Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Łódź: Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 176962 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, fax 042 6641112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest naprawa oraz konserwacja sprzętu komputerowego należącego do Zamawiającego (CPV50312000-5 usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego). 2.Wykaz prac konserwacyjnych zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) Zabranie do naprawy i zwrot na własny koszt sprzętu podlegającego naprawie z placówek Zamawiającego na terenie miasta Łodzi, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Adresy placówek Zamawiającego: -ul. Piotrkowska 104 i 103; -ul. Roosevelta 18; -ul. Tuwima 28; -ul. Sienkiewicza 3. 2) Dostarczanie i odbiór zastępczego sprzętu na czas prowadzonych napraw, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Wymagane jest dostarczanie następującego sprzętu: -monitory kolorowe -drukarki -ups-y 3) Dostarczany sprzęt zastępczy musi posiadać porównywalne parametry do sprzętu oddanego do naprawy, np. oddając do naprawy monitor o przekątnej 17 cali Zamawiający oczekuje monitora o takiej samej przekątnej. W przypadku naprawy drukarki laserowej, Zamawiający oczekuje w zamian drukarki laserowej. W przypadku ups-ów, Zamawiający oczekuje urządzeń o takiej samej mocy znamionowej (pozornej), nie mogą to być urządzenia, które mogą być zarządza-ne. 4) Ze względu na dużą ilość dokonywanych napraw w ciągu roku, Wykonawca musi być w stanie dostarczyć jednocześnie następujące ilości sprzętu zastępczego: -5 sztuk monitorów; -5 sztuk drukarek; -5 sztuk ups-ów. 5) Koszty eksploatacji zastępczych urządzeń ponosi Wykonawca. 4.Wykonawca sporządzi dokumentację przeprowadzonych napraw lub ekspertyzę w przypadku braku możliwości dokonania naprawy. Wzór dokumentacji przeprowadzonych napraw zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ, natomiast wzór ekspertyzy stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w przedmiotowym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 84
- 2. Okres gwarancji - 16
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. E, pokój 130/131..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, sekretariat Wydziału Organizacji, Nadzoru i Kontroli, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. C, pokój 103..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla przełączników Cisco C9200, C9300 oraz C9500
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla routerów SD-WAN
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





