eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólnousprawniajacego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach projektu systemowego PCPR Malbork My Też

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Malbork: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólnousprawniajacego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach projektu systemowego PCPR Malbork My Też Mamy Prawo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na terenie całego kraju dla osób ze schorzeniami: z chorobami neurologicznymi, z dysfunkcją narządu ruchu, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu słuchu,
Numer ogłoszenia: 178675 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 647 15 45, faks 55 647 15 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat.pcpr@powiat.malbork.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólnousprawniajacego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach projektu systemowego PCPR Malbork My Też Mamy Prawo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na terenie całego kraju dla osób ze schorzeniami: z chorobami neurologicznymi, z dysfunkcją narządu ruchu, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu słuchu,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólnousprawniajacego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach projektu systemowego PCPR Malbork My Też Mamy Prawo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na terenie całego kraju dla osób ze schorzeniami: z chorobami neurologicznymi, z dysfunkcją narządu ruchu, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu słuchu, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, epilepsją, mózgowym porażeniem dziecięcym, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z chorobami układu wydzielania wewnętrznego i przemiany materii. Zamówienie obejmuje: 1.Dojazd: Transport autokarowy uczestników z Malborka do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Malborka po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga by transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc oraz system nagłośnienia, dostosowanym również do przewozu osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zapewnia suchy prowiant na drogę powrotną. 2.Pobyt na turnusie rehabilitacyjnym dla 41 osób w tym: 30 osób niepełnosprawnych i 5 osób- opiekunów osób niepełnosprawnych, 4 osoby z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich i 2 opiekunów kadry merytorycznej (asystent osoby niepełnosprawnej, koordynator projektu). Ostateczna ilość osób może ulec zmianie nie więcej niż o 4 osoby. 3.Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach 1, 2 lub 3 osobowych: a) trzynaście pokoi dwu osobowych, w tym: - dwa pokoje dla osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunami, - jeden pokój dwuosobowy dla osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, - - trzy pokoje dwuosobowe dla osób wraz z opiekunami, - 7 pokoi dwuosobowych dla pozostałych osób , b) cztery pokoje 3 - osobowe; c) jeden pokój jednoosobowy dla osoby niepełnosprawnej, d) dwa pokoje jednoosobowe dla kadry merytorycznej projektu. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, ręczniki, czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, 1 litr wody mineralnej gazowanej/niegazowanej na 1 uczestnika dziennie. 4.Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka. 5.Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska). 6.Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu. 7.Ubezpieczenie uczestników turnusu w ramach NNW w czasie od wyjazdu z Malborka po powrót do Malborka. 8.Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną lub pakiet zabiegów). Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: - kinezyterapia, - masaże, - okłady borowinowe, - wirówki kkd i kkg, - hydroterapia, - fizykoterapia, - ciepłolecznictwo, - światłolecznictwo, - krioterapia, - inhalacje ultradźwiękowe, - terapia zajęciowa, - muzykoterapia. 9.Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo rekreacyjnej, w tym: - infrastruktura sportowa ( boiska do gier zespołowych, stół do tenisa stołowego, sala gimnastyczna) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego znajdująca się na terenie ośrodka - inne rekraacje np.: kawiarnia, stół bilardowy, piłkarzyki, gry planszowe. 10.Zapewnienie bezpłatnie sali do prowadzenie zajęć warsztatowych, przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 16 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, wraz z poczęstunkiem w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. 11. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, programów integracji społecznej (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce na żywo, pogadanki prozdrowotne, wieczorki tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 12. Zapewnienie uczestnikom pobytu: - identyfikacji uczestników turnusu poprzez indywidualny system identyfikacji paskowej, - możliwości bezpłatnego skorzystania z pralni 1 raz w trakcie trwania turnusu dla każdego uczestnika. 13. W przypadku położenia ośrodka nad morzem, odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m. 14. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). Kod CPV:85312500-4 usługi rehabilitacyjne 15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.), 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżn.zm.). 3.w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi podobne, polegające na organizacji turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno- wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych dla grupy nie mniejszej niż 50 osób niepełnoprawnych wraz z opiekunami, a także załączyli dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winno ono posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonanej w terminie jak wyżej, 2.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z określeniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to z właściwego rejestru lub umowy, 3.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo, udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5.aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 9 -11 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych(Dz.U. Nr 230, poz 1694 z późn. zm.), 6.aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 14 -15 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz 1694 z późn. zm.), 7.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, 8.polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 6.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania określa art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana przez Zamawiającego za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 82-200 Malbork, ul. Plac Słowiański 17 el. (055) 647 15 45, fax ( 055) 647 15 45 www.pcpr.powiat.malbork.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 82-200 Malbork, ul. Plac Słowiański 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Umowa o zamówienie publiczne może zostać zawarta również przy spełnieniu przesłanek, określonych w art. 94 ust. 1a. 2.Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani są przed podpisaniem umowy na realizację niniejszego zamówienia, do zawarcia umowy konsorcjum i dostarczenia jej Zamawiającemu. 3.Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć uchwałę zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000r. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.) lub wypis/odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań. 4.Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.