eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › DOSTAWA SPRZĘTU DO GABINETU OKULISTYCZNEGO DLA PRZYCHODNI REJONOWEJ W PROCHOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Prochowice: DOSTAWA SPRZĘTU DO GABINETU OKULISTYCZNEGO DLA PRZYCHODNI REJONOWEJ W PROCHOWICACH
Numer ogłoszenia: 179366 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Rejonowa w Prochowicach, ul. Rymszy 3, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584 521, fax 076 8584 521.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU DO GABINETU OKULISTYCZNEGO DLA PRZYCHODNI REJONOWEJ W PROCHOWICACH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Gabinetu Okulistycznego, rozmieszczenie, montaż dla urządzeń wymagających montażu, przeprowadzenie testów sprawności i przeszkolenie personelu. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymieniony sprzęt: 1. Autorefraktometr 2. Lampa szczelinowa 3. Unit okulistyczny 4. Oftalmoskop akumulatorowy 5. Oprawy próbne uniwersalne 6. Kaseta szkieł próbnych 7. Panel optotypów 8. Tonometr bezkontaktowy z pachymetrem na stoliku elektrycznym 9. Taboret pneumatyczny z półoparciem 10. Taboret pneumatyczny z siedziskiem płaskim 11. Rozszerzacz torebki łzowej 12. Dylator łzowy 13. Igła do ciał obcych 14. Tonometr Schioetza 15. Kaniula łzowa 16. Polomierz statyczny

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo mówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j.Dz.U.Z 2007 .Nr.223, poz 1655). Wnioskodawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów - wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry, opis działania i obsługi (w języku polskim), karty katalogowe wyrobu ze zdjęciami lub rysunkami z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Niniejszy załącznik stanowi jedyną podstawę w zakresie dokonywania zgodności oceny zaoferowanych parametrów. 4. Dokumenty dopuszczające oferowany sprzęt do użytku w placówkach publicznej służby zdrowia - zgodnie z obowiązującymi przepisami przytoczonymi w pkt. III. 2, określone w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1i art24 ust1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, (obejmującym, co najmniej dwie dostawy sprzętu i/lub aparatury okulistycznej, każda o wartości netto nie mniejszej niż 60 000 zł), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 8. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce zamówienia publiczne

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Rejonowa w Prochowicach ul. Rymszy 3, 59-230 Prochowice pokój -biuro- w godz. 8:00- 14:00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Przychodnia Rejonowa w Prochowicach ul. Rymszy 3, 59-230 Prochowice pokój -biuro-.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.