Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Puszczykowo: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów
Numer ogłoszenia: 179503 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów.Termin dostawy zamówienia nie może być dłuższy niż 3 dni kalendarzowe od chwili zgłoszenia. Zamawiany asortyment posiada minimum półroczny termin ważności liczony od daty dostawy. Przedmiot zamówienia winien być przekazany do magazynu Zamawiającego w godzinach otwarcia tj. od 7.30 do 1400.na koszt Wykonawcy. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na dwie części Część I - artykuły biurowe Cienkopis mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt 500,Folia do fax-u typ Panasonic KX -FA52X szt 20,Folia przezroczysta A4 do laminowania 75, opakowanie a 100 szt opakowanie 12,Gumka do mazania szt 20,Klej biurowy sztyft nie mniej niż 20g szt 100,Klej biurowy tubka nie mniej niż 40g szt 50 Koperta biała B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 szt opak opakowanie 10,Koperta brązowa B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 sztopak opakowanie 40,Koperta biała B5 176 x 250 mm samoklejąca 250 szt opak. opakowanie 10,Koperta biała C6 114 x 162 mm samoklejąca 500 szt opak. opakowanie 5,Koperta do RTG szara 370 x 450 mm cięta z dłuższego boku szt 7500,Korektor w pisaku szt 100 Korektor w taśmie szt 10,Kostka biurowa klejona 82mm x 84mm kolor biały szt 60,Kostka bloczek samoprzylepny 76 x 76 mm szt 100 Koszulka z klapką A4 10szt opakowanie opakowanie 10,Linijka 30 cm szt 20 Marker do tablic suchościeralnych czarny szt 30 Notatnik A4 96 kart. twarda oprawa szt 40,Notatnik A4 96 kart. miękka oprawa szt 50,Nożyczki długość ostrza 12 cm. szt 19,Obwoluta na dokumenty A4 opak. po 100 szt opakowanie 240,Obwoluta na dokumenty z klapką opak.po 100 szt szt 10,Ołówek szt 80,Papier do faxu termiczny w rolce szer. min. 210 mm, dł. 30m 55g m2 szt 30,Papier komputerowy składanka 240x12 - 2 warstwowy opakowanie 10,Papier komputerowy składanka 240x12 - 1 warstwowy opakowanie 12,Papier ksero A3 biały, 80g m2, ryza 500 szt szt 50 Papier ksero A4 biały, 80g m2, ryza 500 szt szt 1900,Pisak mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt 400,Pisak wodoodporny cienki czarny do pisania po szkle szt 350,Pisak wodoodporny gruby czarny do pisania po szkle szt 320,Pisak- zakreślacz - mix kolorów pomarańczowy, żółty zielony szt 100,Płyta CD-RW szt 300,Segregator 7 cm - kolor ciemnoniebieski oprawa twarda z mechanizmem dźwigniowym szt 470,Segregator 4,5 cm- kolor ciemnoniebieski z mechan. Dźwigniowym szt 200,Skoroszyt papierowy A4 szt 60,Skoroszyt plastikowy miękkie okładki A4 szt 450,Skoroszyt plastikowy niebieski do wpięcia w segregator z zawieszką szt 373,Skoroszyt plastikowy z twardą okładką szt 200,Spinacz duży 50 mm 100 szt w opakowaniu opakowanie 140,Spinacz mały 28 mm 100 szt w opakowaniu opakowanie 230 Taśma gęsia skórka szt 75,Taśma samoprzylepna 2cm szt 163 Teczka A4 wiązana papierowa szt 220,Teczka A4 wiązana plastikowa szt 220,Teczka papierowa z gumką szt 260,Zeszyt 32k kratka A5 szt 30 Zeszyt 60k A5 kratka szt 75,Zeszyt 80 kart. A5 szt 120,Zeszyt 96k A5 kratka twarda okładka szt 10,Zszywki 24 6 1000 szt opak. 200 Część II - Materiały eksploatacyjne do drukarek Atrament do drukarki Canon CLI 8B szt 3 Atrament do drukarki Canon Pixma IP 4200 PGI -5B szt 4 Atrament do drukarki HP 15 szt 28 Atrament do drukarki HP 27 szt 24 Atrament do drukarki HP 336 szt 12 Atrament do drukarki HP 56 szt 12 Atrament do drukarki HP17 szt 3 Atrament do drukarki HP28 szt 4 Taśma do drukarki OKI ML 320 szt 6 Taśma do drukarki STAR LC15PL szt 2 Taśma do drukarki EPSON LX 300 szt 2 Taśma do drukarki Panasonic KXP1150 szt 3 Toner do drukarki Brother TN-2000 szt 58 Toner do drukarki Brother TN3130 szt 7 Toner do drukarki HP 06A szt 3 Toner do drukarki HP 12A szt 40 Toner do drukarki HP 13X szt 1 Toner do drukarki HP 15A szt 1 Toner do drukarki HP 49X szt 9 Toner do drukarki HP Q6000A szt 10 Toner do drukarki Konica - Minolta P1710-5600-02 szt 6 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-04 szt 3 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-05 szt 3 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-06 szt 3 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-07 szt 3 Toner do drukarki OKI PAGE 09004078 szt 4 Toner do urządzenia HP Q6001A szt 4 Toner do urządzenia HP Q6002A szt 4 Toner do urządzenia HP Q6003A szt 4 Toner do urządzenia LEXMARK 12A8400 szt 11 Toner do urządzenia SAMSUNG ML-1710 szt 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykonali co najmniej 3 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego; za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający rozumie: a) dla części 1 każdą dostawę artykułów biurowych o wartości co najmniej 30.000,00 zł każda z tych dostaw; b) dla części 2 każdą dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 50.000,00 zł każda z tych dostaw; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zawarte w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. 4) wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający rozumie: a) dla części 1 każdą dostawę artykułów biurowych o wartości co najmniej 30.000,00 zł każda z tych dostaw; b) dla części 2 każdą dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 50.000,00 zł każda z tych dostaw; z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 1.1), 1.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1) lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z zachowaniem terminów określonych powyżej. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie .1. do 3. mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o jakim mowa w punkcie 1.3 siwz składa się w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 11
62-041 Puszczykowo
Zamówienia Publiczne pok. 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cienkopis mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt 500,Folia do fax-u typ Panasonic KX -FA52X szt 20,Folia przezroczysta A4 do laminowania 75, opakowanie a 100 szt opakowanie 12,Gumka do mazania szt 20,Klej biurowy sztyft nie mniej niż 20g szt 100,Klej biurowy tubka nie mniej niż 40g szt 50 Koperta biała B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 szt opak opakowanie 10,Koperta brązowa B4 250 x 353 mm samoklejąca 250 sztopak opakowanie 40,Koperta biała B5 176 x 250 mm samoklejąca 250 szt opak. opakowanie 10,Koperta biała C6 114 x 162 mm samoklejąca 500 szt opak. opakowanie 5,Koperta do RTG szara 370 x 450 mm cięta z dłuższego boku szt 7500,Korektor w pisaku szt 100 Korektor w taśmie szt 10,Kostka biurowa klejona 82mm x 84mm kolor biały szt 60,Kostka bloczek samoprzylepny 76 x 76 mm szt 100 Koszulka z klapką A4 10szt opakowanie opakowanie 10,Linijka 30 cm szt 20 Marker do tablic suchościeralnych czarny szt 30 Notatnik A4 96 kart. twarda oprawa szt 40,Notatnik A4 96 kart. miękka oprawa szt 50,Nożyczki długość ostrza 12 cm. szt 19,Obwoluta na dokumenty A4 opak. po 100 szt opakowanie 240,Obwoluta na dokumenty z klapką opak.po 100 szt szt 10,Ołówek szt 80,Papier do faxu termiczny w rolce szer. min. 210 mm, dł. 30m 55g m2 szt 30,Papier komputerowy składanka 240x12 - 2 warstwowy opakowanie 10,Papier komputerowy składanka 240x12 - 1 warstwowy opakowanie 12,Papier ksero A3 biały, 80g m2, ryza 500 szt szt 50 Papier ksero A4 biały, 80g m2, ryza 500 szt szt 1900,Pisak mix kolorów czarny, czerwony, niebieski, zielony szt 400,Pisak wodoodporny cienki czarny do pisania po szkle szt 350,Pisak wodoodporny gruby czarny do pisania po szkle szt 320,Pisak- zakreślacz - mix kolorów pomarańczowy, żółty zielony szt 100,Płyta CD-RW szt 300,Segregator 7 cm - kolor ciemnoniebieski oprawa twarda z mechanizmem dźwigniowym szt 470,Segregator 4,5 cm- kolor ciemnoniebieski z mechan. Dźwigniowym szt 200,Skoroszyt papierowy A4 szt 60,Skoroszyt plastikowy miękkie okładki A4 szt 450,Skoroszyt plastikowy niebieski do wpięcia w segregator z zawieszką szt 373,Skoroszyt plastikowy z twardą okładką szt 200,Spinacz duży 50 mm 100 szt w opakowaniu opakowanie 140,Spinacz mały 28 mm 100 szt w opakowaniu opakowanie 230 Taśma gęsia skórka szt 75,Taśma samoprzylepna 2cm szt 163 Teczka A4 wiązana papierowa szt 220,Teczka A4 wiązana plastikowa szt 220,Teczka papierowa z gumką szt 260,Zeszyt 32k kratka A5 szt 30 Zeszyt 60k A5 kratka szt 75,Zeszyt 80 kart. A5 szt 120,Zeszyt 96k A5 kratka twarda okładka szt 10,Zszywki 24 6 1000 szt opak. 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Atrament do drukarki Canon CLI 8B szt 3 Atrament do drukarki Canon Pixma IP 4200 PGI -5B szt 4 Atrament do drukarki HP 15 szt 28 Atrament do drukarki HP 27 szt 24 Atrament do drukarki HP 336 szt 12 Atrament do drukarki HP 56 szt 12 Atrament do drukarki HP17 szt 3 Atrament do drukarki HP28 szt 4 Taśma do drukarki OKI ML 320 szt 6 Taśma do drukarki STAR LC15PL szt 2 Taśma do drukarki EPSON LX 300 szt 2 Taśma do drukarki Panasonic KXP1150 szt 3 Toner do drukarki Brother TN-2000 szt 58 Toner do drukarki Brother TN3130 szt 7 Toner do drukarki HP 06A szt 3 Toner do drukarki HP 12A szt 40 Toner do drukarki HP 13X szt 1 Toner do drukarki HP 15A szt 1 Toner do drukarki HP 49X szt 9 Toner do drukarki HP Q6000A szt 10 Toner do drukarki Konica - Minolta P1710-5600-02 szt 6 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-04 szt 3 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-05 szt 3 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-06 szt 3 Toner do drukarki Konica -Minolta P1710-5890-07 szt 3 Toner do drukarki OKI PAGE 09004078 szt 4 Toner do urządzenia HP Q6001A szt 4 Toner do urządzenia HP Q6002A szt 4 Toner do urządzenia HP Q6003A szt 4 Toner do urządzenia LEXMARK 12A8400 szt 11 Toner do urządzenia SAMSUNG ML-1710 szt 1 Zamawiający wymaga , ażeby asortyment w części II był oryginalny tj. zgodny z zaleceniami producenta.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





