Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Terespol: Dostawa z montażem i uruchomieniem sprzętu, w ramach inwestycji: Budowa budynku administracyjnego Centrum Gminy
Numer ogłoszenia: 17927 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Terespol , ul. Wojska Polskiego 47, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 83 3761220, faks 83 3761229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem i uruchomieniem sprzętu, w ramach inwestycji: Budowa budynku administracyjnego Centrum Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i uruchomieniem, sprzętu do nowego budynku administracyjnego Centrum Gminy w Kobylanach. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie oferowanego sprzętu z prezentacją jego możliwości w następujących ilościach: bateryjna maszyna czyszcząca 1 szt., wózek serwisowy 3 szt., odkurzacz profesjonalny 3 szt., projektor multimedialny 2 szt., elektryczny ekran projekcyjny 300 x 225 cm 1 szt., adaptery USB 4 szt., uchwyt przysufitowy do projektora multimedialnego 2 szt. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmuje do wykonania dostawę sprzętu i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,- zgodnie z zał. nr 1a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w zał. nr 1a do SIWZ. 3. Wykonawca zagwarantuje najwyższą jakość dostarczonego sprzętu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1a do SIWZ. 4. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest dostarczyć, zamontować, uruchomić i przeszkolić przedstawicieli Zamawiającego w dniu dostawy. W tym celu Wykonawca zobligowany jest skontaktować się z osobami wskazanymi przez Zamawiającego i dokonać z nimi wiążących ustaleń w tym zakresie. Z przeszkolenia osób w obsłudze sprzętu należy sporządzić protokół. 5. Wszelkie zastosowane elementy wyposażenia muszą posiadać wymagane badania i atesty dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania. 6. Opisane w załącznikach do SIWZ parametry sprzętu są pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenia od podanych parametrów, nie większe niż +/- 10 %, pod warunkiem, iż zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonalność sprzętu. Podane minimalne lub maksymalne wartosci parametrów sprzetu musza być spełnine..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających łącznie do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie dostawy montażem i uruchomieniem sprzetu w ramach inwestycji: Budowa budynku administracyjnego Centrum Gminy - , o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg 34.91.21.00 - Wózki popychane 39.71.34.30 - Odkurzacze 38.65.21.00 - Projektory 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie dostawy sprzętu czyszczącego lub multimedialnego, każda o wartości minimum 50.000,00 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zastrzega się możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)zmiany podwykonawcy, 2)przedłużenia terminu umownego, jeżeli jego niedotrzymanie wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć lub z przyczyn niezależnych od zamawiającego, w tym: działania siły wyższej ( np.: klęski żywiołowe, strajki, 2.Warunki dokonywania zmian: - z inicjatywy Zamawiającego, Wykonawcy, - w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugterespol.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Terespol ul. Wojska Polskiego 47, 21-550 Terespol.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trespol ul. Wojska Poskiego 47, 21-550 Terespol, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwerów dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Postępowanie w podziale na części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Szczercowie
- Dostawa elementów wyposażenia technologicznego w zakresie urządzeń multimedialnych.
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1 - Część 3 i 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.