Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Tarnów: Wykonanie i dostarczenie papieru firmowego dla Urzedu Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 177268 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu, ul. Mickiewicza, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882400, fax 014 6215308.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie papieru firmowego dla Urzedu Miasta Tarnowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby zamawiającego - ul. Nowa 4- papieru firmowego full kolor formatu A4 obejmującego nagłówek i stopkę dla potrzeb Kancelarii Prezydentów, wg wzorów dostarczonych przez Zamawiającego. Papiery firmowe dla wzorów różnić się będą od wzoru w zał 3 tylko nazwą w nagłówkach i stopce. 2. Wykonanie i dostarczenie będzie się odbywało każdorazowo na podstawie kierowanych do Wykonawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wzór papieru firmowego oraz ilość. Zapotrzebowania przesyłane będą drogą elektroniczną i faksem. Każda zamówiona partia musi zostać wykonana i dostarczona w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania. 3. Wykonany papier firmowy musi ściśle odpowiadać dostarczonemu wzorowi. Wymagania dotyczące papieru firmowego gramatura: 240g/m2, rodzaj papieru kredowy formatu A4, full kolor. Papier firmowy ma umożliwiać wykonanie nadruku w drukarkach laserowych i atramentowych oraz musi umożliwiać stosowanie w urządzeniach kserograficznych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 5. Przewidywane ilości wykonanych papierów firmowych: W okresie obowiązywania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu papier firmowy obejmujący nagłówek i stopkę w ilości do 10000 szt. Minimalna ilość zamówionej jednorazowo partii danego wzoru papieru firmowego wyniesie 500 szt. 6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BODONI REKLAMA WIZUALNA STANISŁAW KOZYRA
jakie przetargi wygrała firma
BODONI REKLAMA WIZUALNA STANISŁAW KOZYRA
- Bodoni - Reklama wizualna Stanisław Kozyra, ul. Drużbackiej 1-3, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8000
- Oferta z najniższą ceną: 8000 / oferta z najwyższą ceną: 8197
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dokumentacja projektowa na przebudowę istniejącego skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej w celu utworzenia przejazdów rowerowych dla zad.:"Przebudowa skrzyżowania ul.Ks. Sitki-Piłsudskiego-Słowackiego
- "Roboty budowlane - Nowodąbrowska" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej"
- Przebudowa skrzyżowania ul.Nowodąbrowska-ul.M.B.Fatimskiej oraz wykonanie przejazdu rower. przez ul.16 Pułku Piechoty w ramach zad. inwest. pn.: "Budowa dróg i ścieżek rowerowych na terenie Tarnowa"
- Sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych, środków dezynfekujących oraz medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/24/2025 Sukcesywne usługi poligraficzne w zakresie: redakcja techniczna, łamanie, dwie [ 2 ] korekty, druk książek i czasopism o tematyce teologicznej wraz z transportem
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (2 części)"
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Usługi poligraficzne (druki ulotne, zwarte i wielkoformatowe)
- Opracowanie, druk i dostawa broszur informacyjnych
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.