eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorszeZakup używanej równiarki drogowej sprawnej technicznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Korsze: Zakup używanej równiarki drogowej sprawnej technicznie
Numer ogłoszenia: 180465 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Korszach, ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7541828, fax 089 7540011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej równiarki drogowej sprawnej technicznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.5)Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup równiarki drogowej o parametrach: - silnik 6-cio cylindrowy, chłodzony cieczą, uruchamiany rozrusznikiem, min moc 120 KM - skrzynia biegów- mechaniczna, sterowanie ręczne - tylny most- napęd mechaniczny na cztery koła, tandem na wahliwych wózkach wahaczach w stosunku do osi mostu - przedni most- wahliwy, obustronne pochylanie kół, sterowanie hydrauliczne - układ kierowniczy- sterowanie hydrauliczne, skręt kół siłownikami - pług środkowy- długość min. 3 m, obrót, wysuw boczny w lewo i prawo, kąt nachylenia w płaszczyźnie pionowej oraz kat pochylenia w płaszczyźnie poziomej sterowane hydraulicznie - pług przedni prosty- długość min 2 m, sterowanie hydrauliczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.22.10 - Równiarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.22.10.00 - Równiarki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne -Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w ust. 1 dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie VI SIWZ. Z treści uzyskanych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnia. -Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczenia lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba , że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania. -Wykluczenie z postępowania o zamówienie publiczne wykonawców, następuje zgodnie z art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: - oferta z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr. 1 SIWZ - oferta cenowa- załącznik nr .2 SIWZ A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień publicznych składa następujące dokumenty : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się przedsiębiorcy działający jako spółka cywilna- winno być złożone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego przedsiębiorcę z osobna oraz umowa spółki. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, do złożenia oferty/pełnomocnictwo osób składających ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art.22 Prawo zamówień publicznych- zał nr 3.SIWZ B1. W przypadku wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.3), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt,. Zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawiony nie wcześniej niż terminach określonych w niniejszym pkt.A C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -oferta powinna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.A,B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. D. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa- równiarka drogowa-odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego w punkcie III ust. 8 SIWZ wykonawca winien złożyć: -materiały dotyczące podstawowych układów równiarki jak: silnik, układ hydrauliczny, wymiary. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze pok. 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.