eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKonsultacje spoełczene- Spalarnia-II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Poznań: Konsultacje spoełczene- Spalarnia-II
Numer ogłoszenia: 178068 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konsultacje spoełczene- Spalarnia-II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie lokalizacji zakładu termicznego przekształcania odpadów dla potrzeb systemu gospodarki odpadami dla Miasta Poznania. Zakres przedmiotu zamówienia ( szczegółowo opisany w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) obejmuje w szczególności : - identyfikację grup społecznych zainteresowanych projektem oraz udziałem w nim, -przeprowadzenie konsultacji społecznych z elementami public relations, -ocenę skuteczności przeprowadzonego programu PR, -ocenę wyników przeprowadzonych konsultacji społecznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.41.61.00 - Usługi zarządzania public relations 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1posiadanie doświadczenia w zakresie zrealizowania: - co najmniej jednej usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii konsultacyjno-informacyjnej dla projektu z dziedziny gospodarki odpadami o wartości projektu minimum 50 mln zł oraz -co najmniej jednej usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii konsultacyjno-informacyjnej dotyczącej budowy zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009 r.( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie)- zakres czasowy dotyczy obu prac. Dopuszcza się wykonanie w/w usług w jednym zadaniu. 2.2 dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: - Kierownik Projektu: a) wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie nauk społecznych, b) doświadczenie w wykonaniu minimum jednego projektu z zakresu przeprowadzenia konsultacji społecznych związanych z realizacją inwestycji infrastrukturalnej, w okresie od 02.06.2006 r. do 02.06.2009 r., wymagającej sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko z zakresu gospodarki odpadami zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami), c)doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika projektu w zakresie zarządzania minimum jednym projektem informacyjno - konsultacyjnym dotyczącym gospodarki odpadami, zrealizowanym w okresie od 02.06.2006 r. do 02.06.2009 r. -Specjalista ds. gospodarki odpadami: a) wykształcenie wyższe techniczne, b)doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki odpadami w zakresie realizacji , w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009r., minimum dwóch inwestycji infrastrukturalnych, wymagających sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko z zakresu gospodarki odpadami zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami). Jedna z w/w inwestycji powinna być związana z przygotowywaniem i realizacją projektu dotyczącego zakładu termicznego przekształcania odpadów komunalnych. - Specjalista ds. kontaktów społecznych: a)wykształcenie wyższe magisterskie, b)doświadczenie zawodowe w realizacji minimum dwóch inwestycji infrastrukturalnych, w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009r., wymagających sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko z zakresu gospodarki odpadami zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami). Jedna z w/w inwestycji powinna być związana z przygotowywaniem i realizacją projektu dotyczącego spalarnii odpadów komunalnych, dla którego sporządzany był raport oddziaływania na środowisko, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. z 2004 r. Nr 257 poz. 2573 z późniejszymi zmianami). - Specjalista ds. promocji i reklamy: a)znajomość środków komunikacji marketingowej, b)doświadczenie zawodowe w zakresie udziału w przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowo - informacyjnej na temat gospodarki odpadami, w okresie od 02.06.2006 do 02.06.2009r. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełniania w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 ustawy ; 3.Wypełniony i podpisany wykaz prac z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.1 SIWZ; 4.Wypełniony i podpisany wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, w zakresie wymaganym w pkt.V.2.2 SIWZ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności albo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.Podpisana i odpowiednio wypełniona oferta; 3.Podpisana koncepcja działań konsultacyjno- informacyjnych z uwzględnieniem wytycznych SIWZ, z załączeniem projektu plakatu i ulotki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - ocena koncepcji działań konsultacyjno-informacyjnych - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miasta Poznania,Biurze Zamówień Publicznych,pl. Kolegiacki 17,61-841 Poznań,pok.444.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miasta Poznania,Biurze Zamówień Publicznych,pl. Kolegiacki 17,61-841 Poznań,pok.446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.