Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Pruszków: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI KOMPUTEROWEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W PRUSZKOWIE PRZY UL. STASZICA 1
Numer ogłoszenia: 177676 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pruszkowie, ul. Stanisława Staszica 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7380701, fax 022 7599102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/uspruszkow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI KOMPUTEROWEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W PRUSZKOWIE PRZY UL. STASZICA 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie przy ul. Staszica 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci 43.31.00.00 - 43.31.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 3. posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 250 000 zł, 4. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w liczbie gwarantującej należyte jego wykonanie, w tym: - osobami posiadającymi kwalifikacje uprawnień elektrycznych, przez co rozumie się posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego E wydanego przez SEP w zakresie eksploatacji, 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (sto tysięcy złotych), 6. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. posiadają certyfikat na wykonanie instalacji teledacyjnej w standardzie BCS. II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia), czy Wykonawcy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (Załącznik nr 4 SIWZ), c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik nr 5 SIWZ), d) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy (Załącznik nr 8 SIWZ), e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (co najmniej jednej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 250 000 zł brutto (wzór stanowi załącznik nr 6 SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru), f) wykaz osób (potencjał kadrowy Wykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, łącznie z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień ( wzór stanowi załącznik nr 7 SIWZ ), g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (sto tysięcy złotych), l) kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem certyfikatu na wykonanie instalacji teledacyjnej w standardzie BCS. Poświadczenie zgodności powinno być dokonane przez osobę, na którą certyfikat wystawiono. 2. Jeżeli Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w podpunktach g, i, j składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie j, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu związkowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powyższe powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 3. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) w tym również przez pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno zawierać m.in.: - określenie postępowania, którego dotyczy, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - wskazanie pełnomocnika, - oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwa, - zakres umocowania pełnomocnika. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt c, g, h, i, j. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia przed podpisaniem umowy należy przedstawić do wglądu oryginał umowy konsorcjum, umowy spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/uspruszkow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Staszica 1, pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Staszica 1, pok. 101, 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego, śmieciarki przystosowanej do selektywnego odbioru odpadów
- Zakup terminali thin client wraz z oprogramowaniem
- Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów
- Przyłączenie złącza SN do zakładu produkcyjnego wraz z wybudowaniem stacji transformatorowej SN/NN
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 im Kubusia Puchatka z podziałem na 7 części.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE",
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemieślniczej w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową
- BUDOWA I PRZEBUDOWA UL. RACULA-LEŚNA, UL. RACULA-WIEJSKA, UL. RACULA-PROFESORSKA, UL. RACULA-STUDENCKA ORAZ BUDOWA ODCINKA DROGI DLA PIESZYCH NA DZIAŁCE NR 917 W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa budynku szkoły wraz z łącznikiem przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy
- Adaptacja pomieszczeń w SP w Lubiczu Górnym na potrzeby zaplecza kuchennego wraz z jego wyposażeniem
- Dostosowanie budynków dydaktycznych A i B Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej w zakresie komunikacji oraz instalacji hydrantowej.
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
więcej: Modernizacja sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





