eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Oferta na sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Lubań: Oferta na sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości
Numer ogłoszenia: 178813 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatluban.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oferta na sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu oraz aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu Skarbu Państwa Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część nr 1- Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji opłaty z tytułu trwałego zarządu 1-1. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu. W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona: : a) w granicach działki nr 2/13, 46/2, 46/3 obr II AM 17 m. Lubań o ogólnej pow. 8,1449 ha , dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW JG1L/00027027/0 b) w granicach działki nr 17, AM 1 obr Lubański Wielki Las, gm. Platerówka o ogólnej pow. 3,25 ha dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW JG1L/00027021/8 1-2. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Zarębie W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona a) w granicach działki nr 646/2, 646/3, 646/4 am 2 obr Zaręba gm/ Siekierczyn o ogólnej pow. 1,16 ha ,dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 31029 b) w granicach działki nr 629, 633, 646/1, 648 am 2 obr Zaręba gm/ Siekierczyn o ogólnej pow. 13,32 ha , dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 17781 c) w granicach działki nr 789/1, 790 am 2 obr Platerówka , gm. Platerówka o ogólnej pow. 35,90 ha ,dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 17782 1-3 wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Aresztu Śledczego w Lubaniu W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona a) w granicach działki nr 91/2 i nr 93 obr III AM 2 m. Lubań o ogólnej powierzchni 0,3800 ha, dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 17530 1-4. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona a) w granicach działki nr 17/3 am 6 obr II m. Świeradów Zdrój o ogólnej powierzchni 0,3947 ha, dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu - Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Lwówku Śląskim prowadzi KW 10705 1-5. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu w udziale 2496/10000 W skład wyceny wchodzi udział 2496/10000 w nieruchomości położonej a) w granicach działki nr 17/1 am 10 obr III m. Lubań o ogólnej pow 0,0397 ha dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 22132 Zakres wyceny obejmuje określenie wartości nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami ( tj. z 2010 r. Dz.U. nr 102, poz.651 z późn. zm) z uwzględnieniem stanu zagospodarowania i uzbrojenia terenu oraz wartości nakładów poniesionych przez jednostkę, o których mowa w art. 88 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U z 2010r. nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) Wycenę należy sporządzić w oparciu o aktualną powierzchnię użytkową budynków. Niezbędne do wykonania umowy materiały i informacje Wykonawca będzie zobowiązany zebrać we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający może przekazać Wykonawcy materiały i informacje dotyczące nieruchomości o ile będzie w ich posiadaniu . Operaty szacunkowe powinny być sporządzone oddzielnie dla każdej nieruchomości w sposób zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 ze zm.) oraz z Powszechnymi Krajowymi Standardami Wyceny, obejmującymi Standardy Zawodowe i Noty Interpretacyjne. Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumenty wykorzystywane przy jego sporządzaniu, dokumentację fotograficzną (o ile jednostka organizacyjna wyrazi zgodę na wykonanie dokumentacji fotograficznej) i inne wymagane przepisami prawa. Wykonawca w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego, także po okresie obowiązywania umowy, do uczestnictwa, bez dodatkowego wynagrodzenia, w postępowaniu przed organem odwoławczym Wykonawca wyraża zgodę na wydanie stronom postępowania kserokopii operatów szacunkowych, poświadczonych za zgodność z oryginałem. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także: - na żądanie Zamawiającego dokonać niezbędnych zmian, poprawek oraz udzielić stronom pisemnych wyjaśnień dotyczących operatów, - na żądanie Zamawiającego dokonać aktualizacji operatu. Żądanie powyższe Zamawiający może zgłosić w ciągu 2 lat od dnia odbioru operatu, który miałby podlegać aktualizacji w tym także po wygaśnięciu bądź rozwiązaniu umowy, -każdorazowego stawiania się na wezwanie organów odwoławczych. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych możliwości Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o zlecenia sporządzone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru, która z w/w w punkcie od 1-1 do 1-5 nieruchomości podlegać będzie zamówieniu szczegółowemu. Odbiór zlecenia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną lub za pomocą innych środków łączności. Termin wykonania zadania będzie liczony od dnia odbioru przez Wykonawcę zlecenia szczegółowego. Wymagany termin wykonania wyceny nieruchomości dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa - 30 dni od daty otrzymania zlecenia. Część nr2- Sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa sporządzone dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone dla każdej nieruchomości w sposób zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 ze zm.) oraz z Powszechnymi Krajowymi Standardami Wyceny, obejmującymi Standardy Zawodowe i Noty Interpretacyjne. Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Niezbędne do wykonania umowy materiały i informacje Wykonawca będzie zobowiązany zebrać we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający może przekazać Wykonawcy materiały i informacje dotyczące nieruchomości o ile będzie w ich posiadaniu . Do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumenty wykorzystywane przy jego sporządzaniu, dokumentację fotograficzną i inne wymagane przepisami prawa. Wykonawca w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego, także po okresie obowiązywania umowy, do uczestnictwa, bez dodatkowego wynagrodzenia, w postępowaniu przed organem odwoławczym . Wykonawca wyraża zgodę na wydanie stronom postępowania kserokopii operatów szacunkowych, poświadczonych za zgodność z oryginałem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2do SIWZ). dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w zakresie szacowania nieruchomości wymagane przepisami prawa ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)referencje od podmiotów na rzecz których świadczone były usługi szacowania nieruchomości w ostatnich trzech latach - co najmniej trzy referencje w tym co najmniej jedna referencja w zakresie usług na rzecz administracji publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną polisę, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatluban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul Mickiewicza 2 , 59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.