eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH 3MAJA, KONARSKIEGO, KONOPNICKIEJ, SŁOWACKIEGO W KOLE - ETAP III B-ODTWORZENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ JEZDNI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Koło: PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH 3MAJA, KONARSKIEGO, KONOPNICKIEJ, SŁOWACKIEGO W KOLE - ETAP III B-ODTWORZENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ JEZDNI
Numer ogłoszenia: 177654 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138678 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH 3MAJA, KONARSKIEGO, KONOPNICKIEJ, SŁOWACKIEGO W KOLE - ETAP III B-ODTWORZENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ JEZDNI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie nawierzchni pasa drogowego po robotach wykonanych przez wykonawcę kanalizacji deszczowej, w zakresie którego wchodzi: 1)Rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego ułożonego w rozebranej części nawierzchni asfaltowej przez wykonawcę kanalizacji deszczowej oraz jej wyrównanie i dogęszczenie; 2)Wycięcie i rozebranie pasów nawierzchni o szerokości uśrednionej minimum 30 cm z każdej strony na długości rozebranej nawierzchni, wykonanie podbudowy; 3)Mechaniczne wykonanie warstwy nawierzchni asfaltowej: a)wiążącej o grubości 6 cm po zagęszczeniu; b)oraz ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu. 2.W celu wykonania zadania należy rozebrać istniejącą część nawierzchni drogowej a następnie wykonać jej odtworzenie zgodnie z warunkami zarządcy pasa drogowego. 3.Przedmiot zamówienia sklasyfikowano jako - CPV:45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5.Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów- materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6.Jeżeli Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w tej dokumentacji. Wówczas Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego zamienniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów 7.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało między innymi: 1)Odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac 2)Zapewnienie dozoru placu budowy i realizowanego zakresu 8.Cena podana w ofercie winna zawierać: 1)Koszt całkowity realizacji przedmiotu zamówienia - wykonania całości robót budowlanych. 2)Koszty dostawy materiałów na teren budowy oraz wywozu i utylizacji gruzu i asfaltu 3)Koszt opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskania zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego.(ulice: Konarskiego, Konopnickiej są w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Kole, ul. Toruńska 200) 9.Szczegółowy zakres robót wg. przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (w zakresie dotyczącym robót drogowych).Przedmiary oraz STWiOR stanowią załączniki do SIWZ. 10.W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy w wycenie przedmiotu zamówienia. 11.Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 3 letniej gwarancji. 12.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK STELLA Konrad Marek, ul. Południowa 37, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121630,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99890,45

  • Oferta z najniższą ceną: 99890,45 / Oferta z najwyższą ceną: 153572,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.