eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżówurządzenie do załadunku towarów sypkich oraz na paletach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Strzyżów: urządzenie do załadunku towarów sypkich oraz na paletach
Numer ogłoszenia: 176828 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Strzyżowie, ul. Południowa 3, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761102, fax 017 2761211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.strzyzow.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ogólne usługi publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenie do załadunku towarów sypkich oraz na paletach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do załadunku towarów sypkich oraz na paletach o następujących parametrach: Silnik: Model silnika 3024C T Moc netto na kole zamachowym 42 kW Maksymalna moc SAE J1995 46 kW Moc netto EEC ISO 9249 42 kW Pojemność skokowa 2.2 l Skok 100 mm Średnica cylindra 84 mm Robocze specyfikacje: Robocze obciążenie nominalne 952 kg Obciążenie destabilizujące 1953 kg Ciężar Ciężar roboczy 3136 kg Ciężar roboczy (HF) 3136 kg Wymiary: Rozstaw osi 1094 mm Długość z łyżką na podłożu 3437 mm Długość bez łyżki 2760 mm Wysokość do szczytu kabiny 1986 mm Szerokość pojazdu poprzez opony 1676 mm Maksymalna wysokość całkowita 3926 mm Wysokość sworznia zawiasu przy maks. podniesieniu 3046 mm Wysokość sworznia zawiasu przy jeździe 299 mm Zasięg maks. podniesienia i wysypu 766 mm Prześwit przy maks. podniesieniu i wysypie 2270 mm Prześwit pod pojazdem 178 mm Kąt zejścia 28° Zwis zderzaka za tylną osią 989 mm Maksymalny kąt wysypu 50° Promień skrętu od środka - Lewy 1545 mm Promień skrętu od środka - Prawy 1409 mm Promień skrętu od środka - Pełny 2221 mm Maks. Zasięg z ramionami równoległymi do podłoża 1231 mm Kąt wyciągania do tyłu przy maks. wysokości 86.9° Bucket Pin Reach at Max Lift 285 mm Układ hydrauliczny: Przepływ hydrauliczny Standard Flow Przepływ hydrauliczny High Flow Max. Loader Hydraulic Pressure 23000 kPa Ciśnienie hydrauliczne ładowarki 23000 kPa Przepływ hydrauliczny ładowarki 60 l/min Przepływ hydrauliczny ładowarki (HF) 100 l/min Moc hydrauliczna 23 kW Kabina ROPS ISO 3471:1994 FOPS ISO 3449 APR98 Level I and ISO 3449:1992 Level I FOPS Poziom II ISO 3449:1992 Level II Układ napędowy: Prędkość jazdy 11 km/h Prędkość jazdy do tyłu 11 km/h Pojemności układów i zbiorników: Skrzynia łańcucha napędowego, każda strona 6 l Układ chłodzenia 10 l Skrzynia korbowa silnika 10 l Zbiornik paliwa 58 l Układ hydrauliczny 55 l Zbiornik oleju hydraulicznego 35 l Warunki dodatkowe: -wymagane jest wyposażenie urządzenia w łyżkę do załadunku materiałów sypkich oraz widły do załadunku palet, - pełne wyposażenie techniczne wraz z kołem zapasowym, -zaświadczenie z Krajowego Rejestru Sądowego o tym, że pojazd nie podlega zastawowi bankowemu, -urządzenie nie starsze jak z 2006 roku z pełna dokumentacja serwisową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.18.91 - Urządzenia załadowcze Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.89.10 - Urządzenia załadowcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: a)Cena - 100% Sposób przyznania punktów w kryterium;cena: cena najniższa --------------------------------------x 100 pkt x znaczenie kryterium 100% cena oferty ocenianej 2.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 3.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4.Zamawiający dokona oceny, czy oferty wykonawców nie podlegają odrzuceniu. 5.W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6.Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 7.Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zamawiający poprawi na zasadach określonych w art. 88 ustawy. 8.Jeżeli oferta zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 9.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a)jest niezgodna z ustawą, b)jej treść nie odpowiada treści SIWZ, c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, g)ykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 10.Oferty nie odrzucone zostaną poddane procedurze oceny zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ. 11.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. 12.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 13.Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a)nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b)cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c)w przypadkach, o których mowa w art. 91 ust. 5 ustawy, zostały łożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie, d)wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, e)postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14.O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy: a)ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, b)złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 15.Zamawiający zwróci wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę cenową, o której mowa w Rozdziale II pkt 3 SIWZ, 2.Opis parametrów produktu, dołączony do załącznika nr 1, do SIWZ (wykonawca składa załączniki dodatkowe, które dotyczą w sposób istotny danych technicznych). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 17 i 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 2 5.Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.strzyzow.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Strzyżowie ul. Południowa 3, 38-100 Strzyżów http://www.pgkim.strzyzow.com.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Strzyżowie ul. Południowa 3, 38-100 Strzyżów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.