Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-05
Ostróda: Dostawa materiałów ortopedycznych dla PZOZ w Ostródzie S.A
Numer ogłoszenia: 176565 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna , ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, faks 089 6469250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ortopedycznych dla PZOZ w Ostródzie S.A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów ortopedycznych wg ilości i sortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium za całość zamówienia wynosi 14 366,00PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.IX . 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 2.4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub gdy złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 2 ppkt 2.3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.IX . 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 2.4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub gdy złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 2 ppkt 2.3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.IX . 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 2.4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub gdy złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 2 ppkt 2.3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz ( jeżeli dotyczy), 4. Dowód wpłaty wadium.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie oferenta , że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy , oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego : dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodności CE dla wyrobów klas : I z funkcją pomiarową , I jałowej i II a - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej , biorącej udział w ocenie zgodności; dla wyrobów klas : II b i III -deklaracja zgodności z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - oświadczenie oferenta , d) katalogi lub kopie ich stron lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może zostać zmieniona w przypadku : a) zaprzestania produkcji ; b) wycofania serii; c) wprowadzenia nowszej serii; d) zmiany wielkości opakowań, e) podyktowaną przez producenta, f) podyktowaną przez producenta zmianą cen o więcej niż 10% asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, g) odchylenia od kursu walut wzrost/spadek o więcej niż 10% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty (wg tabeli NBP).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZOZ w Ostródzie S.A
ul. Jagiełły 1, 14-100 Ostróda.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 10:30, miejsce: PZOZ w Ostródzie S.A ul. Jagiełły 1, 14-100 Ostróda sekretariat - pok. nr 04.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza cementowa i bezcementowa zakładana jednym instrumentarium + endoproteza bezcementowa anatomiczna - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy rewizyjne anatomiczne bezcementowe stawu biodrowego - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bipolarna do złamań szyjki kości udowej - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego - metal na polietylen - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego - ceramika na ceramikę - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty i materiały do osteosyntezy - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespolenia kości długich - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy AUSTIN MOOREA - wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7, 33.18.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA OSTRÓDA REGGAE FESTIWAL 2024
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- OBSŁUGA WYCIĄGU NART WODNYCH NAD JEZ. DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH PRZEBUDOWY DRÓG GRUNTOWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego dla SP ZOZ w Obornikach
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.