Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Kraków: Dostawa materiałów szkoleniowych dla Zespołu Szkół Łączności im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku, w Krakowie, do realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , projekt USG - Uczeń, Społeczeństwo, Gospodarka.
Numer ogłoszenia: 179359 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Łączności im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku , ul. Monte Cassino 31, 30-324 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 266 39 52, 269 15 57, faks 012 267 65 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tl.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oswiata, szkolnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szkoleniowych dla Zespołu Szkół Łączności im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku, w Krakowie, do realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , projekt USG - Uczeń, Społeczeństwo, Gospodarka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego materiałów szkoleniowych do zajęć w studiu TV ( adaptery SAV, Kable KAV, akumulatory, płyty DVD, Pen Driver, itp.), do zajęć pozalekcyjnych z montażu powierzchniowego ( pasty do lutowania, rezystory, cyna itp.) oraz materiałów na zajęcia ECDL ( Pen Drive itp.), w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , projekt USG - Uczeń, Społeczeństwo, Gospodarka, nr: WND-POKL.09.02.00-12-003/08 w ramach Priorytetu IX .Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, z podziałem na 5 niżej wymienione części; Część 1: materiały szkoleniowe 1 do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych w studiu TV; Część 2: materiały szkoleniowe 2 do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych w studiu TV; Część 3: materiały szkoleniowe 3 do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych w studiu TV; Część 4: materiały szkoleniowe do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych z montażu powierzchniowego; Część 5: materiały szkoleniowe na zajęcia ECDL Szczegółowo przedmiot zamówienia został zawarty w Formularzu potwierdzającym spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego- zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.15.00.00 - Broszury 30.23.61.00 - Urządzenia rozszerzania pamięci 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 48.93.00.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 32.35.13.00 - Akcesoria do urządzeń audio 42.66.10.00 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 31.71.11.00 - Elektroniczne elementy składowe 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osob zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. e) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , warunki określone w pkt.1a do 1c oraz 1e winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, natomiast warunki określone w pkt. 1d winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) W przypadku zobowiązania innych podmiotow do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia żądamy pisemnego zobowiązania innych podmiotow do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia. c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do siwz. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. a),składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia, wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań tj. formularz potwierdzający spełniane przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. Wzór formularza stanowi załącznik nr 5 do siwz. 5. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący zał. nr 4 siwz, wypełniony formularz cenowy według zał. nr 7 do siwz, wypełniony formularz oferty - stanowiący zał. nr 1 do siwz. 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=279&mmi=5576.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Łączności im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku,ul. Monte Cassino 31, 30-324 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Łączności im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku,ul. Monte Cassino 31, 30-324 Kraków, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki , projekt USG - Uczeń, Społeczeństwo, Gospodarka, nr: WND-POKL.09.02.00-12-003/08 w ramach Priorytetu IX .Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały szkoleniowe 1 do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych w studiu TV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar o równoważnych lub lepszych wymogach techniczno-wydawniczych i ilościowych od n/w:Komputerowy zapis i obróbka video. Krótki przewodnik - wydanie drugie z pakietem programów Video 2 - narzędzia 2szt., Program DigiLab 4.8 uzupełnienie 1szt., Zestaw AV2 DVD LV 5 E :2 szt., Adapter SAV - 1 :2 szt., Adapter SAV - 2 :2 szt., Adapter SAV - 3 :2 szt., Przełącznik sygnałów AVS - 3 :1 szt., Kabel 3*CINCH - JACK :2szt., Kabel KAV - 1 :2szt., Kabel KAV - 2 :2szt., Kabel Y / C 2 m :2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.15.00.00-6, 48.93.00.00-6, 32.00.00.00-3, 32.35.10.00-8, 32.35.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały szkoleniowe 2 do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych w studiu TV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar o równoważnych lub lepszych wymogach techniczno-wydawniczych i ilościowych od n/w:Akumulator Li-ion typ NP - FM 70 lub zamiennik dowolnego producenta :1szt., Akumulator Li-ion typ NP - FP 71 lub zamiennik dowolnego producenta :1szt., Akumulator Li-ion typ NP - FH 60 lub zamiennik dowolnego producenta :1 szt.,Kabel EURO / EURO :5szt. Kabel EURO / CINCH wej / wyj :5szt. Kabel CINCH / CINCH 3 - końc. WE / WY :5szt. Kaseta video mini DV :20szt. Płyty DVD - R 4,7 G w opakowaniach :20szt., Pen Driver 8 G :2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8, 32.35.13.00-1, 30.23.61.00-3, 30.23.45.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały szkoleniowe 3 do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych w studiu TV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar o równoważnych lub lepszych wymogach techniczno-wydawniczych i ilościowych od n/w:Płyty DVD - RW 1,4 G w opakowaniach -do kamery :20szt. Płyty DVD - R 1,4 G w opakowaniach- do kamery :20szt. Płyty DVD - R 4,7 G do nadruku kolor :40szt. Płyty Ligot Scribe :40szt. Akumulator SONY NP - F 750 lub zamiennik dowolnego producenta :2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.10.00-8, 32.35.13.00-1, 31.71.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały szkoleniowe do ćwiczeń zajęć pozalekcyjnych z montażu powierzchniowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar o równoważnych lub lepszych wymogach techniczno-wydawniczych i ilościowych od n/w:AG720.1 SOLDER PASTE Sn62/Pb36/Ag2- pasta do lutowania elementów SMD 8g :30 szt., AG720.2 SOLDER PASTE Sn96,5/Ag3/Cu0,5- pasta do lutowania elementów SMD(bezołowiowa) 8g :10szt., TOPNIK-GEL topnik w żelu do naprawy i montażu SMD :10szt., Cyna - spoiwo grubość 0.56 mm waga 100dkg = 1kg :4szt., Bezołowiowe spoiwo tinol Sn96Ag4 grubość 0.5 mm waga 50dkg :1szt., Pęsety różne końcówki (proste, zagięte, ostre, płaskie ) :30szt., Rezystory SMD- rozmiary od 0603 do 1206, wartości dowolne :1000szt., Kondensatory SMD- rozmiary od 0603 do 1206, dowolne wartości :1000szt., Płytki drukowane MSDIP/QFPZ :40szt., MSDIP/S010 :40szt., DIP/PLCC1 :40szt., Taśma do odsysania lutowia Wig 08 - UM198.2 :20szt., Układy testowe- QFP100, PLCC44,BGA225, SO-8, SO16. :100szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.10.00-7, 24.90.00.00-3, 31.71.11.00-4, 31.73.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały szkoleniowe na zajęcia ECDL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar o równoważnych lub lepszych wymogach techniczno-wydawniczych i ilościowych od n/w:Podstawy technik informatycznych M1 Barbara Gaworska, Henryk Szantula, Użytkowanie komputera M2 Adam Trawka, Przetwarzanie tekstów M3 Andrzej Mazur, Arkusze kalkulacyjne M4 Romuald Lenart, Bazy danych M5 Dariusz Przygodzki, Grafika menadżerska i prezentacyjna M6 Alicja Biegońska, Usługi w sieciach informatycznych M7 Elżbieta Bowdur, Pendrive 2MG Kingston. Kazda z w/w pozycji po 85 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.15.00.00-6, 30.23.61.00-3, 30.23.45.00-3, 48.93.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i opracowanie materiałów informacyjnych o obiektach zabytkowych należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wraz z wydaniem katalogu w języku polskim i angielskim
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- 30/ZP/2025 "Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego" (2 części)
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.