To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Warszawa: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Kontrola placu zabaw dla nowych kierowników Żłobków i pracowników gospodarczych (łączna liczba osób - 21).
Numer ogłoszenia: 178841 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161920 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652355, 5652350, faks 022 8450714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Kontrola placu zabaw dla nowych kierowników Żłobków i pracowników gospodarczych (łączna liczba osób - 21)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest organizacja i przeprowadzenie jednego szkolenia Kontrola placu zabaw dla nowych kierowników i pracowników gospodarczych w łącznej liczbie 21 osób w terminie 23.06.2010 r. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o program szkolenia, zgodnie z którym zostaną omówione następujące kwestie: 1) Wprowadzenie do zagadnień Systemu Kontroli Placów Zabaw w odniesieniu do aktualnych norm PN-EN 1176-7:2008. 2) Omówienie składowych Systemu Kontroli Placów Zabaw. 3) Instrukcja obsługi Systemu: prowadzenie Ksiązki Placu Zabaw, zasady rejestracji placu zabaw i urządzeń, rodzaje kontroli przeprowadzanych w ramach Systemu, 4) Omówienie obowiązków kierowników Żłobków. 5) Omówienie obowiązków pracowników gospodarczych. 6) Szczegółowe omówienie formularzy 7) Zgłaszanie wypadku. 8) Pytania do prowadzącego szkolenie i odpowiedzi. 9) Omówienie indywidualnych problemów z prowadzoną w żłobkach dokumentacją. Celem szkolenia jest przygotowanie nowych kierowników Żłobków i pracowników gospodarczych do wykonywania samodzielnych czynności kontroli sprzętu i zabawek znajdujących się na placu zabaw w ramach kontroli placów zabaw, w tym kontroli regularnych (przez oględziny), funkcjonalnych oraz corocznych. Posiadanie wiedzy z tego zakresu jest niezbędne, osoby te ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci korzystających z urządzeń i zabawek znajdujących się na placu zabaw. W związku z powyższym Zamawiający posiada już wdrożony i stosowany w placówkach (Żłobkach i Mini Żłobkach) system zarządzania bezpieczeństwem na placu zabaw (system kontroli placu zabaw), w oparciu o obowiązujące we wszystkich placówkach dokumenty książki placów: plany kontroli, harmonogramy konserwacji i napraw, zabaw oraz formularze rejestracji wypadków i usterek, itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KONTROLI PLACÓW ZABAW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KONTROLI PLACÓW ZABAW SP. Z O.O.
- Centrum Kontroli Placów Zabaw Dominik Berliński, Pl. Zgody 6A, 05-820 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust 1a, art 66 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a w związku z art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym w przypadku zamówień, których przedmiotem są między innymi usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy PZP, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym, 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia specjalistycznego (grupowego). Szacunkową wartość zamówienia ustalono na kwotę 1.200,00 zł i zawiera się w łącznej kwocie 99.600,00 zł stanowiącej wartość całorocznego zamówienia, którego przedmiotem są szkolenia o różnej tematyce w ramach różnych kodów CPV. Szacunkową wartość zamówienia określono w oparciu o art. 32 ust. 1 ustawy PZP na podstawie poprzedniej umowy o tożsamym zakresie szkolenia oraz obowiązujących cen u tego samego Wykonawcy. Zamawiający zakłada, iż końcowym efektem zrealizowanego szkolenia specjalistycznego będzie przygotowanie nowych kierowników Żłobków i pracowników gospodarczych do wykonywania samodzielnych czynności kontroli sprzętu i zabawek znajdujących się na placu zabaw w ramach kontroli placów zabaw, w tym kontroli regularnych (przez oględziny), funkcjonalnych oraz corocznych. Posiadanie wiedzy z tego zakresu jest niezbędne, osoby te ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci korzystających z urządzeń i zabawek znajdujących się na placu zabaw. W związku z powyższym Zamawiający posiada już wdrożony i stosowany w placówkach (Żłobkach i Mini Żłobkach) system zarządzania bezpieczeństwem na placu zabaw (system kontroli placu zabaw), w oparciu o obowiązujące we wszystkich placówkach dokumenty książki placów zabaw: plany kontroli, harmonogramy konserwacji i napraw oraz formularze rejestracji wypadków i usterek, itp. Przedmiotem zamówienia jest również przeszkolenie uczestników szkolenia z zakresu prawidłowego prowadzenia w/w dokumentacji. W związku z faktem, iż szkolenie jest usługą niepriorytetową (usługa należąca do kategorii nr 24 - usługi edukacyjne i szkoleniowe w zakresie usługi szkolenia specjalistycznego w dziedzinie 80.51.00.00-2 wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV) określoną w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. Nr 12, poz. 68), zastosowanie trybu namówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 5 ust. 1a w związku z art. 66 ust. 1. ustawy PZP, pozwoliło na wybór odpowiedniego Wykonawcy z uwagi nie tylko na cenę ale i na jego właściwości (cechy). Usługi w zakresie szkolenia mają specyficzny charakter, dlatego przy wyborze Wykonawcy, który ma je świadczyć celowym jest dokonywanie jego wnikliwej oceny pod względem posiadanego doświadczenia w organizacji szkoleń, jak i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń). Zastosowanie trybu konkurencyjnego w wyborze Wykonawcy mogłoby skutkować w szczególności naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków: zamówienia, których przedmiotem są właśnie usługi szkoleniowe o charakterze specjalistycznym Zamawiający udziela sukcesywnie, biorąc pod uwagę istniejące potrzeby oraz posiadanie wystarczających środków finansowych. Negocjacje z wyłonionym Wykonawcą pozwoliły określić optymalne warunki umowy, które przyczynią się do zapewnienia wysokiej jakości szkolenia przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. Zamówienie zostało udzielone następującemu Wykonawcy: Centrum Kontroli Placów Zabaw Dominik Berliński Plac Zgody 6A 05-820 Piastów Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w oparciu o wdrożony i stosowany przez Zamawiającego system kontroli placów zabaw, opracowany z udziałem w/w Wykonawcy, którego dokumentacja uzyskała Certyfikat Instytutu Sportu w Warszawie. Wykonawca opracował niezbędną dokumentację Systemu Kontroli oraz przeprowadził w 2008 roku na rzecz Zamawiającego szkolenie o tożsamej tematyce dla ówczesnych kierowników Żłobków oraz pracowników gospodarczych. Przeprowadzenie szkolenia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia jest niezbędne ze względu na zatrudnienie nowych kierowników i pracowników gospodarczych oraz rozpoczęcie sezonu w którym dzieci uczęszczające do placówek korzystają z urządzeń i zabawek zainstalowanych na placach zabaw. Wykonawca posiada Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2009 w zakresie Przeglądy i ocena zgodności wyposażenia placów zabaw, szkolenia w zakresie budowy i eksploatacji placów zabaw (jednostka certyfikująca: Polskie Centrum Badań i Certyfikacji). Z uwagi na niewielką wartość zamówienia (1.200,00 zł), fakt że celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z dokumentami obowiązującymi u Zamawiającego oraz wieloletnie doświadczenie Wykonawcy i współpracę związaną z opracowaniem ksiązki placu zabaw i Systemu Kontroli obowiązującego u Zamawiającego - zasadne było przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie zostało wszczęte w dniu 09.06.2010 r. wysłanym do Wykonawcy zaproszeniem do negocjacji. Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zostało opublikowane w dniu 09.03.2010 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 161920-2010 oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd, opracowanie i wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzenie szkoleń praktycznych w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE
- "Kurs prawo jazdy dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość" - II
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych i kursu spawania TIG dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.