Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Maków Mazowiecki: 17/J/M/2008
Numer ogłoszenia: 176795 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego, ul. Witosa 2, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7142301, 7142335, fax 029 7142299.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-makow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 17/J/M/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - Strzykawki, Pakiet Nr 6 - Igły do punkcji mostka (do pobierania szpiku kostnego), Pakiet Nr 7 - Cewniki Foley a, Pakiet Nr 9 - Rurki intubacyjne pediatryczne, Pakiet Nr 10 - Rurki intubacyjne dla dorosłych z mankietem uszczelniającym, Pakiet Nr 11 - Rurki tracheotomijne, Pakiet Nr 12 - Rurki ustno-gardłowe, Pakiet Nr 13 - Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych p.p
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24. Prawo zamówień publicznych z dnia 29stycznia 2004r
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a formularz ofertowy na załączonym druku Zał. Nr 2, b formularz cenowy pak. Nr 1,6,7,9,10,11,12,13 w zależności na jaki pakiet Wykonawca składa ofertę ( załączony druku nr3), c pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Zał. Nr 4, d oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki określone w art.22 ust.1 ustawy w formie dokumentu OŚWIADCZENIE stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 DO FORMULARZA OFERTY, e aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności Wykonawcy odpowiadać musi przedmiotowi zamówienia, Zał. Nr 6 f certyfikat CE Zał. Nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-makow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim,ul. Witosa 2, część administracyjna pok. nr 334.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul. Witosa 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pak Nr 1 - Strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak Nr 1 - strzykawki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pak. Nr 6 - Igły do punkcji mostka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak. Nr 6 - Igły do punkcji mostka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
INNE PRZETARGI Z MAKOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pługa odśnieżnego do zimowego utrzymania dróg. Zakup posypywarki do zimowego utrzymania dróg
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Premia społeczna - na rzecz rozwoju usług społecznych w Makowie Mazowieckim
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





