Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Gliwice: świadczenie dla uczestników realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach projektu Dobry start w samodzielność usług związanych
z organizacją szkoleń/poradnictwa indywidualnego oraz grupy wsparcia podczas turnusu rehabilitacyjnego.
Numer ogłoszenia: 178882 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-gliwice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcpr-gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie dla uczestników realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach projektu Dobry start w samodzielność usług związanych z organizacją szkoleń/poradnictwa indywidualnego oraz grupy wsparcia podczas turnusu rehabilitacyjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie szkoleń, poradnictwa indywidualnego oraz grupy wsparcia podczas czternastodniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 12 osób niepełnosprawnych (w wieku od 15 lat do 23 lat), uczestników projektu oraz ich 12 opiekunów (w wieku od 38 lat do 56 lat), także uczestników projektu. W grupie osób niepełnosprawnych znajdują się osoby z niepełnosprawnością następującego rodzaju: niepełnosprawność intelektualna - 9 osób (osoby z wszystkimi stopniami niepełnosprawności) pozostałe rodzaje niepełnosprawności 3 osoby Realizacja zlecenia obejmuje wykonanie następujących usług: 1. Realizacja grupy wsparcia dla rodziców osób niepełnosprawnych zajęcia warsztatowe w wymiarze 8 spotkań 2 godzinnych* - 4 spotkania w ciągu każdego tygodnia, grupa realizowana równolegle z art terapią. jedno spotkanie w ciągu jednego dnia. - grupę musi prowadzić osoba posiadająca wyższe wykształcenie (pedagogiczne, psychologiczne, lub socjologiczne) oraz doświadczenie w pracy z rodzicami lub opiekunami osób niepełnosprawnych a także doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia. Grupa wsparcia powinna dotyczyć problematyki opiekowania się osobami niepełnosprawnymi i związanymi z tym uczuciami i emocjami. 2. Poradnictwo zawodowe 1 godzina* na osobę, uczestnika projektu (łącznie 24 godziny*) - Indywidualne poradnictwo prowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie (doradca zawodowy wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku, trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa zawodowego dla osób niepełnosprawnych). 3. Poradnictwo psychologiczne 1 godzina* na opiekuna osoby niepełnosprawnej (łączne 12 godzin*) - Indywidualne poradnictwo prowadzone równolegle z zajęciami pedagogika zabawy dla niepełnosprawnych uczestników - osoba prowadząca poradnictwo musi posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne oraz, co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 4. Trening wykorzystania potencjału w motywacji (8 spotkań po 2 godziny*, 4 spotkania w tygodniu, trening prowadzony równolegle z treningiem umiejętności zaradności dnia codziennego (min. 2 osoby prowadzące trening powinny spełniać poniższe kryteria - wykształcenie wyższe, doświadczenie trenerskie przy prowadzeniu szkoleń tego rodzaju (2 szkolenia w ciągu ostatniego roku) ) - przedmiotem szkolenia jest poszukiwanie potencjału motywacji do działania, praca nad mocnymi stronami osobowości uczestników szkolenia oraz wyznaczaniem celów i automotywacją. 5. Artterapia zajęcia warsztatowe, 8 spotkań po 2 godziny*, 4 spotkania w tygodniu (zajęcia prowadzone przez osobę uprawnioną do prowadzenia terapii zajęciowej, doświadczenie trzyletnie w prowadzeniu terapii zajęciowej). Zajęcia realizowane równolegle z grupą wsparcia dla rodziców osób niepełnosprawnych. Metody i techniki dostosowane powinny być do możliwości uczestników zajęć (zajęcia plastyczne, zajęcia teatralne, muzykoterapia, praca z ciałem itp.). * godzin zegarowych 6. Pedagogika zabawy - warsztatowe zajęcia dla niepełnosprawnych uczestników projektu organizowane w wymiarze dwa razy po 4 godziny* (jedno spotkanie w tygodniu) - celem realizowanych zajęć jest ożywienie kontaktów między uczestnikami grupy, zajęcia powinny być dostosowane do potrzeb i możliwości niepełnosprawnych uczestników grupy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić trzech prowadzących. Min. 2 osoby prowadzące zajęcia winne spełniać następujące kryteria: wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi. 7. Trening umiejętności zaradności dnia codziennego. Treningi dla niepełnosprawnych uczestników projektu organizowane w wymiarze 8 spotkań po 2 godziny*, 4 spotkania w tygodniu, wykonawca zobowiązuje się zapewnić 3 trenerów spełniających poniższe kryteria: wykształcenie wyższe, doświadczenie trenerskie przy prowadzeniu szkoleń tego rodzaju (2 szkolenia w ciągu ostatniego roku) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu planowanych spotkań, wraz z szczegółowym planem dla realizowanych modułów w ciągu dwóch tygodni turnusu rehabilitacyjnego. Harmonogram powinien uwzględniać przerwy na posiłki, uczestnictwo osób niepełnosprawnych w zajęciach rehabilitacyjnych oraz charakter grupy. Zamawiający zaleca realizację zadania wg następującego harmonogramu: Od poniedziałku do czwartku: poradnictwo indywidualne (psychologiczne i zawodowe) - w godzinach przedpołudniowych, trening umiejętności i zaradności dnia codziennego oraz trening wykorzystania potencjału w motywacji - w godzinach popołudniowych, grupa wsparcia dla rodziców osób niepełnosprawnych oraz art terapia - w godzinach wieczornych. W piątki: - pedagogika zabawy oraz poradnictwo indywidualne. * godzin zegarowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia się liczby uczestników turnusu rehabiltacyjnego, proporcjonalnemu obniżeniu ulega wynagrodzenie za realizację szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat PCPR Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 GLiwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat PCPR Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 GLiwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program realizowany jest z środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet 7 działanie 7.1 podziałanie 7.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.(2)
- "Remont dachu z adaptacją poddasza w ramach modernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Marii Dąbrowskiej w Gliwicach" (2)
- Ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym do KM PSP Gliwice
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Czyszczenie separatorów ropopochodnych, tłuszczu, skrobi, neutralizatorów oraz opróżnianie, transport i przetworzenie pozyskanych opadów z terenów kompleksów wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





