eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie ażurowej obudowy pod antresolą wraz z instalacją oświetlenia, w pawilonach I, III i IV Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Gliwice: Wykonanie ażurowej obudowy pod antresolą wraz z instalacją oświetlenia, w pawilonach I, III i IV Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6
Numer ogłoszenia: 179598 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146896 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ażurowej obudowy pod antresolą wraz z instalacją oświetlenia, w pawilonach I, III i IV Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie obudowy ażurowej pod antresolą wraz z instalacją oświetlenia pod obudową w pawilonach I, III i IV Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6, w tym: I. Roboty budowlane: 1. Demontaż elementów istniejącej obudowy metalowej wraz z wywozem materiałów z rozbiórki. 2. Wykonanie i montaż nowej konstrukcji nośnej obudowy. 3. Wykonanie i montaż elementów obudowy poziomej i pionowej ze sklejki wodoodpornej z drewna egzotycznego o gr. 18 mm, np. sklejka meranti lub równoważna (min gr. 15 mm) Poszczególne elementy będą ażurowane za pomocą cięcia strumieniem wody. Cięte elementy o maks. wymiarach 1250x2500mm należy wykonać wg zadanego numerycznie wzoru z wymaganą tolerancją 0,1mm. Wykonawca otrzyma pliki sterujące procesem cięcia sklejki w wersji elektronicznej( w formacie DWG) 4. Roboty wykończeniowe - montaż na krawędziach obudowy kątownika ze stali nierdzewnej szczotkowanej o wym. 45x75x2mm mocowanego do kształtownika stalowego za pomocą śrub imbusowych i tulei dystansowych co 40 cm. 5. Malowanie sklejki powłoką wodorozcieńczalną, matową, transparentną do konstrukcji drewnianych, np. Sikkens Cetol WF758 lub równoważną pod względem trwałości, grubości powłoki i odporności na warunki panujące w Palmiarni ( wilgotność, temperatura ). Powłokę należy nałożyć jednowarstwowo metodą natryskową. 6. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich i uzupełnień z blachy ocynkowanej malowanej. II. Instalacja elektryczna: 1. Demontaż istniejącego oświetlenia zamontowanego na estakadzie - elementy zdemontowane instalacji elektrycznych należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu. 2. Tablice TB - 6 i TB 2 - przy istniejących tablicach zabudować dodatkowe tablice natynkowe wielkości min. 3x12 modułów w których należy zabudować zabezpieczenia obwodów oświetlenia oraz wyłączniki bistabilne. Zasilanie do obwodów do nowych tablic wykonać z tablic istniejących. W pobliżu tablic zamontować wyłączniki oświetlenia. Oświetlenie podzielić na sekcje zgodnie z projektem. 3. Tablica TB - 3 - istniejącą tablicę zdemontować, na jej miejscu zamontować nową tablicę natynkową j.w. w której zabudować istniejące obwody i zabezpieczenia oraz nowe zabezpieczenia obwodów oświetlenia wraz z wyłącznikami bistabilnymi. Zamontować rozłącznik izolacyjny 4P 100 A oraz lampki kontrolne. W pobliżu zamontować wyłączniki oświetlenia z podziałem na sekcje zgodnie z opisem na rysunku. 4. Tablice rozdzielcze - natynkowe o II klasie ochronności oraz IP 54, min. 3x12 modułów, zamykane na klucz, drzwiczki przeźroczyste, 30% rezerwy, podejścia od spodu tablic. 5. Montaż instalacji oświetlenia - układanie przewodów, montaż łączników, korytek, wysięgników, puszek i rur, podłączenie przewodów pod zaciski i montaż tabliczek opisowych. 6. Oświetlenie alejki pod estakadą - oprawy wbudowane w strop estakady, typu Thorn CRUZ 160 1x34W LED L840 HFX + CRUZ160 GLASS IP54 CL CHR (temp. barwowa 4000 K), lub równoważne. 7. Oświetlenie przestrzeni technologicznej wewnątrz estakady - oprawy BS110 2x35W 3719 (7300lm; 78.0W; 2xTL5 35W HE White 3500-840 lub równoważne, oprawy montowane na wieszakach. 8. Pomiary natężenia oświetlenia, sprawdzenia i pomiary obwodów elektrycznych, sprawdzenia samoczynnego wyłączania zasilania. UWAGA!: Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia zastosowane w Dokumentacji Projektowej można zastąpić równoważnymi stosując te same parametry techniczne i wymagania funkcjonalne poparte certyfikatami, świadectwami dopuszczenia, atestami w zależności od wymagań wynikających z odpowiednich przepisów. Załączniki: 1. Projekt budowlano - wykonawczy (projekt architektoniczno - budowlany i projekt instalacji oświetleniowej) 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiary robót. Istotne warunki zamówienia. 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t.j. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiary robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na placu budowy celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót, placu budowy, transportu, wywozu gruzu oraz wszystkie związane z tym pochodne. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Materiały i technologie podane w dokumentacji są podane jako wzorcowe dla określenia nieprzekraczalnego standardu technicznego. Parametry techniczne, wizualne i szczególne wynikające z projektu i wymagań Zamawiającego nie mogą podlegać zmianie. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. 5. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia elektryczne do 1kV, - prowadzenia robót tak aby nie zakłócać normalnego funkcjonowania działalności Palmiarni. - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorze końcowym. 6. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika robót, - dokumentację powykonawczą, - protokoły z pomiarów i sprawdzeń. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK. - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRA-TEL sp. z o.o, ul. Żorska 14, 44-203 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106326,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130383,67

  • Oferta z najniższą ceną: 130383,67 / Oferta z najwyższą ceną: 130383,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.