eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Dostawa z montażem i uruchomieniem sprzetu w ramach inwestycjibudowa budynku administracyjnego Centrum Gminy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Terespol: Dostawa z montażem i uruchomieniem sprzetu w ramach inwestycji: budowa budynku administracyjnego Centrum Gminy
Numer ogłoszenia: 34811 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17927 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Terespol, ul. Wojska Polskiego 47, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 83 3761220, faks 83 3761229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem i uruchomieniem sprzetu w ramach inwestycji: budowa budynku administracyjnego Centrum Gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i uruchomieniem, sprzętu do nowego budynku administracyjnego Centrum Gminy w Kobylanach. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie oferowanego sprzętu z prezentacją jego możliwości w następujących ilościach: bateryjna maszyna czyszcząca 1 szt., wózek serwisowy 3 szt., odkurzacz profesjonalny 3 szt., projektor multimedialny 2 szt., elektryczny ekran projekcyjny 300 x 225 cm 1 szt., adaptery USB 4 szt., uchwyt przysufitowy do projektora multimedialnego 2 szt. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmuje do wykonania dostawę sprzętu i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,- zgodnie z zał. nr 1a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w zał. nr 1a do SIWZ. 3. Wykonawca zagwarantuje najwyższą jakość dostarczonego sprzętu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1a do SIWZ. 4. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest dostarczyć, zamontować, uruchomić i przeszkolić przedstawicieli Zamawiającego w dniu dostawy. W tym celu Wykonawca zobligowany jest skontaktować się z osobami wskazanymi przez Zamawiającego i dokonać z nimi wiążących ustaleń w tym zakresie. Z przeszkolenia osób w obsłudze sprzętu należy sporządzić protokół. 5. Wszelkie zastosowane elementy wyposażenia muszą posiadać wymagane badania i atesty dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania. 6. Opisane w załącznikach do SIWZ parametry sprzętu są pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenia od podanych parametrów, nie większe niż +/- 10 %, pod warunkiem, iż zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonalność sprzętu. Podane minimalne lub maksymalne wartości parametrów sprzętu muszą być spełnione..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg 34.91.21.00 - Wózki popychane 39.71.34.30 - Odkurzacze 38.65.21.00 - Projektory 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Boltimor Group Sp. z o.o., ul. Poznańska 25, 63-005 Kleszczewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37863,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27375,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34267,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.