eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpatówDostawa tlenu medycznego sprężonego i dwutlenku węgla medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli i transportem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Opatów: Dostawa tlenu medycznego sprężonego i dwutlenku węgla medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli i transportem
Numer ogłoszenia: 180236 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 13, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8682706, 8682466 w.123, faks 015 8682817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.opat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tlenu medycznego sprężonego i dwutlenku węgla medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli i transportem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy tlenu medycznego sprężonego i dwutlenku węgla medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli i transportem. Tlen medyczny zgodny z PN-C-84910/97. Przybliżona ilość przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy wynosi : a)tlen medyczny w butlach 0,3 m 3 - 50 butli b)tlen medyczny w butlach 1,6 m 3 - 1 700 butli c)tlen medyczny w butlach 6,4 m 3 - 1 500 butli d)dwutlenek węgla medyczny 7,5 kg - 8 butli Przybliżona ilość transportów w okresie 24 miesięcy - 100 transportów Przybliżona ilość butli miesięcznie - 135 butli Przybliżona ilość butlo/dni w okresie 24 miesięcy - 90 x 730 dni = 65 700 butlo/dni. Butle wg PN-67/M-69222..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00 - Tlen .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c)lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004. Prawo zamówień publicznych - wg. Załącznika nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja na sprzedaż środka farmaceutycznego zgodnie z ustawą farmaceutyczną - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem ekonomicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) oświadczenie, że dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonane w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 tys zł. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) Dokument potwierdzający, że oferowany tlen i dwutlenek węgla posiadają świadectwo rejestracji wydane przez Ministra Zdrowia, wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu na podstawie decyzji wydanej przez Komisję Wspólnot Europejskich. b) Oświadczenie, że dostarczone butle posiadać będą ważną legalizację UDT przez okres trwania umowy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. INNE DOKUMENTY: Wypełnioną przez Wykonawcę Stronę tytułową - załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ilościowo - cenowy- załącznik nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.opat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 4, 27-500 Opatów, Sekcja Administracyjno Gospodarcza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Słowackiego 13, 27-500 Opatów -SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.