Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Opole: Przetarg nieogranioczny na dostawę materiałów do pracowni na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.
Numer ogłoszenia: 177360 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rcre.opolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieogranioczny na dostawę materiałów do pracowni na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do pracowni na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r. z późn. zm. z podziałem na sześć części: Część I - Rolety Część II - Artykuły i sprzęt rehabilitacyjny Część III - Materiały sportowe Część IV - Materiały przemysłowe Część V - Materiały eksploatacyjne Część VI - Meble szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym - dla części I załącznik nr 2a do SIWZ, dla części II załącznik nr 2b do SIWZ, dla części III załącznik nr 2c do SIWZ, dla części IV załącznik nr 2d do SIWZ, dla części V załącznik nr 2e do SIWZ, dla części VI załącznik nr 2f do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00 - Rolety 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.30.00.00 - Różny sprzęt 33.31.00.00 - 33.31.00.00 33.69.30.00 - Pozostałe produkty terapeutyczne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 31.53.10.00 - Żarówki 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 39.11.31.00 - Fotele 39.10.00.00 - Meble .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2a dla części I / 2b dla części II / 2c dla części III/ 2d dla części IV/ 2e dla części V/ 2f dla części VI. c) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, 45-315 Opole, ul. Głogowska 27
pokój 1.24 - parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 13:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, 45-315 Opole, ul. Głogowska 27 pokój 1.24 - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do pracowni na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r. z późn. zm..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.DI.38.25_Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- BUDOWA DEDYKOWANEGO OŚWIETLENIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ ZWIĘKSZAJĄCĄ BEZPIECZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 489 W M. NIWNICA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
- U/24/2025 Sukcesywne usługi poligraficzne w zakresie: redakcja techniczna, łamanie, dwie [ 2 ] korekty, druk książek i czasopism o tematyce teologicznej wraz z transportem
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: ,,Droga dla pieszych i rowerów w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Dąbrówka Łubniańska i Łubniany"- z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ciechanowie - Etap II
- Zakup łóżek o konstrukcji metalowej wraz z zestawami do piętnowania oraz materacami.
- Dostawa mebli i wyposażenia do pracowni w ZSTiO02 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby",
- Rozbudowa przedszkola w Dębowcu
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.