eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworznoświadczenie usług gospodarczych w zakresie kompleksowej obsługi łaźni oraz utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, administracyjnych i przemysłowych Południowego Koncernu Węglowego S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-06

POZYCJA 17871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Jaworzno: świadczenie usług gospodarczych w zakresie kompleksowej obsługi łaźni oraz utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, administracyjnych i przemysłowych Południowego Koncernu Węglowego S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Węglowy S.A., do kontaktów: Marcin Nowakowski, ul. Grunwaldzka 37, 43-600 Jaworzno, tel. 032 6185202, 6185302, fax 032 6150862, e-mail: marcin.nowakowski@pkwsa.pl, www.pkwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług gospodarczych w zakresie kompleksowej obsługi łaźni oraz utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, administracyjnych i przemysłowych Południowego Koncernu Węglowego S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: I. Kompleksowa obsługa łaźni : 1. Sprzątanie łaźni 4 razy na dobę w dni robocze i 2 razy na dobę w dni wolne od pracy, - Utrzymanie drożności pionów kanalizacyjnych wraz z przetykaniem kratek ściekowych wewnątrz pomieszczeń wg potrzeb, - Naprawa instalacji wodnokan.(wymiana uszczelek, grzybków itp.), - Bieżąca naprawa i konserwacja haków, linek, prowadzenie ewidencji haków i szafek, - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych i wyposażenia w środki czystości (papier toaletowy, mydło), - Utrzymanie w czystości powierzchni zmywalnych ścian (lamperii) wg potrzeb, - Mycie lamp oświetleniowych w obecności elektryka, - Mycie okien i drzwi, - Wynoszenie śmieci do kontenera, - Zapewnienie stałego dostępu pracownikom do zasypki przeciwgrzybicznej, - Dozorowanie mienia pracowników pozostawionego w łaźni przez 24 godz. na dobę wraz z ponoszeniem odpowiedzialności materialnej za to mienie, - Dezynfekcja, dezynsekcja i deratyzacja (wiosna - jesień i wg potrzeb). 2. Obsługa łazienek gościnnych: Pomieszczenia: a) łazienki gościnne b) łazienki dyrekcji c) łazienki dozoru wyższego d) magazyn sortów dla gości Zakres prac: - wydawanie ubrań roboczych, środków czystości dla gości - zbieranie ubrań brudnych do prania - mycie gumofilców, kasków, lasek górniczych - uzupełnienie kąpielisk w środki czystości (mydło, ręczniki) - utrzymanie w czystości łazienek - zapewnienie i wydawanie wody mineralnej. 3. Gotowanie kawy. 4. Utrzymanie czystości wokół budynków łaźni, w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem dojść do budynków. Miejsca świadczenia usługi: Zakład Górniczy Janina w Libiążu - Łaźnia wraz z pomostem do lampowni - pow. 5270 m kw. - Gotowanie kawy - 150 litrów na dobę w dni robocze i świąteczne. Zakład Górniczy Sobieski w Jaworznie Rejon Piłsudzki - Łaźnia - pow. 5199,40 m kw. - Gotowanie kawy - 400 l na dobę w dni robocze - 100 l na dobę w dni świąteczne Rejon Sobieski - Łaźnia - pow. 5279,85 m kw. - Gotowanie kawy - 300 l na dobę w dni robocze - 100 l na dobę w dni świąteczne II. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, administracyjnych i przemysłowych 1. Zakres i częstotliwość prac w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń biurowych: - zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych - 1 x dobę, - zamiatanie i zmywanie korytarzy, schodów, holi w budynkach cechowni - 2 x dobę, po wyjeździe zm. I i IV, - odkurzanie dywanów i chodników w pomieszczeniach biurowych - 1 x dobę, - odkurzanie i czyszczenie mebli i innych przedmiotów będących na wyposażeniu biur - 1 x dobę, - codzienne utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych i wyposażenie w środki czystości wg potrzeb, - utrzymanie czystości powierzchni zmywalnych ścian, boazerii, okładzin, lamperii w pomieszczeniach biurowych wg potrzeb, - pastowanie posadzek w budynkach biurowych - 1 x w tygodniu, - mycie drzwi 1 x w tygodniu, - mycie okien i żaluzji - min. 1 x na kwartał, - zdejmowanie brudnych, pranie i zakładanie czystych firanek, zasłon, obrusów, serwet w pomieszczeniach biurowych - min. 1 x na kwartał, - wynoszenie śmieci do kontenerów - 1 x dobę, - mycie lamp oświetleniowych w obecności elektryka, - naprawa instalacji wodnokan. (wymiana uszczelek, grzybków), - udrażnianie pionów kanalizacyjnych, przetykanie kratek ściekowych wewnątrz pomieszczeń sprzątanych, - utrzymanie czystości schodów zewnętrznych wejściowych, - utrzymanie czystości wokół budynków, w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem dojść do budynków, - dezynfekcja, dezynsekcja i deratyzacja (wiosna - jesień i wg potrzeb). 2. Utrzymanie czystości pomostów dojściowych - 2 x dobę - po II i IV zmianie. 3. Utrzymanie czystości sali narad (Rejon Piłsudski) - wg potrzeb. 4. Opróżnianie koszy z terenu zamawiającego, segregacja i załadunek odpadów komunalnych do wskazanych kontenerów oraz utrzymanie czystości terenu wokół koszy i kontenerów. Miejsca świadczenia usługi: Rejon Centrum: Budynki / Powierzchnia [m kw.] Budynek Zarządu / 1206,00 Budynek Księgowości / 562,50 Budynek Centrali Telefonicznej / 1049,60 Łącznie / 2818,10 Zakład Górniczy Janina w Libiążu: Budynek/pomieszczenie / Powierzchnia [m kw.] Cechownia + piwnica i skarbiec / 2014,82 Budynek Administracyjny + piwnice / 719,03 Budynek Dyrekcji / 1223,95 Budynek Laboratorium / 309,92 Budynek Stacji Ratownictwa Górniczego / 486,44 Sala szkoleń (sztolnia) / 114,00 Pomieszczenie biurowe - budynek łaźni / 58,85 Punkt Opatrunkowy - budynek łaźnia / 33,60 Pomieszczenie biurowe - Magazyn / 46,00 Pomieszczenie biurowe - Budynek Dział Elektryczny / 100,80 Pomieszczenie biurowe - Zakład Przeróbki Mechanicznej / 230,00 Pomieszczenie wartowni / 34,75 Łącznie / 5 372,16 Zakład Górniczy Sobieski w Jaworznie: Budynek / pomieszczenie / Powierzchnia [m kw.] Budynek Laboratorium / 354,00 Pomieszczenia biurowe i administracyjne Rejon Piłsudski / 2332,03 Pomieszczenia biurowe w budynku "Unirem" Rejon Piłsudski / 301,50 Pomosty dojściowe do szybów Piłsudski / 447,56 Sala narad Rejon Piłsudski / 786,56 Pomieszczenia biurowe i administracyjne Rejon Sobieski / 3964,23 Pomosty dojściowe do szybów Sobieski / 1568,24 Budynek wartowni - Rejon Sobieski / 47,90 Budynek łaźni - pomieszczenie monitoringu - R. Sobieski / 17,00 Brama towarowa - Rejon Piłsudski / 35,00 Budynek Administracyjny - wejscie osobowe PS-4 / 12,00 Łącznie / 9866,02 Podstawowe wymagania dotyczące wykonania usługi, to: 1. Posiadanie wszystkich niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia. 2. Posiadanie odpowiednich środków technicznych oraz właściwie zorganizowane służby. 3. Zamawiający udostępni wykonawcy pomieszczenia do realizacji zakresu umowy wg odrębnie zawartej umowy najmu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Górniczy Janina w Libiążu, Zakład Górniczy Sobieski w Jaworznie (Rejon Piłsudski, Rejon Sobieski), budynki Zarządu Południowego Koncernu Węglowego S.A w Jaworznie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.00.00 - Usługi sprzątania obiektów przemysłowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87401-87409. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres jak w pkt II.1.6. Wartość zamówienia powyżej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 83 000,00 PLN, wnoszone przed upływem terminu składania oferty ostatecznej. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty, wnoszone przed zawarciem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności faktur z tytułu realizacji zamówienia wynosi minimum 60 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego, w przypadku zapłaty należności w formie przelewu bankowego - za datę zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa wykonawców ubiegająca się o udzielenie zamówienia, musi przyjąć formę określoną w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Status prawny - wymagania: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9.02.2004 r.); 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy P.z.p.; 3. Posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej, w tym do działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy P.z.p.; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p.; 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p.; 7. Spełniają warunki art. 23 ust. 2 ustawy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu). Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagania: 1. Osiągnęli w latach 2002-2004 średni przychód roczny w wysokości minimum 1 500 000,00 PLN, 2. Posiadają środki finansowe (na podstawowym rachunku bankowym) lub zdolność kredytową w wysokości minimum 450 000,00 PLN, 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 450 000,00 PLN. Zdolność techniczna - wymagania: 1. W okresie ostatnich 3 lat należycie zrealizowali zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN, 2. Przeprowadzili wizję lokalną w miejscach wykonywania usługi, 3. Posiadają wszystkie narzędzia i urządzenia niezbędne do należytego wykonania zamówienia, 4. Zatrudniają wystarczającą ilość pracowników (oszacowaną przez zamawiającego na 80 osób) z odpowiednimi kwalifikacjami i innymi zaświadczeniami (jeśli takie są wymagane). Spełnienie ww. warunków udziału wykonawców w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów wg formuły "spełnia- nie spełnia". Wykonawca zostanie wykluczony, jeżeli chociaż jeden z ww. warunków nie zostanie spełniony. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy P.z.p. będzie wymagane przy składaniu oferty ostatecznej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wymagane jest posiadanie w rejestrze albo w zaświadczeniu wpisu odpowiedniego kodu PKD) 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe w rozumieniu art. 45 ustawy o rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku niewystępowania obowiązku badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (Wymagana minimalna wartość zgodnie z punktem III.2.1. niniejszego ogłoszenia). 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (Wymagane minimalne ubezpieczenie na wartość zgodnie z punktem III.2.1. niniejszego ogłoszenia). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zamawiających) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest należyte zrealizowanie zamówień (w tym minimum jedno wykonane w zakładach górniczych) podobnych do przedmiotu zamówienia (świadczenie usług gospodarczych, utrzymania czystości w pomieszczeniach przemysłowych i biurowych ), o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN. Ponadto zastrzega się, iż przedłożone referencje muszą dotyczyć wykazanych usług oraz zawierać ocenę zrealizowanego zamówienia, nazwę i adres odbiorcy usługi (zamawiającego), nazwę i adres wykonawcy, okres realizacji zamówienia, wartość zamówienia. 2. Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej w poszczególnych Zakładach Górniczych i Rejonie Centrum, wydane przez Działy Administracyjno-Gospodarcze Z.G. Janina, Z.G. Sobieski i Centrum (3 szt.) Kontakt; Z.G. Janina-Ewa Pozzi, tel. 032 627 03 22, Z.G. Sobieski-Krzysztof Pierzgalski, tel. 032 618 (53 39 lub 52 39) i Centrum-Bożena Łysak, tel. 032 618 56 05. 3. Oświadczenie, że wykonawca posiada w odpowiedniej ilości narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia (podciśnieniowe urządzenie do mycia, urządzenie do udrażniania kanalizacji, odkurzacz piorący, froterka itp.). 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.1.4) Inne informacje: 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem, wykonawca jest zobowiązany do załączenia do Wniosku oryginalnego dokumentu stosownego pełnomocnictwa. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą złożyć wymagane dokumenty zgodnie z art. 23 ustawy P.z.p. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy muszą załączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się tylko ci wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie stosowny "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" wraz z wymaganymi dokumentami. 5. Załączone do Wniosku dokumenty sporządzone w języku innym niż polski muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego, pod rygorem uznania dokumentów jako niewiarygodnych i nieważnych. 6. Kserokopie dokumentów dołączonych do Wniosku muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez osobę(-y) uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, pod rygorem uznania kserokopii jako niewiarygodnej i nieważnej. 7. Jeśli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż pięć, zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie pięciu wykonawców, którzy wykażą się największą wartością łączną zrealizowanych należycie zamówień podobnych do zakresu przedmiotu zamówienia w latach 2003, 2004, 2005. 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych będzie dokonywana na podstawie dokumentów wymaganych przy składaniu "Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" metodą: spełnia/nie spełnia. 9. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z warunków uczestnictwa w postępowaniu nie zostanie spełniony. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: minimum: 1; maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 10/2006/RZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 05.05.2006 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: , siedziba zamawiającego w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 37.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.