eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w PolkowicachZadanie 1 - drukarka Zadanie 2 - zestawy komputerowe Zadanie 3 - zewnętrzne stacje dyskietek Zadanie 4 - nagrywarka zewnętrzna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Polkowice: Zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie 1 - drukarka Zadanie 2 - zestawy komputerowe Zadanie 3 - zewnętrzne stacje dyskietek Zadanie 4 - nagrywarka zewnętrzna
Numer ogłoszenia: 17668 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie 1 - drukarka Zadanie 2 - zestawy komputerowe Zadanie 3 - zewnętrzne stacje dyskietek Zadanie 4 - nagrywarka zewnętrzna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie 1: drukarka, Zadanie 2: zestawy komputerowe, Zadanie 3: zewnętrzne stacje dyskietek, Zadanie 4: nagrywarka zewnętrzna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w III Rozdziale SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.31.31 - Napędy dyskietek 32.33.15.00 - Nagrywarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 6.1. Warunki ogólne: 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.1.2. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.2. Warunki szczegółowe: 6.2.1. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3. Zaświadczenie właściwego organu podatkowego (Urząd Skarbowy) oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (ważne 3 miesiące),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpolkowicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - drukarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w III Rozdziale SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w III Rozdziale SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - zewnętrzne stacje dyskietek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwie zewnętrzne stacje dyskietek 3,5 1.44 MB po USB..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.31.31-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - nagrywarka zewnętrzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry techniczne zewnętrznej nagrywarki Blu-Ray (DVD+/-RW + Blu-ray + HD-DVD) pod USB 2.0: 1. Zapis płyt Blu-ray (BD-R (SL / DL) z prędkością x4, BD-RE (SL / DL) z prędkością x2); zapis: 5x DVD-RAM, 16x DVD-/+R, 4x DVD-/+R (DL), 6x DVD-RW, 8x DVD+RW, 40x CD-R, 24x CD-RW; odczyt: 6x BD-ROM (SL), 4.8x BD-ROM (DL), 6x / 4.8x BD-R (SL / DL), 2x BD-RE (SL / DL), 3x HD DVD-ROM (SL), 3x HD DVD-ROM (DL), 3x HD DVD-R (SL / DL), 16x / 8x DVD-ROM (SL / DL), 12x / 10x / 8x DVD-R / -RW / DVD-R (DL), 5x DVD-RAM, 8x DVD-Video (CSS), 12x / 10x / 8x DVD+R / +RW / DVD+R (DL), 40x CD-R / RW / ROM, 40x CD-DA (DAE); pojemność bufora: 4 MB; Buffer Under-Run Prevention Function; interfejs: USB 2.0; czas dostępu: 180 ms BD-R (SL), 160 ms DVD-ROM, 180 ms DVD-RAM, 150 ms CD-ROM; wymiary: 163 x 50 x 260 mm; wersja w pudełku. 2. Do nagrywarki dołaczone 10 szt płyt jednokrotnego zapisu o pojemności 50 GB, format BD-R Blu-Ray, prędkość zapisu 4x, opakowanie typu box..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.33.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.