eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSporządzenie projektu rozbiórki i wykonanie robót związanych z rozbiórką konstrukcji kładki dla pieszych nad ul. Marymoncką przy ul. Dewajtis w Warszawie (w formule Projektuj i wykonaj).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Warszawa: Sporządzenie projektu rozbiórki i wykonanie robót związanych z rozbiórką konstrukcji kładki dla pieszych nad ul. Marymoncką przy ul. Dewajtis w Warszawie (w formule Projektuj i wykonaj).
Numer ogłoszenia: 177611 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich , ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6549192, faks 0-22 8909211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu rozbiórki i wykonanie robót związanych z rozbiórką konstrukcji kładki dla pieszych nad ul. Marymoncką przy ul. Dewajtis w Warszawie (w formule Projektuj i wykonaj)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu rozbiórki i wykonanie robót związanych z rozbiórką konstrukcji kładki dla pieszych nad ul. Marymoncką przy ul. Dewajtis w Warszawie (w formule Projektuj i wykonaj)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 projekty remontu drogowych obiektów inżynierskich i zrealizował roboty rozbiórkowe na co najmniej 2 drogowych obiektach inżynierskich o konstrukcji stalowej w terenie miejskim. W celu potwierdzenia wykonanych prac Wykonawca musi przedstawić wykaz tych prac oraz ich wartość, a także dołączyć dokumenty, w których Zamawiający potwierdził należyte ich wykonanie. W celu potwierdzenia wykonanych robót, Wykonawca musi przedstawić wykaz tych robót, a także dołączyć dokumenty, w których Zamawiający potwierdził, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostanie im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: L.p.; Stanowisko; Wymagana liczba osób; Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia); Doświadczenie zawodowe (jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika); 1 Projektant robót mostowych, 1osoba, 3 lata , 3lata 2 Kierownik robót mostowych, 1osoba, 3 lata , 3lata Osoby wymienione powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane), wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami (Kandydatami) na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00zł (słownie: czterysta tysięcy złotych); 2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów dotyczących wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z dnia 25 czerwca 2010r. Nr 113 poz. 759), dopuszczają możliwość istotnych zmian zawartej Umowy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiana terminów wykonania Przedmiotu Zamówienia lub jego części określonych w Umowie, zgodnie z pkt 2.4. OWU; 2) zmiana Ceny Umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana Umowy w związku z wprowadzeniem Prac Zamiennych lub Dodatkowych zgodnie z pkt 16 OWU; 4) zmiana Umowy w związku z ograniczeniem zakresu rzeczowego i finansowego Przedmiotu Zamówienia, w szczególności na podstawie pkt 13 i pkt 17.9. OWU; 5) zmiana Umowy w związku ze zmianą zakresu części Przedmiotu Zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 6) zmiana umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 7) zmiana Umowy w związku z faktycznie poniesioną przez Wykonawcę i udokumentowaną szkodą - z winy Zamawiającego oraz z powodu odstępstwa od terminów określonych w Umowie zgodnie z pkt 2.4. OWU; 8) zmiana Umowy w związku ze stwierdzeniem Wad Istotnych nie nadających się do usunięcia, zgodnie z pkt 10.4.2) OWU; 9) zmiana Umowy w związku z wstrzymaniem robót i skutkami wstrzymania robót, zgodnie z pkt 7.7. i 7.8. OWU; 10) zmiana Umowy w wyniku wydłużenia okresu rękojmi za wady; 11) zmiana Umowy w wyniku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 12) zmiana Umowy wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych oraz będąca następstwem wykraczających poza terminy określone w kodeksie postępowania administracyjnego i innych przepisów prawa, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na realizację Przedmiotu Zamówienia; 13) zmiana umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 14) zmiana Umowy w związku z rozwiązaniem Umowy zgodnie z pkt 14 OWU; 15) zmiana Umowy w związku z koniecznością podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez Siły Wyższe lub inne czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi albo grożące powstaniu szkody znacznych rozmiarów. 16) Zmiana Umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć, w szczególności takich jak niekorzystne warunki atmosferyczne, powodujące konieczność przerwania robót lub tzw. przerwy technologiczne; 17) Zmiana Umowy w związku ze skróceniem terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia określonych w Umowie; 18) Zmiana Umowy w związku ze zmianą Ceny Umownej z powodu skrócenia terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdm.waw.pl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - Kancelaria - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Podmioty składające ofertę wspólną, jeżeli wskazują reprezentujący je podmiot, zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictw do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i podpisania oferty wspólnej oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie mogą złożyć umowę o współdziałaniu, z której będą wynikać przedmiotowe pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa lub umowa o współdziałaniu muszą zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza jako część oferty. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.