Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Szczecin: Zakup usług audytu projektów realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 180084 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, fax 091 4256103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług audytu projektów realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług audytu projektów realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na XIII części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje zespołem osób, w skład którego wchodzą co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 ze zm.) z czego minimum jedna osoba na uprawnienia biegłego rewidenta, b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 5 prac podobnych do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna audyt projektów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej, przy czy wartość co najmniej trzech z audytowanych projektów musi wynosić nie mniej niż 1,5 mln zł. brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4) Wykaz wykonanych prac podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; 3) opis metod przeprowadzenia audytu, w tym w szczególności: - sposób i zakres przeprowadzania audytu, - opis technik wykorzystywanych podczas przeprowadzania audytu, - proponowany terminarz przeprowadzenia poszczególnych faz audytu objętego przedmiotem zamówienia 4) podpisane oświadczenie zgodne z treścią załącznik nr 6 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. nr 036.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich, Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski na lata 2004-2006.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt Kwalifikacje Twoim Kapitałem Działanie 2.1 ZPORR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi audytu zewnętrznego projektu Kwalifikacje Twoim Kapitałem Działanie 2.1 ZPORR, nr umowy Z/2.32/II/2.1/101-1/06 realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie dokumentacji dostarczonej przez zamawiającego. Audytem należy objąć działania zrealizowane za okres od początku realizacji projektu tj. od 01.07.2006 do 07.01.2008 r. Pierwotna wartość projektu: 1 497 738,99 zł. W momencie rozpoczęcia przeprowadzenia audytu, wartość wydatkowanych środków przekroczy 50 % dofinansowania. Projekt jest w trakcie realizacji, zakończenie planowane jest na 31.03.2008 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt E - pracownik - zawód XXI wieku Działanie 2.1 ZPORR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi audytu zewnętrznego projektu E - pracownik - zawód XXI wieku Działanie 2.1 ZPORR, nr umowy Z/2.32/II/2.1/100-1/06 realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie dokumentacji dostarczonej przez zamawiającego. Audytem należy objąć działania zrealizowane za okres od początku realizacji projektu tj. od 1 czerwca 2006 r. do 30 września 2007 r. Pierwotna wartość projektu: 1 499 870,88 zł. W momencie rozpoczęcia przeprowadzenia audytu, wartość wydatkowanych środków przekroczy 50 % dofinansowania. Projekt jest w trakcie realizacji, zakończenie planowane jest na 31.03.2008 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach inwestycji i wygranego projektu SBO 2022 - Nasz Ocean park wypoczynkowo-rekreacyjny (Płonia - Śmierdnica - Jezierzyce) - etap I
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jakości życia mieszkańców (...) w mieście Jawor" w podziale na 2 części.
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- "Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i realizacja usług z obszaru organizacyjnego i kompetencyjnego w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.