Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Bytom: Roboty budowlane polegające na remoncie dachu Urzędu Skarbowego w Bytomiu oraz wymianie sieci hydrantowej
Numer ogłoszenia: 177826 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Bytomiu , ul. Wrocławska 92 92, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810081 w 375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie dachu Urzędu Skarbowego w Bytomiu oraz wymianie sieci hydrantowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu Urzędu Skarbowego w Bytomiu (segment prawy i środkowy) oraz wymianie sieci hydrantowej. Roboty budowlane obejmują: a. przemurowanie kominów wentylacyjnych b. wymianę pokrycia dachowego c. wymianę instalacji odgromowej d. wymianę rur spustowych i rynien e. udrożnienie kanałów wentylacyjnych f. wymianę sieci hydrantowej Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót dot. remontu dachu (lit. a-e) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Kosztorys ślepy dot. remontu dachu (lit. a-e) stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ślepy stanowi podstawę do sporządzenia przez wykonawcę kosztorysu ofertowego. Przedmiar robót dot. wymiany sieci hydrantowej (lit. f) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Kosztorys ślepy dot. wymiany sieci hydrantowej (lit. f) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Kosztorys ślepy stanowi podstawę do sporządzenia przez wykonawcę kosztorysu ofertowego. Wykonawca całe zamówienie realizuje własnym sprzętem i materiałami. Uwaga: wykonawca winien zapoznać się z istniejącym budynkiem (dokonać wizji lokalnej)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.34.32.00 - Instalowanie sprzętu gaśniczego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie remontu dachu o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e. złożą dokumenty wymagane przez zamawiającego. 2). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3). Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 2). Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków uczestnictwa w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ) lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, e. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3). Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4). Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie wzywa do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za wyjątkiem innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. c. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. 2). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (z zastrzeżeniem określonym w pkt. III.2), lit. b niniejszego ogłoszegnia - warunki udziału), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia - wykonawca składa tylko w przypadku, gdy nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt. 3 Załącznika nr 6 do SIWZ - oświadczenie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy PZP). 3). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: a. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną przez okres wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem, b. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). Wykonawca winien w ofercie złożyć również wypełniony i podpisany: - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, - kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie kosztorysów ślepych stanowiących załączniki nr 2 i 4 do SIWZ. 5). Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 6). Ww. dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7). Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 8). Wzory formularzy należy ściśle wypełnić według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści załączonych formularzy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ. 9). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Urząd Skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, pok. 51, IIp.
- faksem, na wskazany we wniosku numer faksu,
- pocztą elektroniczną, na wskazany we wniosku adres..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać za pośrednictwem Poczty bądź innego przewoźnika na adres Urzędu Skarbowego w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, 41-902 Bytom..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 4
- Wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia, WZL i zasilania budynku wchodzącego w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- "Dostawa materiałów elektrycznych instalacyjnych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A."
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Wojcieszów i Gminie Świerzawa
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa wiatrołapu i windy w Szkole Podstawowej w Więcławicach Starych
- Wykonanie modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Cyprysowa 2 w Gdańsku.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.