Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Zawiercie: Sprzedaż wraz z dostawą artkułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 17904 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721573, faks 032 6722256.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą artkułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż wraz z dostawą artkułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zawiercie, dnia 05.02.2009 r. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony 1. Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej ul. Rzemieślnicza 9 42-400 Zawiercie 2. Przedmiot zamówienia: Sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w asortymencie określonym w załączniku nr 3 SIWZ. 3. Opis sposobu przygotowania ofert: Oferta powinna zawierać: - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji) - oświadczenie wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) - wypełniony formularz (załącznik nr 3 SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (ważne 3 miesiące) - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek za ubezpieczenia społeczne (ważne 3 miesiące) - zezwolenie Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające środek transportu do przewozu art. spożywczych w dodatkowych opakowaniach transportowych. 4. Warunki formalne sporządzenia oferty: - Oferta musi być przygotowana w języku polskim, napisana pismem maszynowym lub odręcznym. - Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (Za zgodność z oryginałem) i podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu oferenta. - Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej. - Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z przetargu. - Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Informacje zawarte w ofercie, stanowiąc tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - co do których wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępniane - muszą być oznaczone klauzulą: (Nie udostępniać - informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa) - i załączone jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. - Zamknięta koperta zawierająca ofertę powinna być oznaczona: (ARTYKUŁY SPOŻYWCZE) Koperta zawierająca ofertę powinna być opieczętowana pieczątką firmy oferenta. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi zamawiający. 5. Forma kontaktów zamawiającego z wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej. 6. Warunki wymagane od wykonawców: - Spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych (oceniane na podstawie podanych w ofercie informacji i dokumentów). - Spełnienie i akceptowanie warunków zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). - Oferent, który przetarg wygra dostarczy do siedziby zamawiającego oraz wniesie zamówiony towar we wskazane miejsce. Towar dostarczany będzie sukcesywnie w terminie trzech dni od telefonicznego zgłoszenia. 7. Oferty częściowe: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Oferty wariantowe. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Przewidywane zamówienia uzupełniające Zamawiający nie będzie udzielał zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy prawo zamówień publicznych. 10. Opis sposobu obliczania ceny oferty: Oferent powinien podać jednostkową i łączną cenę przedmiotu zamówienia w złotych netto + podatek VAT + cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, która będzie obowiązywała przez 1 rok do czasu wygaśnięcia terminu umowy. W przypadku powstania omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny zamawiający poprawi ją zgodnie z art. 87 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych 11. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Wymagany termin wykonania : sukcesywnie do 31.12.2009 r. 12. Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ): W przypadku wątpliwości zamawiający będzie udzielał wyjaśnień treści SIWZ w trybie określonym w art. 38 ust. 1, 2 i 3 ustawy prawo zamówień publicznych 13. Opis kryteriów oceny oferty : Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena CENA - 100% Sposób obliczania punktacji: C min a) cena: P c = ----------- x 100 C P c - liczba punktów za cenę podaną w ofercie C min - najniższa z cen w podanych ofertach C - cena podana w badanej ofercie Wybrana będzie ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone zostały oferty o tej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. 14. Miejsce i termin składania ofert: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie (parter) w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Rzemieślniczej 9, 42-400 Zawiercie. Termin składania ofert upływa dnia 16.02.2009 r. godz. 1200 15. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Jadwiga Olesik , tel. 0326721573 wew. 21 16. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w Dziale Gospodarczym w budynku Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu przy ul. Rzemieślniczej 9, w dniu 16.02.2009 r. o godz.1230. 17. Tryb otwarcia ofert: Publiczne otwarcie ofert zostanie przeprowadzone zgodnie z wymaganiami art. 86 ustawy prawo zamówień publicznych oraz z zasadami podanymi w niniejszej specyfikacji. 18. Tryb udzielania wyjaśnień dotyczących treści oferty: Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego wykonawcy w wyznaczonym przez siebie terminie, w celu udzielenia dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty. 19. Termin związania ofertą : 30 dni 20. Zawarcie umowy: Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym przetargu i podanym w punkcie 13 niniejszej specyfikacji. 21. Protesty i odwołania: W przypadku wniesienia przez oferenta protestu zastosowanie mają art. 180 do 198 ustawy prawo zamówień publicznych. 22. Postanowienia końcowe: W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji) - oświadczenie wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji) - wypełniony formularz (załącznik nr 3 SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (ważne 3 miesiące) - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek za ubezpieczenia społeczne (ważne 3 miesiące) - zezwolenie Powiatowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające środek transportu do przewozu art. spożywczych w dodatkowych opakowaniach transportowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip_dps.zawiercie.powiat.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42 - 400 Zawiercie
ul.Rzemieślnicza 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej (sekretariat) 42 - 400 Zawiercie Ul. Rzemieslnicza 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 9 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej (...).
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1106S nad linią kolejową nr 64 w miejscowości Starzyny
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych"(12.2024.)
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r. - postępowanie powtórzone
- DOSTAWA PRZETWORÓW, PRZYPRAW I RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.