Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-21
Gdańsk: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ INFORMATYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 179535 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ INFORMATYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, finansowanych w całości ze środków publicznych, w ramach poszczególnych części zamówienia, tj. części od nr I do nr III. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia, należy zrealizować zgodnie z terminami poszczególnych szkoleń, tj. odpowiednio dla części: 1) część I - termin szkolenia: 09-12.12.2014r 2) część II - termin szkolenia: 28-30.10.2014r.; 3) część III - terminy szkoleń: 03-05.11.2014r.; 17-19.11.2014r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium -w wysokości, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) Część I - w wysokości: 1.300,00 złotych (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100), 2) Część II - w wysokości: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100), 3) Część III - w wysokości: 1.200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wynikających z następujących okoliczności: 1) zmiana bezwzględnych przepisów prawa, na podstawie których, realizowana jest umowa, 2) wystąpienie siły wyższej, 3) zmiany organizacyjne w ZUS, 4) zmiany korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku,
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 26, tel. 58 307 82 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje oraz nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/271/10/2014/ZAP/ADG.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią I zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić następujące szkolenie pracowników Oddziału ZUS w Gdańsku: - Kurs webMethods - optimize for infrastructure. Przedmiot zamówienia, należy zrealizować zgodnie z terminami poszczególnych szkoleń, tj. odpowiednio dla części I - termin szkolenia: 09-12.12.2014r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią II zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić następujące szkolenie pracowników Oddziału ZUS w Gdańsku: - Advanced PostgreSQL Administration (EDB02) autoryzowane przez firmę EnterpriseDB. Przedmiot zamówienia, należy zrealizować zgodnie z terminami poszczególnych szkoleń, tj. odpowiednio dla części II - termin szkolenia: 28-30.10.2014r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią III zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić następujące szkolenia pracowników Oddziału ZUS w Gdańsku: - Troubleshooting and Supporting Windows 7 (MS 6293) lub równoważne. Przedmiot zamówienia, należy zrealizować zgodnie z terminami poszczególnych szkoleń, tj. odpowiednio dla części III - terminy szkoleń: 03-05.11.2014r.; 17-19.11.2014r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- KOMISARIAT POLICJI GDAŃSK - OSOWA - BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY
- DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
- Ubezpieczenie Tunelu pod Martwą Wisłą
- Dostawa krzeseł, foteli i mebli oraz wykładziny wraz z montażem dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- "Dostawa narzędzi hydraulicznych zasilanych akumulatorowo oraz poduszek pneumatycznych".
- Usługa serwisu, konserwacji i pogotowia dźwigowego dla dźwigów osobowych, towarowych oraz platform dla niepełnosprawnych zlokalizowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji i przeprowadzenia w formie stacjonarnej 6 jednodniowych szkoleń dla pracowników Ośrodka Adopcyjnego w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Przeprowadzenie oraz obsługa szkoleń z kompetencji miękkich oraz zapewnienie opieki nad dzieckiem w czasie trwania szkolenia, dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów z podziałem na 4 części
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pakość realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd- Gmina Pakość"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów "Pilotaż drona wraz z wirtualnymi spacerami (filmowanie) i modułem osiąganie wyznaczonych celów" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Kat
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego warsztatu współpracy międzyinstytucjonalnej dla 20 uczestników projektu "Efekt synergii..." oraz jednego przedstawiciela ze strony Zamawiającego
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.