Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-07
Kwidzyn: Dostawa 5 000 sztuk ramek do tablic rejestracyjnych nadrukiem promocyjnym
dla Urzędu Miejskiego w Kwidzynie
Numer ogłoszenia: 178548 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 5 000 sztuk ramek do tablic rejestracyjnych nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miejskiego w Kwidzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 5 000 sztuk ramek do tablic rejestracyjnych, które powinny spełniać następujące wymogi: 4.1 ramka kasetonowa do mocowania tablicy rejestracyjnej (nie podkładka), pozwalająca na montaż tablicy bez konieczności wiercenia w niej otworów na wkręty; 4.2 konstrukcja ramki przytrzymująca obrzeże tablicy rejestracyjnej na całym jej obwodzie; 4.3 ramka dostarczana jako połączona z listwą przy pomocy tymczasowych łączników stanowiących element konstrukcji ramki, w łatwy sposób oddzielanych bezpośrednio przed montażem na aucie; 4.4 dolna listwa mocująca wpinana na trzy 4-skrzydełkowe kołki rozporowe, zabezpieczająca przed utratą tablicy rej. wskutek przypadkowego wypięcia listwy i utrudniająca celowy demontaż tablicy przez osoby niepowołane; 4.5 listwa po wpięciu w ramkę stanowi z nią wizualnie jeden element; 4.6 zarówno ramka, jak i listwa wykonane z czarnego tworzywa, 4.7 całość wyprodukowana z wytrzymałego polistyrenu wysokoudarowego (HIPS); - wymiary całej ramki: 530 x 130 mm (już po zamontowaniu na samochodzie - z oddzieloną i wpiętą listwą). Cechy dot. nadruku: - trwały druk bezpośrednio na powierzchni listwy; - wykonanie w technologii automatycznego druku UV - białe tło listwy malowane farbą, - obszar nanoszenia druku na listwie: 510 x 20 mm.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o maksymalnej wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na zakupie dodatkowych ilości ramek pod tablice rejestracyjne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku oceniana będzie na podstawie złożonego oświadczenia , stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku oceniana będzie na podstawie złożonego oświadczenia , stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku oceniana będzie na podstawie złożonego oświadczenia , stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku oceniana będzie na podstawie złożonego oświadczenia , stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku oceniana będzie na podstawie złożonego oświadczenia , stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kwidzynie
ul. Warszawska 19, 82 - 500 Kwidzyn
pokój 312 (II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82 - 500 Kwidzyn pokój 312 (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania pn. "Budowa drogi pieszo- rowerowej w ul. Zielnej (dokumentacja)"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- "Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie" - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
- Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie" - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz zasobników CWU do budynków OSP Gminy Kwidzyn
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- "Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie" - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Kwidzynie
- Budowa ul. Leśna Polana
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz innych produktów do obsługi serwisowej służbowych pojazdów samochodowych
- Zakup technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów ogólnego przeznaczenia
- Usługi napraw pogwarancyjnych samochodów w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- WZPiFP-92-25 Dostawa części eksploatacyjnych do pojazdów KWP w Bydgoszczy
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.