Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Poznań: Konsultacje spoełczene- Spalarnia-II
Numer ogłoszenia: 178068 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konsultacje spoełczene- Spalarnia-II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie lokalizacji zakładu termicznego przekształcania odpadów dla potrzeb systemu gospodarki odpadami dla Miasta Poznania. Zakres przedmiotu zamówienia ( szczegółowo opisany w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) obejmuje w szczególności : - identyfikację grup społecznych zainteresowanych projektem oraz udziałem w nim, -przeprowadzenie konsultacji społecznych z elementami public relations, -ocenę skuteczności przeprowadzonego programu PR, -ocenę wyników przeprowadzonych konsultacji społecznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.41.61.00 - Usługi zarządzania public relations 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1posiadanie doświadczenia w zakresie zrealizowania: - co najmniej jednej usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii konsultacyjno-informacyjnej dla projektu z dziedziny gospodarki odpadami o wartości projektu minimum 50 mln zł oraz -co najmniej jednej usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii konsultacyjno-informacyjnej dotyczącej budowy zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009 r.( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie)- zakres czasowy dotyczy obu prac. Dopuszcza się wykonanie w/w usług w jednym zadaniu. 2.2 dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - Kierownik Projektu: a) wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie nauk społecznych, b) doświadczenie w wykonaniu minimum jednego projektu z zakresu przeprowadzenia konsultacji społecznych związanych z realizacją inwestycji infrastrukturalnej, w okresie od 02.06.2006 r. do 02.06.2009 r., wymagającej sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko z zakresu gospodarki odpadami zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami), c)doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika projektu w zakresie zarządzania minimum jednym projektem informacyjno - konsultacyjnym dotyczącym gospodarki odpadami, zrealizowanym w okresie od 02.06.2006 r. do 02.06.2009 r. -Specjalista ds. gospodarki odpadami: a) wykształcenie wyższe techniczne, b)doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki odpadami w zakresie realizacji , w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009r., minimum dwóch inwestycji infrastrukturalnych, wymagających sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko z zakresu gospodarki odpadami zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami). Jedna z w/w inwestycji powinna być związana z przygotowywaniem i realizacją projektu dotyczącego zakładu termicznego przekształcania odpadów komunalnych. - Specjalista ds. kontaktów społecznych: a)wykształcenie wyższe magisterskie, b)doświadczenie zawodowe w realizacji minimum dwóch inwestycji infrastrukturalnych, w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009r., wymagających sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko z zakresu gospodarki odpadami zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami). Jedna z w/w inwestycji powinna być związana z przygotowywaniem i realizacją projektu dotyczącego spalarnii odpadów komunalnych, dla którego sporządzany był raport oddziaływania na środowisko, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami). - Specjalista ds. promocji i reklamy: a)znajomość środków komunikacji marketingowej, b)doświadczenie zawodowe w zakresie udziału w przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowo - informacyjnej na temat gospodarki odpadami, w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009r. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełniania w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 ustawy ; 3.Wypełniony i podpisany wykaz prac z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.1 SIWZ; 4.Wypełniony i podpisany wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, w zakresie wymaganym w pkt.V.2.2 SIWZ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności albo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.Podpisana i odpowiednio wypełniona oferta; 3.Podpisana koncepcja działań konsultacyjno- informacyjnych z uwzględnieniem wytycznych SIWZ, z załączeniem projektu plakatu i ulotki..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - ocena koncepcji działań konsultacyjno-informacyjnych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miasta Poznania,Biurze Zamówień Publicznych,pl. Kolegiacki 17,61-841 Poznań,pok.444.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miasta Poznania,Biurze Zamówień Publicznych,pl. Kolegiacki 17,61-841 Poznań,pok.446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.07.2009.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Mechanizmy współpracy w zakresie uczenia się przez całe życie w województwie podlaskim"
- Realizacja ogólnopolskich badań sondażowych na temat potrzeb mieszkaniowych w Polsce.
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Technologia Uzdatniania Wody.
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





