eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › wykonanie III etapu remontu (roboty wewnętrzne) budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Knurowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-03-21

POZYCJA 17922

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Knurów: wykonanie III etapu remontu (roboty wewnętrzne) budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Knurowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 1, do kontaktów: mgr Anna Misiura - dyrektor szkoły; Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania Miejskiemu Zespołowi Jednostek Oświatowych w Knurowie, aleja Lipowa 12, na podstawie art. 15 us. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ul. Słoniny 1, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352715, fax 032 2352715, e-mail: mzjos-knurow@oswiata.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, Konrad Purzyński, Florian Wosz, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352705, fax 032 2352700, e-mail: mzjos-knurow@oswiata.org.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, Konrad Purzyński, Florian Wosz, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352705, fax 032 2352700, e-mail: mzjos-knurow@oswiata.org.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, Konrad Purzyński, Florian Wosz, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352705, fax 032 2352700, e-mail: mzjos-knurow@oswiata.org.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie III etapu remontu (roboty wewnętrzne) budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Knurowie 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Knurów, ul. Słoniny 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - wymiana instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji wodno-kan. wraz z modernizacją sanitariatów, - roboty tynkarskie, posadzkarskie, malarskie, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 42.21.42.10 - 42.21.42.10 Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w pkt II.1.5. - szczegółowy zakres zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 20.06.2007; lub data zakończenia: nie później niż 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) prowadzą działalność z zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia 2) zatrudniają osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania i kierowania robót budowlanych w specjalności ogólno budowlanej, instalacji wodno-kan. i instalacji elektrycznych, które są członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat (2004, 2005, 2006) średnio nie mniej niż 20 pracowników, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 4) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace (roboty) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia 5) posiadają średni obrót roczny z ostatnich 3 lat (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej dwukrotności wartości zamówienia 6) posiadają środki na realizację ww. zamówienia w wysokości min. 30% wartości zamówienia 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą" spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych jak wyżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) sprawozdanie finansowe (dla potrzeb niniejszego postępowania - aby spełnić powyższy warunek wystarczy dołączyć do oferty bilans oraz rachunek zysków i strat) albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności (dopuszcza się dokument ("oświadczenie") wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, zawierający informację o braku obowiązku sporządzania bilansu oraz ww. dane, tj.: obroty" zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 8) informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna potwierdzać warunek określony w rozdz. V ust. 2 pkt 6 SIWZ, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, ze wskazaniem proponowanego kierownika budowy oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie wymagań określonych w rozdz. V ust. 2 pkt 2 SIWZ, 10) potwierdzenie ZUS o liczbie zatrudnionych pracowników w okresie 3 lat, 11) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. Wykaz winien potwierdzać spełnienie warunku określonego w rozdz. V ust. 2 pkt 4 SIWZ, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia, oraz co najmniej jego wartości (zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena - 80% 2. 2. Okres realizacji zamówienia - 15% 3. 3. Okres gwarancji - 5%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.bip.info.pl/ - Menu podmiotowe - Jednoski Organizacyjne - Miejski Zespół Jednostek Oświatowych [MZJOś] - Tablica Ogłoszeń. Opłata: 60; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: na wniosek oferenta SIWZ dostępna w siedzibie MZJOś, Knurów, al. Lipowa 12 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 10:30, sekretariat Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych, 44-196 Knurów, al. Lipowa 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.