eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie projektu budowlanego i wykonawczego nowego przebiegu ulicy Artyleryjskiej w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17780

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego nowego przebiegu ulicy Artyleryjskiej w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie, do kontaktów: Halina Zielińska tel. 089 535 35 08, ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353503, fax (0-89) 535-35-01, e-mail: zampub@mzdmiz.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdmiz.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego nowego przebiegu ulicy Artyleryjskiej w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego, opracowanie projektu wykonawczego oraz opracowań towarzyszących, niezbędnych do realizacji zadania stanowiącego etap II, III i IV inwestycji objętej Studium Techniczno-Ekonomicznym nowego przebiegu ul. Artyleryjskiej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego, opracowanie projektu wykonawczego oraz opracowań towarzyszących, niezbędnych do realizacji zadania stanowiącego etap II, III i IV inwestycji objętej Studium Techniczno-Ekonomicznym nowego przebiegu ul. Artyleryjskiej. Zadanie polega na: przebudowie ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Bałtyckiej do mostu na rzece Łynie, budowie nowego odcinka ulicy Artyleryjskiej od mostu na rzece Łynie do wiaduktu nad torami kolejowymi z łącznikiem do ul. J. Dąbrowskiego, budowie mostu drogowego nad rzeką Łyną, przedłużeniu tunelu pod peronami w rejonie dworca PKP Olsztyn Zachodni, przebudowie Alei Wojska Polskiego na odcinku od wiaduktu nad torami w ciągu Alei Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. J. Dąbrowskiego, przebudowie ulicy J. Dąbrowskiego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000,00 zł.(słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Dróg, Mostów i Zieleni w Banku PKO SA I O/Olsztyn Nr 45124015901111000014655849 z dopiskiem : Wadium na: \Projekt ulicy Artyleryjskiej w Olsztynie\. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęło na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą; 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 8.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe: 1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 07/07/94r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006r. nr 156 poz. 118). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Branża/Stanowisko/Wymagana liczba osób/Doświadczenie zawodowe (wymagana liczba porównywalnych prac)/Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia). Drogowa/Główny Projektant /1 osoba/3 prace/3 lata Drogowa/Projektant /2 osoby/2 prace/2 lata Drogowa/Sprawdzający/1 osoba/3 prace/3 lata Mostowa/ Projektant /2 osoby/2 prace/2 lata Mostowa/ Sprawdzający/1 osoba/3 prace/3 lata Elektryczna/ Projektant /1 osoba/2 prace/2 lata Elektryczna/Sprawdzający/1 osoba/3 prace/3 lata Sanitarna/Projektant /1 osoba/2 prace/2 lata Sanitarna/Sprawdzający/1 osoba/3 prace/3 lata Osoby wymienione powyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. NT 5 poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po roku 1994 (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 1. spełniają łączne. 2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną dokumentację techniczną: projekt budowlany i wykonawczy odcinka drogi klasy co najmniej Z, o długości co najmniej 1 km obejmujący odwodnienie, oświetlenie i jeden obiekt mostowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2. spełniają łączne. 3. Potencjał finansowo - ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000 zł (słownie: stu tysięcy złotych). b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000zł.(trzysta tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.3a) i 3b) spełniają łączne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców(ogólnych i szczegółowych) zostanie dokonana wg. formuły \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni (wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty) przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał nr. 1 do oferty. 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 8)Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie (zał. Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego. 9)Dokumenty uprawnień budowlanych (osób które będą wykonywać zamówienie) w zakresie projektowania w specjalnościach wymienionych w punkcie 6.2.1. 10)Zaświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa osób wykonujących zamówienie. 11)Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (zał.Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego. 12)Dokumenty potwierdzające, że wymienione w w/w informacji usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty te w swej treści muszą zawierać zakres opracowania. 13) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdmiz.olsztyn.pl. Opłata: 8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie MZDMiZ przy ul. Szrajbera 9/10 lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 10:15, Siedziba MZDMiZ przy ul. Szrajbera 9/10 - sala nr 212.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.