eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Dostawa wraz z instalacją stacjonarnego aparatu RTG, systemu pośredniej radiografii cyfrowej oraz wyposażenia pracowni mammograficznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Bogatynia: Dostawa wraz z instalacją stacjonarnego aparatu RTG, systemu pośredniej radiografii cyfrowej oraz wyposażenia pracowni mammograficznej.
Numer ogłoszenia: 176383 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia , ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, faks 075 77 39480, 7731945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją stacjonarnego aparatu RTG, systemu pośredniej radiografii cyfrowej oraz wyposażenia pracowni mammograficznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, przeszkoleniem personelu i serwisem w okresie trwania gwarancji, stacjonarnego aparatu RTG, systemu pośredniej radiografii cyfrowej oraz wyposażenia pracowni mammograficznej. Wymieniony wyżej sprzęt należy dostarczyć do Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni przy ul. Szpitalnej 16 (aparat RTG oraz system pośredniej radiografii cyfrowej) oraz Przychodni Rejonowej SP ZOZ w Bogatyni przy ul. Wyczółkowskiego 15 (wyposażenie pracowni mammograficznej) Oferowany sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym, nieużywanym (również do prezentacji), rok produkcji 2009. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych zgodnie poniższym podziałem: Część 1: Dostawa wraz z instalacją, przeszkoleniem personelu i serwisem, stacjonarnego aparatu RTG oraz systemu pośredniej radiografii cyfrowej. Część 2: Dostawa wraz z instalacją, przeszkoleniem personelu i serwisem wyposażenia pracowni mammograficznej. Zakres dostaw obejmuje również transport oraz rozładunek przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert w wysokości: - Część 1: 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy), - Część 2: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie muszą spełnić Wykonawcy: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności: - dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie Części 1: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub też przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na dostawę stacjonarnego aparatu rentgenowskiego wraz z systemem pośredniej radiografii cyfrowej o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza wykonanie ww. zakresu na podstawie dwóch umów - jednej na dostawę aparatu rtg i jednej na dostawę systemu pośredniej radiografii cyfrowej. W takim wypadku suma wartości ww. umów nie może być mniejsza, niż 450.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków należy przedstawić stosowne dokumenty. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24. ustawy. 5) Wniosą wadium. - dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie Części 2: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub też przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni mammograficznej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia tych warunków należy przedstawić stosowne dokumenty. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 tysięcy złotych. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24. ustawy. 5) Wniosą wadium. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (oddzielnie dla każdej części): 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 i 1a odpowiednio dla każdej części, Część II SIWZ). 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Dotyczy to również sytuacji opisanej w punkcie 14.5 SIWZ. 3. Deklaracja zgodności producenta potwierdzająca spełnienie przez aparat RTG wymaganych przepisami norm oraz potwierdzająca kompatybilność poszczególnych elementów aparatu - dotyczy części 1. 4. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 5. Autoryzacja producenta aparatu RTG dla Wykonawcy w zakresie prowadzenia prac serwisowych - dotyczy części 1. 6. Specyfikacje techniczne, prospekty firmowe lub inne materiały informacyjne producentów urządzeń/oprogramowania, potwierdzające, iż przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne postawione przez Zamawiającego. 7. Instrukcje obsługi, instrukcje serwisowe oraz dokumenty gwarancyjne producenta/producentów wszystkich urządzeń w języku polskim. 8. Wykaz punktów serwisowych autoryzowanych przez producenta/producentów wszystkich urządzeń na terenie RP. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń (oddzielnie dla każdej części). 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Wykaz (Załącznik Nr 2 Część II SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (zakończonych) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodny z warunkiem określonym w pkt 9.1.1.2.2. albo 9.1.2.2.2. SIWZ (stosownie dla każdej części). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokumenty złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie 5. Dokumenty stwierdzające, iż dostawy wykazane w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie, np. referencje. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 i 3a, odpowiednio dla każdej części, Część II SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunku dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składają wspólnie wszyscy Wykonawcy. Dokument musi zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 tysięcy złotych. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Bogatynia ul. 1 maja 29 59-920 Bogatynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Bogatynia Biuro Obsługi Interesanta ul. Daszyńskiego 1 59-920 Bogatynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją stacjonarnego aparatu RTG oraz systemu pośredniej radiografii cyfrowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, przeszkoleniem personelu i serwisem w okresie trwania gwarancji, stacjonarnego aparatu RTG i systemu pośredniej radiografii cyfrowej. Wymieniony wyżej sprzęt należy dostarczyć do Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni przy ul. Szpitalnej 16. Oferowany sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym, nieużywanym (również do prezentacji), rok produkcji 2009..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją wyposażenia pracowni mammograficznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, przeszkoleniem personelu i serwisem w okresie trwania gwarancji, wyposażenia pracowni mammograficznej. Wymieniony wyżej sprzęt należy dostarczyć do Przychodni Rejonowej SP ZOZ w Bogatyni przy ul. Wyczółkowskiego 15. Oferowany sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym, nieużywanym (również do prezentacji), rok produkcji 2009..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.