nowych instalacji technologicznych rurowych z rur ciśnieniowych PVC lub PE wraz z montażem uzbrojenia filtrów w armaturę z napędem pneumatycznym o wydajności Q-131 m3/h, - montaż pozostałej armatury towarzyszącej procesom produkcji wody oraz zasilania zbiorników retencyjnych wody i zespołowi zasilającemu wodociągową sieć odbiorczą, - montaż pompowni drugiego stopnia wraz z armaturą towarzyszącą oraz sterowaniem pracą pomp, z zastosowaniem przetwornicy częstotliwości obrotów silników pomp o wydajności Q- 220m3/h, - montaż zbiornika retencyjnego wody o pojemności 114m3/h, - montaż nowych agregatów sprężarkowych do napowietrzania wody, - montaż dmuchawy do płukania filtrów o wydajności Q= 220m3/h, przy p=500mbar, - montaż pompy płucznej filtrów o wydajności Q= 160-180m3/h, przy p=1,8-2,2bara, - rozbudowa odstojnika wód popłucznych, - uzbrojenie studni głębinowych w urządzenia pomiarowe i regulacyjne oraz zabezpieczające. B) Instalacje elektryczne i sterowanie: - demontaż istniejących instalacji elektrycznych oraz istniejących rozdzielnic elektrycznych, - montaż nowych szaf sterowniczych i rozdzielnicy RZS, - montaż nowych instalacji elektrycznych, oświetleniowych, sterowniczych i pneumatycznych. C) Roboty budowlane: - wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny wraz z robotami ziemnymi towarzyszącymi, - wykonanie prac remontowych w budynku SUW ( posadzki z płytek ceramicznych, ułożenie glazury na ścianach SUW, do wysokości 2,0m, - malowanie ścian w pomieszczeniach SUW, - rozbudowa istniejącego odstojnika wód popłucznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (co najmniej 2 stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 130 m3/h każda) i wartością (min. 800.000,00zł. brutto każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - personel nadzoru (kierownik robót sanitarnych, kierownik budowy - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownik robót elektrycznych i AKPiA- wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego), 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5/ spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1/ formularz ofertowy z tabelą cenową, 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy, zgodnie z treścią formularza, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 5/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 7/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (co najmniej 2 stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 130m3/h każda) i wartością (min. 800.000,00zł. brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, 2/Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia - personel nadzoru (kierownik robót sanitarnych, kierownik budowy - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, kierownik robót elektrycznych i AKPiA- wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz (pok. nr 8) w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ 24,40 PLN plus koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz (pok. nr 4 sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.