Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Wrocław: PRENUMERATA WRAZ Z DOSTAWĄ 959 TYTUŁÓW CZASOPISM KRAJOWYCH W 2008 ROKU DLA BIBLIOTEKI ZNIO
Numer ogłoszenia: 176468 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444471 wew. 131, fax 071 344 85 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: FUNDACJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRENUMERATA WRAZ Z DOSTAWĄ 959 TYTUŁÓW CZASOPISM KRAJOWYCH W 2008 ROKU DLA BIBLIOTEKI ZNIO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: prenumerata wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 959 tytułów czasopism polskich w 2008 roku dla Biblioteki ZNiO wyszczególnionych w załącznikach do siwz. Zamawiający podzielił zamówienie na części obejmujące: - Część I - 369 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć I do siwz, - Część II - 55 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć II do siwz, - Część III - 347 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć III do siwz, - Część IV - 188 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć IV do siwz, Prenumerata dotyczy czasopism w wersji papierowej (drukowanej) z zapewnieniem dostępu do bezpłatnych wersji elektronicznych do których wydawcy umożliwiają dostęp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.40.00.00 - Usługi prenumeraty Kod CPV wg słownika 2008: 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2.Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych). 3.Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 4.Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) dostaw na kwotę 5.000 zł każda, których przedmiotem były dostawy czasopism. Realizacje powinny być potwierdzone referencjami określającymi zleceniodawcę, przedmiot zamówienia, ocenę wykonania. b) Wykonawca musi posiadać możliwości techniczne do umożliwienia odbiorcy zgłaszania reklamacji niedostarczonych tytułów oraz kontrolę ich wpływu w formie elektronicznej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 5.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 7.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia/ nie spełnia-, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta formalna powinna zawierać następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - załącznik 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenie dla każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że żaden sąd w stosunku do Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego, nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary - załącznik 3. Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik 5 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum trzech dostaw kwotę 5 000 zł każda, których przedmiotem były dostawy czasopism, z podaniem opisu zakresu wykonywanych dostaw, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 realizacje jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych dostaw. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 6 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2 Oświadczenia, że Wykonawca posiadać możliwości techniczne do umożliwienia odbiorcy zgłaszania reklamacji niedostarczonych tytułów oraz kontrolę ich wpływu w formie elektronicznej wraz z załączonym opisem sposobu składania reklamacji - załącznik 7 3.Formularza cenowego przygotowanego na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego- załącznik A,- Wykonawca składa załączniki tylko na części w których bierze udział. 4.Ogólnej informacji o firmie (wg wzoru) - załącznik 8 5.Kompletu oświadczeń (wg wzoru SIWZ) - załącznik 9. 6.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.- załącznik 10 7.Wskazanie zakresu dostaw, które Wykonawca zamierza im powierzyć (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie Podwykonawców, w przeciwnym przypadku wpisać ,nie dotyczy- załącznik 11 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp - załącznik 12 9.Warunki gwarancji określone na przedmiot zamówienia przez wykonawcę - załącznik 13
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.oss.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Narodowy im. Ossolińskich pok. 207 bud. Starej Plebani ul. Nankiera 17 we Wrocławiu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Narodowy im. Ossolińskich adres: ul. Szewska 37, 50 - 139 Wrocław pok. 102 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 369 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć I do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 55 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć II do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 347 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć III do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 188 tytułów czasopism zgodnie z tytułami zawartymi w załączniku A cześć IV do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- Zaprojektuj i wybuduj wykonanie infrastruktury technicznej związanej z wytwarzaniem energii elektrycznej na dachu w części C budynku L1 Politechniki Wrocławskiej - ul. Na Grobli 15 we Wrocławiu
- Wykonanie i dostawa odzieży i artykułów sportowych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
- "Montaż urządzeń myjni i malarni sprzętu remontowanego" w ramach dokończenia zadania "Budowa budynku myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Jastrzębiu" - zadanie nr 22094
- "Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy i remontu budynku Szkoły Podstawowej nr 14 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Zachodniej 2 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





