Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Białystok: Obsługa stacji automatycznego pomiaru ruchu drogowego zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 180372 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, fax 085 6513783.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa stacji automatycznego pomiaru ruchu drogowego zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa stacji automatycznego pomiaru ruchu drogowego zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.11.00 - Usługi monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.27.10 - Usługi monitorowania ruchu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1.W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.Wymagania określone w pkt 1 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe:2 Doświadczenie Wykonawcy winni udowodnić swą wiarygodność w zakresie zdolności do wykonania zamówienia, przedstawiając wykaz co najmniej jednej usługi podobnej co do zakresu, charakteru i złożoności z przedmiotem zamówienia wykonanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do zamówień podobnych zaliczone będą usługi polegające na prowadzeniu automatycznych, ciągłych pomiarów ruchu w co najmniej jednym sezonie pomiarowym ( sezon pomiarowy = 1 rok) . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z treścią Formularza Nr 3.1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców , b)dokumenty wymienione w pkt .2. albo odpowiadające im określone w pkt 4 winny być złożone przez każdego Wykonawcę c)dokumenty wymienione w pkt 3 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinien potwierdzić spełnienie warunku. Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz Oferta oraz niżej wymienione dokumenty: Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ul. Zwycięstwa 2 15-703 Białystok, pokój 214 -wersja papierowa 20 zł.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ul. Zwycięstwa 2 15-703 Białystok, pokój 104 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Organizacja szkoleń dla pracowników Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku oraz pracowników Dziecięcego Szpitala
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Socjologii Uniwersytetu w Białymstoku
- Modernizacja holu głównego - poprawa funkcjonalności przestrzeni ogólnodostępnej oraz dostępności osobom z niepełnosprawnościami w Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
- BZP.272.39.2025.AR Zakup trzech nowych samochodów hybrydowych
- Budowa ulicy Strusiej w Białymstoku
- Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.