eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślKURS FOTOGRAFICZNY Z FILMOWANIEM WYJAZDOWY Z ZAKWATEROWANIEM I WYŻYWIENIEM DLA MŁODZIEŻY I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Nowy Tomyśl: KURS FOTOGRAFICZNY Z FILMOWANIEM WYJAZDOWY Z ZAKWATEROWANIEM I WYŻYWIENIEM DLA MŁODZIEŻY I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 176271 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 44 26 770, faks 0-61 44 26 773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprnt.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KURS FOTOGRAFICZNY Z FILMOWANIEM WYJAZDOWY Z ZAKWATEROWANIEM I WYŻYWIENIEM DLA MŁODZIEŻY I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie zorganizowania kursu fotograficznego z filmowaniem wyjazdowego w 2 grupach /istnieje możliwość połączenia obu grup/ wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla młodzieży i osób niepełnosprawnych oraz opiekunów, ogółem dla 30 osób, w tym 12 osób niepełnosprawnych. Ilość osób w poszczególnych grupach: I grupa: 12 osób - w tym 11 osób niepełnosprawnych (kobiety) uczestnicy kursu w wieku aktywności zawodowej oraz 1 opiekun grupy, II grupa: 18 osób, w tym 13 uczestników kursu - młodzież w wieku 15-22 lat (5 kobiet, 8 mężczyzn), w tym 1 osoba niepełnosprawna oraz 4 opiekunów dla uczestników i 1 opiekun grupy, Ilość osób uczestniczących w kursie fotograficznym z filmowaniem: I grupa: 11 osób II grupa: 13 osób Kurs powinien obejmować: - ogółem 36 godzin zajęć dla każdej grupy, podzielonych na 2 wyjazdy, po 18 godzin na każdym wyjeździe (w piątek 5 godzin szkolenia, sobota 8 godzin szkolenia, niedziela 5 godzin szkolenia), - zajęcia praktyczne minimum 85 %, teoretyczne maksymalnie 15 %, - godzina zegarowa liczy 60 min. i obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana elastycznie, - dojazd na zajęcia z hotelu i powrót z zajęć nie wlicza się do godzin trwania kursu. Zakres usługi obejmuje ponadto: - zakwaterowania uczestników, - zapewnienie wyżywienia, - odpowiedzialność za grupę w momencie wyjścia grupy wraz z opiekunami z hotelu na zajęcia do czasu powrotu z zajęć, - hotel powinien znajdować się w niedalekiej odległości od miejsca organizacji kursu, - Wykonawca pokrywa koszty przejazdu uczestników z hotelu na zajęcia i z zajęć do hotelu (w tym na posiłki) oraz wszelkie bilety wstępu (jeżeli są wymagane). Lokalizacja - miejscowość położona do 70 km od Nowego Tomyśla, miasto o liczbie przekraczającej 25 000 mieszkańców o ciekawej zabudowie architektonicznej i krajobrazowej. Celem kursu jest: - wskazanie uczestnikom nowej dziedziny zainteresowania, jaką jest fotografowanie i filmowanie, - nauka fotografowania z filmowaniem, poznanie funkcji fotograficznego sprzętu i kamery, - zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie: kompozycji, barwy światła, głębi obrazu, perspektywy, ruchu, specyfiki tematów fotograficznych (portret, krajobraz, reportaż), zastosowania sprzętu fotograficznego w praktyce (warsztaty w plenerze), poprawy jakości zdjęć, sposobu kreacji obrazu, katalogowania zdjęć, przygotowania zdjęć do druku, prezentacji fotografii, skanowania i drukowania fotografii oraz obróbki cyfrowej za pomocą programów; - wytworzenie chęci do dalszego rozwijania się w dziedzinie fotografii przez rozbudzenie twórczej postawy wobec świata i siebie, - rozwijanie praktycznych umiejętności fotograficznych i filmowania, - rozwijanie poczucia piękna i wrażliwości estetycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a/dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wyposażonymi pomieszczeniami w zestaw pomocy dydaktycznych oraz spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy: - aparaty fotograficzne z kamerami o ilości dostosowanej do liczby uczestników projektu - I grupa 11 osób, II grupa 13 osób, - studio fotograficzne o powierzchni dostosowanej do ilości uczestników projektu z zapleczem sanitarnym, - sala komputerowa z odpowiednią ilością sprzętu posiadającego programy do obróbki zdjęć. b/ dysponuje lub będzie dysponował obiektem położonym w mieście oddalonym do 70 km od Nowego Tomyśla, o liczbie przekraczającej 25.000 mieszkańców, o ciekawej zabudowie architektonicznej, interesującym krajobrazowo. Budynek, w którym będą zakwaterowani wszyscy uczestnicy kursu winien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych (o niskiej zabudowie lub z windą) bardzo dobry stan techniczny obiektu; pokoje 1-2 osobowe z łazienkami, wyposażenie pokoi w estetyczne meble, pościel, ręczniki, czajnik elektryczny, sprzęt RTV; stołówka na terenie obiektu; pełen węzeł sanitarny, ciepła woda;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą dla każdej grupy, a w przypadku połączenia I i II grupy w jednym terminie, co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia pedagogiczne oraz wiedzę teoretyczną i praktyczną do realizacji przedmiotu zamówienia, popartą odpowiednim wykształceniem kierunkowym i doświadczeniem szkoleniowym, w tym z osobami niepełnosprawnymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/Wypełniony formularz ofertowy, 2/ Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3/ Opis lokalizacji obiektów (odległości od Nowego Tomyśla), dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, opis wyposażenia pomieszczeń, w których realizowana będzie usługa oraz miejsca zakwaterowania, oraz wszystkie inne dane potwierdzające ich zgodność z wymaganiami postawionymi w SIWZ, 4/ Program kursu, 5/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów /bazy, wyposażenia, osób itp./ na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy wyłącznie na następujących warunkach: 1. zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy ) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po danej stronie umowy, 2. zmiany przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron, 3. terminu realizacji zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy z powodu których wykonanie umowy nie będzie możliwe w ustalonym terminie. 4. terminu płatności, który uzależniony będzie od terminu przekazywania środków finansowych przez Instytucję Zarządzającą; 5. zmniejszenie wysokości wynagrodzenia w przypadku niewykorzystania dni pobytowych wynikających z konieczności skrócenia pobytu uczestnika wyjazdu (np. choroba, zdarzenie losowe uniemożliwiające korzystanie z wyjazdu i kursu). 6. okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności. 7. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 8. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 9. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 10. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcprnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul.Poznańska 30; 64-300 Nowy Tomyśl,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul.Poznańska 30; 64-300 Nowy Tomyśl, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podniesienie kwalifikacji zawodowych osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, który realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.