eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszPrzygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów w Olkuszu w ilości około 163 posiłków dziennie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Olkusz: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów w Olkuszu w ilości około 163 posiłków dziennie
Numer ogłoszenia: 176584 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, Aleja 1000-lecia 15C, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0-32 641 32 12, fax 0-32 641 32 12.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów w Olkuszu w ilości około 163 posiłków dziennie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku - obiadu ( dwu daniowego o wartości kalorycznej minimum 900 kalorii) dla dzieci objętych taką formą pomocy przez Ośrodek Pomocy Społecznej w okresie od 08.09.2008r do 18.06.2009r. uczęszczających do: 1. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. J Kantego 5 - w ilości około 32 posiłków dziennie 2. Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Kpt. Hardego 11a- w ilości około 38 posiłków dziennie 3. Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Fr. Nullo 36 - w ilości około 57 posiłków dziennie 4. Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Cegielniana 24 - w ilości około 10 posiłków dziennie 5. Gimnazjum nr 3 ul. Korczaka 7 - w ilości około 26 posiłków dziennie Łączna ilość planowanych dziennie posiłków w ilości około 163. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych uczniów o 50 osób. Zadaniem wykonawcy jest przygotowanie i dostarczenie posiłku dla planowanej ilości uczniów wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Wykonawca w pięciodniowym okresie żywienia zagwarantuje co najmniej przez 4 dni posiłki mięsne. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń stołówek poszczególnych szkół realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. Wykaz dzieci zakwalifikowanych do żywienia w poszczególnych szkołach przekazany będzie wykonawcy na trzy dni przed terminem rozpoczęcia żywienia. Żywienie będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, ferii szkolnych i dni ustawowo wolnych od nauki, w godz. od 12-tej do 13.30. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki muszą być wykonywane pod nadzorem dietetyka wykonawcy przy współpracy ze służbami SANEPID. Wykonawca przygotowywał i dostarczał będzie posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca przygotowywał będzie posiłki z własnych produktów, a Zamawiający będzie miał prawo kontroli, czy produkty wykorzystywane przez Wykonawcę odpowiadają potrzebom oraz normom żywienia zbiorowego. Wykonawca podawał będzie tygodniowy jadłospis do wiadomości uczniów i personelu w sposób zwyczajowo przyjęty u Zamawiającego najpóźniej przed obiadem w pierwszy dzień tygodnia w którym obowiązuje, Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Należność z tytułu świadczonych usług będzie wypłacana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur Vat, w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. Ustalenie należności za zrealizowane usługi następować będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków potwierdzonych wykazem żywionych dzieci oraz liczbą wydanych posiłków.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.06.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga: - Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić personel posiadający wymagane uprawnienia i zaświadczenia lekarskie, - Wykonawca musi wykazać, że posiada-dysponuje odpowiednią bazą niezbędną do przygotowania i dowiezienia zakładanej ilości obiadów, co uwidoczni w zał. nr 3 do SIWZ c) Wykonawca winien posiadać decyzję właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia Cateringu. d) Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich 3 lat polegającą na przygotowywaniu i dostarczaniu gorącego posiłku-obiadu przez okres co najmniej 6 miesięcy dla co najmniej 150 osób e) Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą od 100 000zł.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ( wystawione nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Decyzję właściwego terenowo organu inspekcji sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu. 4. W celu potwierdzenia dysponowania niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym: a. charakterystykę pomieszczeń, w których przygotowywane będą posiłki:(lokalizacja, wykaz pomieszczeń, ogólna powierzchnia użytkowa, b. wykaz stanowisk specjalistycznych :(w tym: urządzenia kuchenne, chłodnicze, termosy) c. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i spełnienia wymogów sanitarno - epidemiologicznych 5. Zaświadczenie/a podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będącym przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości raz okresu i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000 zł.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej 32-300 Olkusz, Al.1000-lecia 15 c.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 32-300 Olkusz, Al.1000-lecia 15 c, pok. 20.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.