Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Gdańsk: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.
Numer ogłoszenia: 178302 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja rynku pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania częściowe w następujący sposób: Część 1 - Zadanie nr 1 - polegające na przygotowaniu i dostarczeniu wyżywienia 20 osobom, uczestnikom (18-24 lata) odbywających się zajęć dydaktycznych w HP 11-12 w Gdyni. Szacunkowa ilość posiłków - około 1400 w okresie do końca trwania umowy. Część 2 - Zadanie nr 2 - polegające na przygotowaniu i dostarczeniu wyżywienia 20 osobom, uczestnikom (15-17 lat) odbywających się zajęć dydaktycznych w HP 11-16 w Kwidzynie. Szacunkowa ilość posiłków - około 1400 w okresie do końca trwania umowy. Część 3 - Zadanie nr 3 - polegające na przygotowaniu i dostarczeniu wyżywienia 40 osobom, uczestnikom (30 osób 15-17 lat, 10 osób 18-24 lata) odbywających się zajęć dydaktycznych w ŚHP 11-23 w Słupsku. Szacunkowa ilość posiłków - około 2800 w okresie do końca trwania umowy. Część 4 - Zadanie nr 4 - polegające na przygotowaniu i dostarczeniu wyżywienia 20 osobom, uczestnikom (18-24 lata) odbywających się zajęć dydaktycznych w CEiPM w Słupsku. Szacunkowa ilość posiłków - około 1400 w okresie do końca trwania umowy. 2 Wyżywienie w ilości jednego posiłku dziennie na uczestnika będzie dostarczane uczestnikom w trakcie zajęć dydaktycznych. 3 Przez wyżywienie rozumie się posiłek składający się z: - drugiego dania obiadowego (dopuszcza się raz w miesiącu posiłki typu pizza, chińszczyzna lub inne nietradycyjne danie obiadowe), - napoju (ciepłe lub zimne w zależności od pory roku). 4 Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla osób w wieku 15-24 lata. 5 Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych razem z workami na odpady. 6 Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego posiłku dziennie dla każdego z uczestników, przy czym będzie to posiłek ciepły składający się z dania głównego i napoju. 7 Posiłek zostanie dostarczony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, pełniącego funkcję koordynatora terenowego przy czym w szczególnych przypadkach mogą to być soboty i niedziele oraz dni wolne od pracy. 8 Dokładna ilość zamawianych posiłków określana będzie przez koordynatora terenowego w momencie rozpoczęcia zajęć w danym dniu i uzależniona jest od liczby osób obecnych na zajęciach danego dnia. 9 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego menu. Z początkiem miesiąca Wykonawca przekłada do akceptacji koordynatorowi terenowemu jadłospis na dany miesiąc. 10 W uzasadnionych przypadkach Wykonawca obowiązany jest zapewnić odrębne menu dla indywidualnych uczestników (np.: ze względów zdrowotnych, światopoglądowych uczestników) 11 Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków ze świeżych produktów przy zachowaniu wszelkich norm i wymogów sanitarnych. Wartość kaloryczna powinna być zgodna z obowiązującymi normami żywienia. 12 W razie stwierdzenia przez pracownika Zamawiającego niezgodności przygotowania lub dostarczenia posiłku z normami i wymogami sanitarnymi, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia innego posiłku. 13 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość wydanych posiłków, uzależnioną od obecności uczestników na zajęciach. 14 Dostawa posiłków do wskazanych miejsc odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 15 Dokładne określenie ilości posiłków i ilości uczestników w każdym dniu będzie możliwe dopiero na etapie praktycznej realizacji projektu. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu nie będą zamawiane i dostarczane posiłki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba PWK OHP ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
(sekretariat) 6 piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk (sekretariat) 6 piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia 20 osobom,uczestnikom (18-24 lata) odbywających się zajęć dydaktycznych w HP 11-12 w Gdyni,ul. Śląska 53, w ramach realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA Szacunkowa ilość posiłków - około 1400 w okresie do końca trwania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia 20 osobom,uczestnikom (15-17 lat) odbywających się zajęć dydaktycznych w HP 11-16 w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 25, w ramach realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA. Szacunkowa ilość posiłków - około 1400 w okresie do końca trwania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia 40 osobom,uczestnikom (30 osób 15-17 lat, 10 osób 18-24 lata) odbywających się zajęć dydaktycznych w ŚHP 11-23 w Słupsku, ul. Dunikowskiego 3, w ramach realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA Szacunkowa ilość posiłków - około 2800 w okresie do końca trwania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia uczestnikom zajęć dydaktycznych stanowiącego element realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie i dostarczenie wyżywienia 20 osobom, uczestnikom (18-24 lata) odbywających się zajęć dydaktycznych w CEiPM w Słupsku, ul. Dunikowskiego 3, w ramach realizacji projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ III EDYCJA Szacunkowa ilość posiłków - około 1400 w okresie do końca trwania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń kulturalnych w 2026 roku"
- Zakup odczynników do przygotowania bibliotek dla Laboratorium Genetyki Klinicznej UCK.
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 16/2025
- Dostawa ledowego symulatora światła słonecznego o szerokim zakresie widmowym oraz ledowego symulatora światła słonecznego w zakresie widzialnym, na potrzeby Wydziału FTiMS Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH
- 71/TP/2025 Pobranie i badania wód podziemnych, wód powierzchniowych oraz ścieków w 2026 r.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci w Samorządowego Żłobka "Małe Misie" w Wysiołku Luborzyckim oraz Filii w Głębokiej dla dzieci w wieku 20 tygodni do 3 lat wraz z dietami.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci w wieku szkolnym uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Luborzycy
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w 2026 r.
- ZAPEWNIENIE W 2026 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Usługa cateringowa do siedzib ośrodków wsparcia Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





