Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Kwidzyn: Rozbudowa i docieplenie budynku Domu Pomocy Społecznej w Kwidzynuie przy ul. Malborskiej 18
Numer ogłoszenia: 178251 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Malborska 18, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2793721, fax 055 2793867.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej w Kwidzynie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i docieplenie budynku Domu Pomocy Społecznej w Kwidzynuie przy ul. Malborskiej 18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: - przebudowy i nadbudowy dachu ( rozbiórka istniejącego dachu nad częścią główną budynku, konstrukcja więźby dachowej, przebudowa istniejącego stropu, docieplenie i pokrycie dachu), - rozbudowy budynku od strony elewacji północnej ( stan surowy zamknięty), - docieplenia ścian zewnętrznych budynku, - rozbudowy istniejącego podjazdu do budynku. Zamawiający informuje, iż do nin. SIWZ dołączona jest kompletna dokumentacja techniczna na cały zakres modernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej w Kwidzynie. Roboty realizowane będą z 3 etapach. Niniejsze zamówienie dot. 1 etapu, którego zakres do wykonania obejmują ww. wymienione roboty i opisane w załączonym przedmiarze robót. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały, które będą użyte w realizacji ww. zadania posiadały ważną aprobatę techniczną dopuszczającą do stosowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie materiałów równoważnych do materiałów podanych w dokumentacji i przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent powinien wnieść wadium przetargowe w wysokości: 30 000,00 zł, najpóźniej do dnia 22.08.2008 r. do godz. 10:45. Wadium przetargowe winno być złożone u Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Kwidzynie przy ul. Malborskiej 18, może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu (na konto Powiślańskiego Banku Spółdzielczego w Kwidzynie nr 61 8300 0009 0013 6057 2000 0010) lub poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Oferty bez dowodów wniesienia wadium przetargowego będą traktowane jako niespełniające wymagań postępowania przetargowego i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium przetargowego Wykonawcy niewybranym do zawarcia umowy nastąpi niezwłocznie, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umową i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który: wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadku gdy ich oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, gdy: Wykonawca wybrany do zawarcia umowy nie podpisze umowy na warunkach określonych w ofercie w wyznaczonym terminie, podanym mu do wiadomości w piśmie akceptującym wybór jego oferty, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, c)złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, d)akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ, wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 roboty budowlane w obiektach kubaturowych o wartości 300 000,00 zł i, e)dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, f)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), b)wypełniony formularz cenowy w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, c)kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, podstawa wyceny, opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji. Należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, d)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), e)oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), f)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g)wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. z dniem 31.07.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 2 roboty budowlane w obiektach kubaturowych o wartości 300 000,00 zł , h)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 3 do formularza ofertowego, potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych). W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, i)wykaz prac których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 4 do formularza ofertowego, j)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp (złożone na Załączniku nr 5 do formularza ofertowego), k)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę na poszczególne zadania nie mniejszą niż 500 000,00 zł, Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.ckj.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 82-500 Kwidzyn, ul. Malborska 18, pok.106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Kwidzyn, ul. Malborska 18, pok. Dyrektora DPS.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- KBO - Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Liwy
- Modernizacja kompleksów sportowych przy ul. Kamiennej, przy ul. Hallera i na osiedlu Piastowskim w ramach "Programu modernizacji kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012" - edycja 2024"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach dla inwestycji pod nazwą: "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - etap II"
- Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 30A
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w formie "dużej łaty"
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach publicznych będących w zarządzie Burmistrza Miasta Kwidzyna
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.