eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I GADŻETÓW PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Hrubieszów: WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I GADŻETÓW PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 178046 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I GADŻETÓW PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie materiałów promocyjnych i gadżetów promujących podregion Gotania i Projekt Od wizji - do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania, współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w częściach - 2 części Wykaz materiałów promocyjnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz gadżetów promocyjnych zawiera załącznik nr 9 do SIWZ Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. Równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: Część nr 1 zamówienia - Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach zamówienia Wykonanie materiałów promocyjnych i gadżetów promujących podregion Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania wymaga się wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 0/100). Od Wykonawców składających oferty na: Część nr 2 zamówienia - Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach zamówienia Wykonanie materiałów promocyjnych i gadżetów promujących podregion Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 0/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 5 czerwca 2012 r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr ZP.271.9.2012 - część nr 1 Wykonanie materiałów promocyjnych Wadium do przetargu Nr ZP.271.9.2012 - część nr 2 Dostawa gadżetów promocyjnych Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 20 000 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu materiałów reklamowych np. plakatów, ulotek, folderów, map (dotyczy części nr 1 Wykonanie materiałów promocyjnych) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 10 000 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na dostawie gadżetów promocyjnych (dotyczy części nr 2 Dostawa gadżetów promocyjnych) - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy 4. Wykaz materiałów promocyjnych wraz z wyceną poszczególnych elementów - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 5. Wykaz gadżetów promocyjnych wraz z wyceną poszczególnych elementów - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Nie stanowi zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu SPPW ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach zamówienia Wykonanie materiałów promocyjnych i gadżetów promujących podregion Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia - Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach zamówienia Wykonanie materiałów promocyjnych i gadżetów promujących podregion Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania Wykonanie materiałów promocyjnych (map, folderów, ulotek oraz plakatów projektu) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie 2 000 szt. plakatów informujących i promujących realizację projektu. Na plakacie powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Formy plakatu: - wielkość A3, papier kreda błysk 150 g, pełny kolor jednostronny - 1 500 szt.(wydawany sukcesywnie w kpl. po 100 szt. w 1 kpl). - wielkość A2, papier - kreda błysk 150 g, pełny kolor jednostronny 500 szt. (wydawany sukcesywnie w kpl. po 100 szt. w 1 kpl). - wersja językowa: polska Przewiduje się wykonanie 5 projektów plakatów przez okres realizacji umowy. Wykonawca przekaże projekt zaakceptowany przez Zamawiającego plakatu w wersji elektronicznej, w formacie pdf do druku na nośniku elektronicznym wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy sukcesywnie do dnia 31.12.2013 r. W związku z sukcesywną realizacją zamówienia, przed każdorazową dostawą plakatów strony umowy uzgadniają szczegółową treść i projekt plakatu, na opracowanie którego Wykonawca ma 14 dni od dnia otrzymania zlecenia drogą e-mailową bądź faxem. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag i zmian w projekcie w ciągu 2 dni od jego otrzymania na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy. Wykonawca ma 2 dni robocze na dokonanie poprawek wskazanych przez Zamawiającego. Po akceptacji projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego określoną ilość (nie mniej niż 100 szt.) plakatów w terminie 7 dni roboczych od otrzymania pisemnego zlecenia. 2. Wykonanie 40 000 szt. ulotek informujących i upowszechniających realizację projektu. Na ulotce powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Forma ulotki: - wielkość A5, papier - kreda błysk 150 g, pełny kolor (4+4), druk dwustronny, jedna strona w wersji polskiej, druga strona w wersji angielskiej - 20 000 szt. (wydawany sukcesywnie w kpl. po 100 szt. w 1 kpl). - wielkość A4 łamane na 2 części, papier - kreda błysk 150 g, pełny kolor, druk dwustronny, jedna strona w wersji polskiej, druga strona w wersji angielskiej - 20 000 szt. (wydawany sukcesywnie w kpl. po 1000 szt. w 1 kpl.) Przewiduje się wykonanie 10 projektów ulotek. Wykonawca przekaże projekt zaakceptowanej przez Zamawiającego ulotki w wersji elektronicznej, pdf do druku na nośniku elektronicznym wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy sukcesywnie do dnia 31.12.2013 r. W związku z sukcesywną realizacją zamówienia, przed każdorazową dostawą ulotek strony umowy uzgadniają szczegółową treść i projekt ulotki, na opracowanie którego Wykonawca ma 14 dni od dnia otrzymania zlecenia drogą e-mailową bądź faxem. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag i zmian w projekcie w ciągu 2 dni od jego otrzymania na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy. Wykonawca ma 2 dni robocze na dokonanie poprawek wskazanych przez Zamawiającego. Po akceptacji projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego określoną ilość (nie mniej niż 100 szt.) ulotek w terminie 7 dni roboczych od otrzymania pisemnego zlecenia. 3. Wykonanie 12 000 szt. folderu promującego i upowszechniającego realizację projektu oraz promującego podregion Gotania. Folder powinien zawierać informacje na temat każdej gminy uczestniczącej w projekcie (10 gmin), w tym: zabytki, informacje na temat cyklicznych imprez i ważniejszych wydarzeń kulturalnych i sportowych, atrakcji turystycznych gminy, danych gminy, itd. Na folderze powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Forma folderu: - wielkość A4, - ilość stron: 20 - papier - wersja językowa: polsko-angielska - okładka papier kreda min. 250 g; środek: papier kreda min.135 g; - pełen kolor (4+4), druk dwustronny, - ostry i nasycony druk folderu, wysokiej jakości - szycie pionowe dwoma zszywkami Opcjonalnie: - papier 135g/250g/300g - folia matowa, lakier wybiórczy UV (selektywny, punktowy) Termin realizacji: Folder wydawany w dwóch pakietach po 6 000 szt. w terminach od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r. i do 31.04.2013 r. Wykonawca przekaże projekt zaakceptowanego przez Zamawiającego folderu w wersji elektronicznej, w formacie pdf do druku na nośniku elektronicznym wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie. 4. Wykonanie 5 000 szt. map turystycznych upowszechniających realizację projektu i promujących podregion Gotania pod względem historycznym, kulturalnym i turystycznym, wzbogaconych zdjęciami i opisami. Mapy zostaną wykonane oddzielnie dla każdej gminy uczestniczącej w projekcie w ilości po 500 szt. dla każdej z 10 gmin. Mapa obejmie dokładnie teren jednej gminy, ze wszystkimi ciągami drogowymi, miejscowościami zlokalizowanymi na terenie administracyjnym gminy z zaznaczeniem nazw ulic w miejscowościach. Mapy powinny zawierać informacje o walorach turystycznych podregionu Gotania, z wykazem i lokalizacją miejsc noclegowych, gastronomicznych, obiektów zabytkowych, historycznych i innych atrakcji. Na mapach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Parametry ilościowe i jakościowe mapy: - format: A2 (420x794 mm)- nakład: 5 000 szt. (po 500 szt. dla każdej z gmin uczestniczących w projekcie) - druk: pełny kolor 4+4 (dwustronny) - papier: kreda 200 g/m2, dwustronne lakierowanie matowym lakierem offsetowym na całości - mapa składana do formatu A5 - wersja językowa: polsko-angielska - zakup praw do druku mapy zabezpiecza Wykonawca Wykonawca przekaże projekt zaakceptowanej przez Zamawiającego mapy w wersji elektronicznej, pdf do druku na nośniku elektronicznym wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie do 15.10.2012 r. Przed dostawą map strony umowy uzgadniają szczegółową treść i projekt mapy. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag i zmian w projekcie. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2012 r. W zakresie wykonania wszystkich materiałów promocyjnych: - treści merytoryczne dotyczące informacji o projekcie przekazuje Zamawiający - projekty graficzne oraz pozostałe teksty wraz ze zdjęciami opracowuje wykonawca i przedkłada do akceptacji zamawiającemu; Wykaz materiałów promocyjnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach zamówienia Wykonanie materiałów promocyjnych i gadżetów promujących podregion Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów projektu w ilości 1200 kompletów, na które składają się 4 rodzaje kompletów (komplet nr 1, komplet nr 2, komplet nr 3 i komplet nr 4) W skład kompletu nr 1 (900 kpl.) wchodzą niżej wymienione elementy: 1.1. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem i łyżeczką ceramiczną zapakowane pojedynczo w pudełko ozdobne Wymiar: pojemność 200ml Materiał: ceramika Talerzyk i zewnętrzna strona filiżanki - kolor, wnętrze filiżanki białe Kolor ceramiki do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy 1.2.Torba ekologiczna składana Wymiar: po rozłożeniu 395x395 mm (+/- 10 %) Materiał: polipropylen min. 80g/m2 Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy 1.3. Parasol z drewnianą rączką Wymiar: o 105 cm (+/- 10%) Materiał: poliester, drewno Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy 1.4. Notatnik A6 80 kartek Materiał: ekoskóra Kolor: brąz, czarny Kartki: kratka 1.5. Długopis Materiał: metal, plastik Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy 1.6. Wizytownik Materiał: metal, ekoskóra Wymiar: 64x98x14 mm (+/- 10%) Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy 1.7. Magnes okrągły, płaski w kształcie logotypu Gotanii Wymiar: o 5 cm (+/- 10%) Materiał: folia magnetyczna Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy 1.8. Smycz wykończona metalową klamerką i plastikowym zaczepem do telefonu komórkowego Wymiar: szerokość 10mm, obustronny nadruk Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy 1.9. Metalowy znaczek reklamowy (pins) w kształcie logotypu Gotanii Wymiar: o 2 cm (+/- 10%) Materiał: mosiądz 1.10. Torba ozdobna Wymiar: 24x9x33 cm Papier: kreda, folia błysk Uchwyt: bawełniany przewlekany Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy UWAGA! Na gadżetach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, logotyp Gotanii oraz w miarę możliwości (w zależności od wielkości przedmiotu) Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu. Sposób i forma oznakowania, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Kolory gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym. Oznakowanie w jednym kolorze - do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Termin realizacji: gadżety zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w dwóch transzach: - 1 transza w ilości 500 szt. od dnia podpisania umowy do dnia 25.07.2012 r. - 2 transza w ilości 400 szt. od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2012 r. W skład kompletu nr 2 (100 kpl.) wchodzą niżej wymienione elementy: 2.1. Komplet piśmienniczy: długopis, pióro kulkowe, etui Materiał: metal, ekoskóra Kolor: brąz, czarny 2.2. Zegar analogowy stojący na biurko z pojemnikiem na długopisy (w komplecie z bateriami) Materiał: metal, imitacja drewna Kolor: srebrny, brąz 2.3. Notatnik A5 Materiał: ekoskóra Kolor: brąz, czarny Kartki: kratka 2.4. Metalowy znaczek reklamowy (pins) w kształcie logotypu Gotanii Wymiar: o 2 cm (+/- 10%) Materiał: mosiądz 2.5. Torba ozdobna Papier: kreda, folia błysk Wymiary: 16x8x22 cm Uchwyt: bawełniany przewlekany Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy UWAGA! Na gadżetach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, logotyp Gotanii oraz w miarę możliwości (w zależności od wielkości przedmiotu) Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu. Sposób i forma oznakowania, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Kolory gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym. Oznakowanie w jednym kolorze - do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2012 r. W skład kompletu nr 3 (100 kpl.) wchodzą niżej wymienione elementy: 3.1. Zestaw do wina (3 elementy) Materiał: metal, drewno Wymiar: 47x147x168 mm (+/-10%) Kolor: brąz 3.2. Zegar ścienny analogowy (w komplecie z bateriami) Materiał: metal, imitacja drewna Kolor: brąz, srebrny 3.3. Metalowy znaczek reklamowy (pins) w kształcie logotypu Gotanii Wymiar: o 2 cm (+/- 10%) Materiał: mosiądz 3.4. Torba ozdobna Papier: kreda, folia błysk Wymiary: 24x9x33 cm Uchwyt: bawełniany przewlekany Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy UWAGA! Na gadżetach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, logotyp Gotanii oraz w miarę możliwości (w zależności od wielkości przedmiotu) Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu. Sposób i forma oznakowania, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Kolory gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym. Oznakowanie w jednym kolorze - do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2012 r. W skład kompletu nr 4 (100 kpl.) wchodzą niżej wymienione elementy: 4.1. Pendrive 8GB Materiał: plastik Kolor: brąz, srebrny 4.2. Kalkulator w etui z długopisem Materiał: metal, PCV lub ekoskóra Wymiar:14x70x135 mm (+/-10%) Kolor: brąz, czarny 4.3. Metalowy znaczek reklamowy (pins) w kształcie logotypu Gotanii Wymiar: o 2 cm (+/- 10%) Materiał: mosiądz 4.4. Torba ozdobna Papier: kreda, folia błysk Wymiary: 16x8x22 cm Uchwyt: bawełniany przewlekany Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy UWAGA! Na gadżetach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, logotyp Gotanii oraz w miarę możliwości (w zależności od wielkości przedmiotu) Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu. Sposób i forma oznakowania, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Kolory gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym. Oznakowanie w jednym kolorze - do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2012 r. Wykaz gadżetów promocyjnych zawiera załącznik nr 9 do SIWZ Dopuszcza się możliwość zmiany kolorów materiałów promocyjnych i gadżetów po podpisaniu umowy z Wykonawcą za zgodą Zamawiającego. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.