eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekSukcesywne dostawy warzyw , owoców i warzyw kiszonych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. z siedzibą w Wieńcu Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Włocławek: Sukcesywne dostawy warzyw , owoców i warzyw kiszonych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. z siedzibą w Wieńcu Zdroju
Numer ogłoszenia: 180076 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Wieniec" Sp. z o.o., Wieniec Zdrój, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2362021 w. 237, fax 054 2362307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieniec.sanatoria.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy warzyw , owoców i warzyw kiszonych do Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. z siedzibą w Wieńcu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z transportem do Zamawiającego na koszt Dostawcy warzyw , owoców i warzyw kiszonych do Uzdrowiska Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy z podziałem na poszczególne zadania stanowi zał. Nr1 - formularz cenowy oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania: I zadanie - dostawa warzyw, II zadanie - dostawa owoców, III zadanie - dostawa warzyw kiszonych . Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości oraz pełnowartościowe bez wad, I-go gatunku, winny posiadać właściwe atesty i certyfikaty stosownie do obowiązujących przepisów, odpowiadać Polskim Normom. Dostawa zamówionej partii towaru loco magazyn Zamawiającego - obiekt Hutnik Punkt Żywienia w terminie 24 godzin od otrzymania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy potwierdzający spełnienie warunków : Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie dostaw warzyw i owoców Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) co najmniej 1 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.3, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę Dostawcy : - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4. Warunki szczegółowe wymagane od Dostawców : - Dostawca wyraża zgodę na zapłatę za wykonywanie przedmiotu zamówienia w terminie minimum 30 dni na podstawie wystawionej faktury po upływie każdego miesiąca świadczenia usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, Dostawca składa następujące dokumenty : Dokumenty wymagane : Wypełniony formularz oferty Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art. 24 Prawa Zamówień Publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( w przypadku, gdy uprawnienie osób podpisujących ofertę wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych należy złożyć oświadczenie, iż załącznik nr 6 nie dotyczy przedmiotu zamówienia ) , Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ( w rozumieniu ustawy o Swobodzie Działalności Gospodarczej z dnia 02.07.2004r. Dz. U. z dnia 06.08.2004r. Nr 173 poz. 1807 ) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( dokumenty winny być wystawione przez w / w odbiorców przedmiotu zamówienia za okres wpisany do załącznika - minimum 1 dostawa), Podpisaną na każdej stronie przez Oferenta umowę Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty dodatkowe : Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w pkt. 2,3,4,5,6,7,8, każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wieniec-zdroj.cil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Wieniec Sp. z o.o.w Wieńcu Zdroju ul. Zdrojowa 2 87-800 Włocławek sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Uzdrowisko Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju ul. Zdrojowa 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.