eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa sprzętu w ramach projektu pt.Bezpieczne pogranicze dolnośląsko-saksońskie - wzrost efektywności działań operacyjno-śledczych Grupy Nysa; współfinansowany przez Unię Europejską z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013; numer sprawy 135-027-102/2014/AB.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Wrocław: dostawa sprzętu w ramach projektu pt.: Bezpieczne pogranicze dolnośląsko-saksońskie - wzrost efektywności działań operacyjno-śledczych Grupy Nysa; współfinansowany przez Unię Europejską z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013; numer sprawy 135-027-102/2014/AB.
Numer ogłoszenia: 177923 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113363 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu w ramach projektu pt.: Bezpieczne pogranicze dolnośląsko-saksońskie - wzrost efektywności działań operacyjno-śledczych Grupy Nysa; współfinansowany przez Unię Europejską z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013; numer sprawy 135-027-102/2014/AB..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach projektu pt.: Bezpieczne pogranicze dolnośląsko-saksońskie - wzrost efektywności działań operacyjno-śledczych Grupy Nysa; współfinansowany przez Unię Europejską z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013. II. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w tabelach asortymentowo-cenowych (załączniki numer 1.1 - 1.10. do SIWZ): II.1. Część 1 zamówienia: dostawa analizatora oznaczeń identyfikacyjnych w sterownikach. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.1. do SIWZ. II.2. Część 2 zamówienia: dostawa videoendoskopu. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.2. do SIWZ. II.3. Część 3 zamówienia: dostawa profesjonalnych urządzeń wraz z oprogramowaniem i kpl. przewodów, przeznaczone do kopiowania i programowania kluczyków, pozwalające na odczyt danych identyfikujących pojazd, zapisanych w dostępnych na rynku transponderach i modułach pamięci kluczyków samochodowych m.in. odczyt oznaczeń VIN. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.3. do SIWZ. II.4. Część 4 zamówienia: dostawa zestawów przewodów łączących i interfejsów. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.4. do SIWZ. II.5. Część 5 zamówienia: dostawa aparatu fotograficznego. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.5. do SIWZ. II.6. Część 6 zamówienia: dostawa latarki akumulatorowej. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.6. do SIWZ. II.7. Część 7 zamówienia: dostawa kamery termowizyjnej. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.7. do SIWZ. II.8. Część 8 zamówienia: dostawa kamery video z twardym dyskiem. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.8. do SIWZ. II.9. Część 9 zamówienia: dostawa lornetek i noktowizora. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.9. do SIWZ. II.10. Część 10 zamówienia: dostawa niszczarki biurowej. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.10. do SIWZ. III. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane części zamówienia, tj. na jedną, na dwie części, na kilka części bądź na wszystkie części, posługując się załącznikiem nr 1.1. - 1.10. do SIWZ, odpowiednim dla wybranej części zamówienia, na którą składana jest oferta. IV. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: IV.1. 38631000-7 - Lornetki. IV.2. 32240000-7 - Kamery telewizyjne. IV.3. 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego). IV.4. 38632000-4 - Noktowizory. IV.5. 31521320-3 - Latarki. IV.6. 32333200-8 - Kamery wideo. IV.7. 38651000-3 - Aparaty fotograficzne. IV.8. 30191400-8 - Niszczarki. IV.9. 33168100-6 - Endoskop (videoendoskop). V. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VI. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.10.00-7, 32.24.00.00-7, 38.00.00.00-5, 38.63.20.00-4, 31.52.13.20-3, 32.33.32.00-8, 38.65.10.00-3, 30.19.14.00-8, 33.16.81.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.10.00-7, 32.24.00.00-7, 38.00.00.00-5, 38.63.20.00-4, 31.52.13.20-3, 32.33.32.00-8, 38.65.10.00-3, 30.19.14.00-8, 33.16.81.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Bezpieczne pogranicze dolnośląsko-saksońskie - wzrost efektywności działań operacyjno-śledczych Grupy Nysa, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 zamówienia: dostawa analizatora oznaczeń identyfikacyjnych w sterownikach. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.1. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Launch Polska Sp. z o.o., Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50922,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29802,90 / Oferta z najwyższą ceną: 50922,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 zamówienia: dostawa videoendoskopu. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.2. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NDT - NET Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 30, 20-701 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106825,50

  • Oferta z najniższą ceną: 62730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 249068,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część 8 zamówienia: dostawa kamery video z twardym dyskiem. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.8. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część 9 zamówienia: dostawa lornetek i noktowizora. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.9. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BMS Sp. j. Z. Bielecki, T. Białowąs, u. Staszica 22, 82-500 Kwidzyń, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7148,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4392,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7148,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Część 10 zamówienia: dostawa niszczarki biurowej. Parametry minimalne i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1.10. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TFF S.A., ul. Żytnia 15 lok. 23, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 967,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1008,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1008,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1322,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.