eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przebudowa mostu przez rzekę Lutnię w km 18+979 drogi powiatowej Nr 1068L Biała Podlaska - Piszczac wraz z dojazdami od km 18+810 do km 19+130

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Biała Podlaska: Przebudowa mostu przez rzekę Lutnię w km 18+979 drogi powiatowej Nr 1068L Biała Podlaska - Piszczac wraz z dojazdami od km 18+810 do km 19+130
Numer ogłoszenia: 176876 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114753 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu przez rzekę Lutnię w km 18+979 drogi powiatowej Nr 1068L Biała Podlaska - Piszczac wraz z dojazdami od km 18+810 do km 19+130.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu przez rzekę Lutnię w km 18+979 drogi powiatowej Nr 1068 L Biała Podlaska - Piszczac wraz z dojazdami od km 18+810 do km 19+130 1.Most Projektowany most będzie w miejscu obecnie istniejącego. Most istniejący będzie rozebrany wraz z podporami z pozostawieniem istniejących pali drewnianych. Zakładane parametry techniczne projektowanego mostu: - konstrukcję z blach falistych stalowych ocynkowanych SuperCor 381x140 typ SC-40B, - nośność - klasa nie niższa niż B /40 Mg/. - rozpiętość (długość) - 9,225 m - projektowana długość wzdłuż rzeki górą - Lg=12,03 m - projektowana długość wzdłuż rzeki dołem - Ld=15,31 m - projektowana szerokość jezdni - 2 x 3,00 m - przekrój bezchodnikowy - opaska bezpieczeństwa - 2 x 1,0 m - pobocze utwardzone - 2x0,5 m - spadki poprzeczne jezdni na moście- 2 % - spadek podłużny jezdni na moście - 0,52 %. - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - przekrój bezkrawężnikowy - odwodnienie - powierzchniowe po projektowanych spadkach - posadowienie na fundamencie istniejącym dodatkowo wzmocnionym - barieroporęcz na skraju mostu obustronna - kat skrzyżowania mostu z osią drogi - 90°. - skarpy umocnione brukiem kamiennym 13-16cm spoinowany zaprawą cementową na 10 cm podsypce cementowo -piaskowej 1:4 oparta o ławę z betonu C 25/30 grubości 30 cm i głębokości 70 cm zakotwiona w podłożu za pomocą rury ocynkowanych O70mm (od znaków drogowych), - umocnienie skarp brzegów rzeki materacem z gabionów gr. 15 cm wypełnionym narzutem kamiennym na długości 5.0m pochylenie skarpy ~1:2, przytwierdzone do podłoża kołkami O10 cm i długości 80cm, - fundament żelbetowy z betonu C25/30 o wymiarach 130x50x1621cm, na 30 cm warstwie korka z betonu C 12/15, - krawędzie jezdni zabezpieczone bariero - poręczą Sp-06 na długości po 8 m od osi obiektu mostowego. 2.Droga Początek opracowania projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1068L przyjęto w km 18+810, koniec zaś w km 19+130. Projektowana długość przebudowywanego odcinka drogi powiatowej 1068L wynosi 320 m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano dla kategorii ruchu KR-1: - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 1727 m2 - rozebranie nawierzchni z brukowca - 1611 m2 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 2080 m2, - 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 2072 m2, - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego - 2147 m2, - 15 cm podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (wzmocnienie podłoża ) Rm=2,5 MPa - 2330 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe TRANSBET Marian Wojtiuk, ul. Grzybowa 52A, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250673,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1122711,05

  • Oferta z najniższą ceną: 1122711,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1687193,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.