eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowoprojekt rozbudowy Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Legionowo: projekt rozbudowy Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie
Numer ogłoszenia: 176565 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, fax 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt rozbudowy Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej rozbudowy budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych położonego przy ul. Jagiellońskiej 69 w Legionowie. Plan rozbudowy budynku szkoły: - cztery sale o powierzchni ok. 40 m2 z przeznaczeniem do arteterapii z pomieszczeniem magazynowym (10m2) z punktem wod-kan. (umywalka), - WC - dwie miski ustępowe, - WC dla niepełnosprawnych, - przebieralnia z prysznicem, - przewijak, - pomieszczenie dla administracji, Dostęp do pomieszczeń przeznaczonych do arteterapii winien odbywać się przez istniejący budynek szkoły. - cztery sale o powierzchni ok. 40 m2 dla potrzeb przedszkola specjalnego, - hol z szatnią o powierzchni ok. 30 m2, - dwa pomieszczenia magazynowe o powierzchni ok. 10 m2, - pomieszczenie dla personelu o powierzchni ok. 20 m2 - WC - cztery miski ustępowe, umywalki, brodzik, prysznic Dostęp do pomieszczeń przedszkola z zewnątrz winien być zapewniony przez osobne i niezależne wejście. - pomieszczenia do celów hydroterapii (basen rehabilitacyjny na 8 osób, basen rehabilitacyjny na 1 osobę, 2 baseny rehabilitacyjne na 3 osoby). - pomieszczenia do celów balneologii (dwie wanny, konsole do biczów wodnych) - WC dla chłopców - dwie miski ustępowe, prysznic - WC dla dziewcząt - dwie miski ustępowe, prysznic - szatnia z przebieralnią - przewijak - pomieszczenie magazynowe - pomieszczenie dla personelu Dostęp do pomieszczeń rehabilitacyjnych winien być zapewniony przez osobne i niezależne wejście. Wszystkie pomieszczenia winny być projektowane z zachowaniem wymagań dla osób z niepełnosprawnością ruchową i umysłową. Projekt budowlano wykonawczy obejmuje rozbudowę budynku wraz z branżami: instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania wraz z modernizacją węzła cieplnego, instalacji wodno-kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej, przeciw pożarowej, komputerowej oraz wentylacji mechanicznej. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) wykonanie ekspertyzy technicznej istniejącego budynku, 2) pozyskanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ewidencji gruntów, 3) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych, 4) uzyskanie warunków przyłączenia obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej itp. 5) uzyskanie zgody właściwego zarządcy drogi na połączenie działki z drogą publiczną, 6) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień ( BHP, P-poż., PIP itp.) 7) opracowanie projektu zagospodarowania działki sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego uwzględniając układ komunikacyjny wraz z miejscami przeznaczonymi pod parking, 8) opracowanie koncepcji architektonicznej rozbudowy w dwóch wariantach do akceptacji przez Zamawiającego, 9) projekt wyposażenia w sprzęt i urządzenia projektowanych pomieszczeń, 10) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie obejmującego architekturę, konstrukcję, oraz wszystkie branże, oddzielnie dla poszczególnych branż w pięciu egzemplarzach, 11) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w czterech egzemplarzach, 12) opracowanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, oddzielnie dla każdej z branż w czterech egzemplarzach, 13) wykonanie całości dokumentacji w formie zapisu cyfrowego na nośniku CD z zachowaniem, następujących zasad: - każdy dokument podpisany, poniżej autografu powinien zawierać tekst kto podpisał, np. (-) imię i nazwisko, - żaden zbiór elektroniczny nie może być większy niż 9,5 MB, - nazwy zbiorów elektronicznych powinny składać się z nazwy właściwej (do 8 małych znaków alfabetu łacińskiego bez spacji i znaków specjalnych), - jeżeli dokumentacja składa się z więcej niż jednego zbioru, to do tego kompletu powinien być podany jeden zbiór o nazwie spisdok.pdf, w którym podane będą podstawowe informacje o całej dokumentacji, w szczególności kolejność zbiorów, - jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się pdf, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, mapy powinny być w formacie jpg, ale gdy niezbędna będzie bezstratna forma dokumentu, dopuszcza się format tif, - dla zdjęć stosować należy format jpg, - format pdf, jpg, tif należy tworzyć w wersjach najbardziej rozpowszechnionych w momencie tworzenia dokumentów. Określenie części zamówienia, którą Wykonawca może powierzyć podwykonawcom. Zamawiający informuje, że usługi będące przedmiotem zamówienia mogą być powierzone podwykonawcom w części obejmujące następujące branże (wypełnić druk załączony do SIWZ): - instalacji elektrycznej, - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacyjnej, - instalacji sieci komputerowej i telefonicznej, - instalacji przeciw pożarowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj., przynajmniej jeden projekt budowlano-wykonawczy na budowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze, co najmniej 2000 m3, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, który jest członkiem izby samorządu zawodowego, - jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który jest członkiem izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych projektów w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym, przynajmniej jeden projekt budowlano-wykonawczy na budowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze, co najmniej 2000 m3, d) kserokopia uprawnień projektantów przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia posiadających odpowiednie uprawnienia o specjalności architektonicznej oraz konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń wraz z kserokopiami dokumentów stwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), (wypełnić załączony druk do SIWZ), e) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, f) oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, sekretariat na IV piętrze, pokój nr 419, po uprzednim zamówieniu telefonicznym (022) 784 08 72 w cenie 20,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, Kancelaria na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.