Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Pajęczno: Remont i przebudowa pomieszczeń Gminnego Ośrodka Zdrowia w Strzelcach Wielkich
Numer ogłoszenia: 176482 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, ul. Parkowa 8/12, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3113120, fax 034 3113121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń Gminnego Ośrodka Zdrowia w Strzelcach Wielkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont i przebudowa pomieszczeń Gminnego Ośrodka Zdrowia w Strzelcach Wielkich polegający na wykonaniu następujących robót: wymiana stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów, wykonanie zamurowań, przekuć, wykonanie ścianek działowych, ułożenie wykładziny PCV, ułożenie terakoty, ułożenie glazury w sanitariatach, rozbiórka i wykonanie nowych schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.53.00.00 - 45.53.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 18.10.2007 r. do godz. 1000,00 zł. w wysokości: PLN (słownie: tysiąc złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać ubiegający się o zamówienie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy /Zał. Nr 1A/, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) /Zał. Nr 1B/ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /Zał. Nr 1C/ 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w ofercie w Zał Nr 1C) posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do izby samorządu zawodowego i ubezpieczenie. 6) wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiającego), 7) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość określoną z rozdz. 4.5.2 SIWZ. 8) potwierdzenie wniesienia wadium 9) kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej sporządzony na podstawie Załącznika Nr 3 (Przedmiar robót) z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania zamówienia, ryzyka i innych czynników cenotwórczych zidentyfikowanych w trakcie wizji miejsca przyszłej realizacji robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pajecznie ul. Kościszki 76 98-330 Pajęczno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie ul. Kościuszki 76 98-330 Pajęcznie pok. 20 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.